Metalmeeting HTForummers bij M&M's Metaldome op 9 April

Started by Martin_M, October 27, 2004, 22:46:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Quote from: Martin_M on November  4, 2004, 18:06:32
Nope, maar ik ben er nu wel aan toe (hardware wordt nu niet meer ge-upgrade de komende tijd).

Zit nog te klooien met een geleende laptop en ik moet nog een interlink kopen van 5 meter. Daarna kan ik los.

Martin

Goh, laat ik die in de aanbieding hebben ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Oracle

Hmmm... Door wat omstandigheden en overige verplichtingen ben ik geloof ik wel érg beperkt in wanneer ik kan...  :-\






13/11 14/11 20/11 21/11 27/11 28/11 4/12 5/12 11/12 12/12 18/12 19/12
Mark Lemmens         X  X  X        X    

(X = kan, - = kan niet)


Komt o.m. doordat we nog een weekendje weggaan, en nog kerst vieren met mijn ouders, voordat het echt kerst is.... :)

Groet,
Mark

Jinsu

#52
Hoi,





13/11 14/11 20/11 21/11 27/11 28/11 4/12 5/12 11/12 12/12 18/12 19/12
Jinsu  -  - X  X  -  -  X  X  -  -  X  X

(X = kan, - = kan niet)

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Point7

Om welk uur ongeveer zal dat doorgaan ?

Ik ga bijna elke zondag-voormiddag mountainbiken. Voor de rest heb ik normaal gezien altijd wel tijd.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

patrick_vdb

Hi Metalheads,

Ik zal even kijken welke data ik wel/niet kan, m'n voorkeur ligt iig ergens op een zondag (zoals altijd ;D ). Voor mij is het geen probleem om Rolf en Jens op te pikken

mvrg

Patrick

Martin_M

#55
Wat mij betreft staan wij om 10:00 al klaar maar dat zal wat vroeg zijn voor diegenen die van ver moeten komen. Dus tussen 10:00 en 12:00 uur lijkt mij prima als iedereen het daarmee eens is.

Dan kunnen we 's avonds even wat te eten halen en hoef je het wellicht 's avonds niet al te laat te maken.

We hebben rolluiken dus wat betreft DVD's kijken overdag; geen probleem. Ik zal alleen aan de buren moeten uitleggen dat we niet met een orgie ofzo bezig zijn (ook wat het geschreeuw betreft) ;D

Martin



Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

#56
Quote from: patrick_vdb on November  5, 2004, 10:36:01
m'n voorkeur ligt iig ergens op een zondag (zoals altijd ;D ). Voor mij is het geen probleem om Rolf en Jens op te pikken

Patrick, kan je echt niet op een zaterdag of heb je een voorkeur voor de zondag??

Ik weet niet precies waar iederen woont maar wellicht is er iets te regelen dat Point7 zelf naar iemand reist en dan verder met jullie........

[edit] Ik heb de eerste post even aangepast en het lijkt erop dat 21-11 nu eigenlijk alleen nog overblijft :-\

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Point7

Ik woon in de buurt van Turnhout (België).

Mijn eigen GPS in de auto stuurt me langs Breda, maar een online routeplanner stuurt me via Eindhoven. (reistijden zijn nagenoeg gelijk)

Is iemand bereid om te carpoolen ? (dus dat ik met iemand verder kan meerijden ?)  Zoniet, no problem....ik zal er wel geraken.  ;)



CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Grindtegel

Als ik zou moeten kiezen voor een zaterdag of zondag gaat mijn voorkeur eigelijk wel uit naar zaterdag, heb ik de zondag nl nog over om bij te komen...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Point7

Quote from: Grindtegel on November  5, 2004, 11:04:51
Als ik zou moeten kiezen voor een zaterdag of zondag gaat mijn voorkeur eigelijk wel uit naar zaterdag, heb ik de zondag nl nog over om bij te komen...

van't headbangen, moshen, stagediven ?  ;D ;)
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Martin_M

Mijn voorkeur gaat ook uit naar een zaterdag. Daarom vroeg ik Patrick of een zondag ongemakkelijk of echt niet mogelijk is.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Scarp

@point7: als je langs eindhoven rijdt kan je eventueel naar mij toe (ik woon in eindhoven) en vanaf daar kunnen we verder. Zowel Jens en Patrick komen ook langs eindhoven dus die kunnen ook mee, maar dat is even afhankelijk of ze beide kunnen en dan nog even kiezen met welke auto verder te rijden.

patrick_vdb

Hi Martin,

Quote from: Martin_M on November  5, 2004, 10:41:29
Patrick, kan je echt niet op een zaterdag of heb je een voorkeur voor de zondag??

De zaterdagen staan bij mij haast altijd al standaard vol dus vandaar de steeds terugkomende voorkeur voor de zondag ;)

Anyway, de 21ste lijkt de enigste datum waarop iedereen kan dus ik zal eens effe kijken of ik tijd vrij kan maken. Indien het me lukt dan kan Point7 misschien naar Scarp rijden en dan pikken we beide daar op?

mvrg

Patrick

Point7

Quote from: Scarp on November  5, 2004, 11:16:44
@point7: als je langs eindhoven rijdt kan je eventueel naar mij toe (ik woon in eindhoven) en vanaf daar kunnen we verder. Zowel Jens en Patrick komen ook langs eindhoven dus die kunnen ook mee, maar dat is even afhankelijk of ze beide kunnen en dan nog even kiezen met welke auto verder te rijden.

OK, dat is goed voor mij. Euh....liefst niet met mijn auto verder rijden. Het beestje (206 GTi) verbruikt nogal veel (ong. 1 op 9 ofwel 11L/100km super 98).

CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Oracle

Quote from: Point7 on November  5, 2004, 11:23:38
OK, dat is goed voor mij. Euh....liefst niet met mijn auto verder rijden. Het beestje (206 GTi) verbruikt nogal veel (ong. 1 op 9 ofwel 11L/100km super 98).

Ach, met z'n 4-en in 1 auto: kun je de kosten ook door 4 delen, toch? :)

Rijd ie ineens 1 op 36!!  ;D

Groet,
Mark

Jinsu

Quote from: Point7 on November  5, 2004, 11:23:38


OK, dat is goed voor mij. Euh....liefst niet met mijn auto verder rijden. Het beestje (206 GTi) verbruikt nogal veel (ong. 1 op 9 ofwel 11L/100km super 98).



Hoi,

Arme 206 GTi :D .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Oracle

#66
Ik moet mijn voorkeursdata een klein beetje aanpassen.. Ik had me vergist...  :-[






13/11 14/11 20/11 21/11 27/11 28/11 4/12 5/12 11/12 12/12 18/12 19/12
Mark Lemmens         X     X X   X X    

(X = kan, - = kan niet)

M.a.w. 27&28/11 kan ik niet. Dat is nu juist het weekend dat we weg zijn (ik dacht 2 weken later...) Sorry...

Groet,
Mark

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

Hi,

Als ik zo naar de voorkeursdata van iedereen kijk dan springt zondag de 21ste er goed tussen uit. Schrijf mij ook maar in voor de 21ste.... :D

Mvrg

Patrick

Martin_M

#69
Volgens mij wordt het de 21e ;D

Mmm, wat aan de vroege kant. Had het liever een paar weekjes later gehad. Maar 19-12 kan Mark niet en om het nu naar volgend jaar te schuiven is ook weer zoiets.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Oracle

Als 21/11 gewoon niet handig is, zet hem dan maar op 19/12. Dan zal ik er niet bij zijn (heb dan nu eenmaal al verplichtingen..), maar als dat voor jou en de rest beter uitkomt, moet je het niet van mij laten afhangen!  :D

Er volgen (hopelijk) nog wel nieuwe kansen!

Groet,
Mark

patrick_vdb

Hi,

QuoteAls 21/11 gewoon niet handig is, zet hem dan maar op 19/12

Niks daarvan! Dan had Martin maar een streepje bij de 21ste moeten zetten in plaats van een kruisje ;D ;)

Mvrg

Patrick

Martin_M

#72
Probleem is dat ik met een burn-out zit en de laatste weken waren niet echt geweldig :-\
En nu blijkt dat de dag ervoor iemand ineens een etentje wil organiseren (normaal zou dit geen punt zijn natuurlijk).

Ik wil van te voren nog even TMREQ ingesteld hebben want 8 personen in de kamer is niet bevordelijk voor de basweergave in onze kamer. En ik vind dat Mark er gewoon bij hoort te zijn.
Ik doe m'n best, hopelijk gaat het de komende weken wat beter.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

#73
Hi Martin,

Quote from: Martin_M on November  7, 2004, 22:34:55
Probleem is dat ik met een burn-out zit en de laatste weken waren niet echt geweldig :-\

Ouch, vervelend :(

Als het niet gaat dan gaat het niet en plannen we met z'n allen gewoon een andere datum, dat moet toch zeker te regelen zijn. Doe iig niets wat nu niet goed voor je zal zijn ;)

Mvrg

Patrick

Martin_M

#74
Het is gewoon per week verschillend.
Mijn idee is het om de 21e gewoon door te laten gaan (de enige datum dat echt iedereen kan). Blijkt nu dat dit samenvalt met een slechte periode (ben dan echt ongelofelijk moe) kunnen we het altijd nog afblazen en naar een latere datum verzetten. Maar daar ga ik niet van uit.

Ik was al even met TMREQ bezig geweest maar de geluidskaart van de geleende taptop blijkt alleen over een mono-microfooningang te beschikken.
Ik heb net besloten om Transtec hier maar te laten komen voor de TMREQ instellingen. Dit zouden ze na de DP upgrade doen maar toen had ik de eindbakken nog niet thuis.
Ik hoop dat ze voor de tijd kunnen.

Als mijn TEAC niet op tijd binnen is kunnen we de speler van Jitsu lenen. Dus dat zit wel goed verwacht ik.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)