SAT4ALL Sat en HT hobbydag

Started by Kooger, October 25, 2004, 13:49:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kooger

Zondag 7 november organiseert www.sat4all.com haar derde Satelliet en Multimedia Hobbydag in gemeenschapsgebouw "De Wegwijzer" Steendorpstraat 2 te Breda (Noord).

De Sat4all hobbydag is een dag voor en door satelliet TV en Multimedia enthousiastelingen.
Op deze dag zullen diverse demonstraties worden gegeven over de verschillende mogelijkheden van satellietontvangst en multimedia. Men kan op deze dag tevens deelnemen aan diverse workshops waar onderwerpen als het uitrichten van een (draaibare) schotel, GSO installaties, DiSEqC apparatuur, "Feedhunten", het upgraden van satellietreceivers middels satelliet of PC, het plaatsen van zenderlijsten en vele andere interessante onderwerpen, uitvoerig worden uitgelegd.


Verder nog een speciale workshop over Linux Set-Top-Boxes en Mediacenters, upgrade service en heel veel meer.

Ook zal een van de vier beschikbare zalen in een heuse (thuis)bioscoop worden veranderd. Met een BARCO 808S Projector en een 2,40 meter breed scherm zullen er diverse demonstraties worden gegeven over projectie van HDTV via Satelliet en HDTV recorder en tevens zal op deze dag gedemonstreerd worden hoe men een High-End CRT projector met gebruik van speciale apparatuur kalibreert.
Het geheel inclusief 15 echte luxe bioscoopstoelen en een geweldig klinkend professioneel Parasound en M&K S-5000 THX audio systeem.

Medewerking wordt verleend door volgende bedrijven en personen:

Bioscoopstoelen: BSeated
Barco 808S, HDTV demonstratie en kalibratie: Rob Dingen 
M&K en Parasound Audio: Frank van Casteren Total Vision
Demonstratie Sony 1270 en HDTV Satellietontvangst: Sander Kooger


Het publiek is vanaf 10.00 uur welkom en de deuren blijven tot +/- 17.00 uur geopend.
De entreeprijs bedraagt € 3,50

We hopen jullie allemaal te zien.


De Sat4all hobbydag organisatie.

voor meer informatie: http://www.sat4all.com/ubbthreads/hobbydag.php
beter een gat in je hand, dan een hand in je gat

Erik

Je hebt nu al op 4 plekken op dit forum dezelfde reclame gemaakt voor je evenement.  Wat eerst als enthousiasme begon begint nu meer op ongewenste reclame te lijken ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

patrick_vdb

Hi,

Het moet idd niet te gek worden. Ik zal er een verplaatsen naar het meet&greet gedeelte zodat mensen die willen gaan daar verder kunnen posten. De rest wordt uiteraard verwijdert.

Mvrg

Patrick

Kooger

sorrie,

Ik had het idee dat het onder meerdere toptic's thuishoorde vandaar.

nogmaals excuus
beter een gat in je hand, dan een hand in je gat

Roland

Sorry voor de offtopic .. het lijkt me een leuk idee trouwens :)

Quotebeter een gat in je hand, dan een hand in je gat

Wat een signature  ;D

reMC

Quote from: Roland on October 27, 2004, 13:41:54
Wat een signature ;D

Haha, doet me denken aan:

"Beter in je neus peuteren dan in een peuter neuzen"