HDTV op mijn pc

Started by August, October 27, 2004, 21:33:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

August

Ik ben dit hier nog niet tegengekomen, daarom dat ik even pats met mijn monitor.
Weliswaar op de pc en groter blijft een wens, maar het is toch wel leuk om HDTV in de echte resolutie te zien.
Ik wilde graag een TFT kopen, een beetje grote en het is dus deze geworden, beetje groter dan verwacht de HP L2335:



Hij kan 1920x1200 aan, dus met 1920x1080 blijven er balkjes over. Verder zitten er diverse aansluitmogelijkheden op, PIP etc. 23" kijkplezier, voor op de pc is dit smullen.
Hij bevalt me prima, zeker omdat ik een groot deel van de aanschafprijs nog via de pc-privé heb kunnen laten lopen. Ik doe er nog niet veel meer mee dan computeren op het moment, maar als ik de boel boven anders in ga delen wil ik wel kijken of ik hem niet ook voor wat andere dingen in kan zetten (spelcomputers aansluiten). Het is eigenlijk ook gewoon een hebbeding, gewoon geweldig om te zien hoe scherp die demo filmpjes zijn. Eigenlijk zouden er al videokaarten moeten bestaan waarmee ik spelletjes op deze resolutie aankan (de Geforce 6800 komt nu al een aardig eind)

Ik bedenk me net dat ik ook een pj had kunnen kopen voor dit geld, maar daarvoor moet ik nog wat aan de WAF werken  :)