Kill Bill 2 Beep

Started by Arno P, October 24, 2004, 10:41:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

Gisteren gekeken en ik moet zeggen aardige film...maar ik freakte even uit op de timestamp van 16:57 waar ineens een luide BEEP door de center kwam en de lopende dialoog van de acteurs effectief onderbrak. Nu weet ik dat in deel 1 ook de naa ;)m van Uma opzettelijk werd weggebeept...maar..is dat in vol2 ook het geval...en waarom heeft onze QT het hier gedaan?

(Oftwel, eerlijk en kort door de bocht....mijn dvd is toch niet defect he?  ;) )

Jinsu

Hoi,

Mocht ik hem vanavond kijken hoor je het wel ;) .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

jowi

Dichterlijke vrijheid.  ;D
M.a.w. het hoort zo, zo heeft QT het blijkaar bedoeld. Waarom ? Dat wou ik ook wel willen weten !

Arno P

Kijk: Uit het Script van QT:

      BILL
                         I dunno, I guess they thought it
                         sounded cool. Anyhow, she had about
                         26 or 27 around her when (BLEEP)
                         attacked. They all fell under her
                         Hanzo sword.

;D ;)...eindelijk gevonden... :)

Spacebass

Quotewaar ineens een luide BEEP door de center kwam
Is je set wel gecalibreerd  ;D  ;)

Arno P

Quote from: Spacebass on October 26, 2004, 22:46:01

Is je set wel gecalibreerd  ;D  ;)

>:( Grrrr....doe niets anders...tis ziekelijk gewoon... ;D ;)

armaniac

We mogen de naam niet weten van de hoofdrolspeelster. vandaar de beeps denk ik.

Arno P

Quote from: armaniac on October 31, 2004, 11:07:27
We mogen de naam niet weten van de hoofdrolspeelster. vandaar de beeps denk ik.


Klopt... ;)

The Foundation

ik kijk net daar deel 1 , en ik heb pas een nieuwe dvdplayer , ik heb net 4uur in de setup gekeken of de parental lock niet te fel stond , 

ik ging net een topic maken ervoor , maar dit topic maakt een en ander duidelijker

Arno P

Quote from: Anthrax on November  7, 2004, 11:15:49
ik kijk net daar deel 1 , en ik heb pas een nieuwe dvdplayer , ik heb net 4uur in de setup gekeken of de parental lock niet te fel stond , 

ik ging net een topic maken ervoor , maar dit topic maakt een en ander duidelijker

Effe schrikken he?  ;D/...had ik ook na maandenlang tweaken van de HT setup... :o

Scarp

Ow... die beep is raar, want later in de film zie je gewoon haar paspoort en met daarin haar naam.

Arno P

Quote from: Scarp on November  7, 2004, 11:27:39
Ow... die beep is raar, want later in de film zie je gewoon haar paspoort en met daarin haar naam.

QT heeft volgens mij bereikt wat hij wou bereiken...dat mensen er over na blijven denken/praten... ;)

The Foundation

Quote from: Arno P on November  7, 2004, 11:43:09


QT heeft volgens mij bereikt wat hij wou bereiken...dat mensen er over na blijven denken/praten... ;)

dan maar een slotje op dit topic ?
We gunnen QT niks meer..

Arno P