ervaring met DVD Zone2?

Started by PatrickD, October 21, 2004, 20:33:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PatrickD

Zijn er hier Belgische forumbezoekers die reeds DVD's hebben gekocht aan DVD Zone2 (Mediadis)?
Zo ja, wat zijn jullie ervaringen (b.v. levertijd, wijze van betalen, afspraken nakomen, enzovoort,...)?

OscarTango

#1
Ik bestel vaak bij hun. Ik had eigenlijk geen klachten, ze versturen op tijd.
Laat wel alles bij je thuis struen, je kunt ook naar een Kiala ophaalpunt laten sturen, maar ik zit nu al meer dan 8 dagen te wachter eer dat verdomde pakket daar aankomt.

Het ligt aan Kiala, die door hun verhuis de hoeveelheid pakjes niet aankunnen. Om dit te vermijden laat ik vanaf nu alles naar bij me thuis versturen...

Qua prijs liggen ze op de normale hoogt. Ik kijk altijd nog even bij play.com ( gratis levering ) en sendit.co.uk ter vergelijking...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

eevano

#2
Ik ervaar juist het tegenovergestelde met DVD zone2 en Kiala.
Ik vind na dat de betaling binnen is bij dvd zone2 het soms nog enkele dagen duurt voordat ze het versturen(je kunt het perfect volgen op hun site)Als ik dan het mailtje krijg dat het pakketje verzonden is kan ik het snel gaan afhalen in m'n kiala punt.

Ook als ik bestel via Proxis.be en Kiala is de verzending er snel nadat op de site van proxis staat dat het verzonden is.

Wat ik wel een nadeel vind als je bij dvd zone2 besteld en laat leveren via Kiala is dat je toch op voorhand moet betalen,en niet bij afhaling in het Kiala punt zoals het bij Proxis.be wel is.

mvg
Eric
Sound: Pioneer SC-LX89K & Focal ARIA 948 Front,Focal ARIA CC 900 Center,Focal Chorus 826v Surround & Back Surround.Focal ICW 8 Dolby Atmos 4 stuks. Focal Chorus SW 800 Sub.
Vision : Pioneer KRP-600A. BDP-LX88K

OscarTango

#3
Raar, dat we tegenovergestelde ervaringen hebben...maar wat dat betalen betreft heb ik altijd zoiets dat als ik iets koop, ik het ook direct betaal. Maar ik betaal bij dvdzone2 met mijn credit card, of dat er vandaag afgaat of over 10 dagen is mij gelijk. Ik zie het meestal verschijnen op mijn on-line statement nadat ik de spullen ontvangen heb...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

peterrr

Ik heb 2 keer iets besteld met mijn cc. en thuis laten bezorgen.
duurt zo`n 10 dagen maar geen problemen.

mvgr peter
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

blackball147

hier ook nog nooit problemen gehad met dvdzone. steeds correct en vrij snel, betaal wel met CC.

Point7

Ik heb misschien al meer dan 200 DVD's via DVDzone2 gekocht. Altijd perfect verlopen. 
Levertijd varieerd nogal (5 tot 10 dagen), maar dan komt misschien omdat ik steeds per 3 of 4 DVD's bestel en die zullen niet altijd tegelijk binnen zijn.

Positief is dan wel dat als het te lang duurt bij 1 of meerder DVD's uit dezelfde bestelling dat ze alvast een deel sturen en achteraf (gratis verzendkosten) het tweede deel.
Het rare is dat ik zo al regelmatig voorgehad heb dat ze een deel van een bestelling versturen omdat er eentje te laat is volgens hun, maar dat ze het 2de deel 1 of 2dagen later toch verzenden. Nogmaals...daar moet ik dan GEEN extra verzendkosten voor betalen.

Levertijd ongeveer 1 week, maar soms heb ik de indruk dat het bij de Post lang duurt. Soms duurt het na de mail van DVDZone2 dat het pakket verzonden is nog 5 dagen tot ik het effectief in de bus heb. Bestellingen uit Engeland of zelfs Australiƫ zijn soms sneller binnen.

CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

OscarTango

Ik heb vandaag na 14 dagen eindelijk mijn pakketje op het Kiala afhaalpunt mogen afhalen...

Volgende keer gewoon met de post, die ook idd erg traag is. Ik kan de ervaring met post uit Australie delen...sneller hier dan binnenlandse post.  ::)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

typhoon

Nooit geen problemen gehad met DVDzone2. Leveren snel en goedkoop aan huis. Mijn ervaringen met freerecordshop zijn minder goed.
kinostar scherm/ svs PB-12-plus/Philips BDP 9700/ Benq 1070/Arcam avr350/Qed SA xt biwire-hdmi-p-sr-sw, phoenix arx 800, Ixos 608.

OscarTango

Nou, ik had Finding Nemo besteld in de Engels/Vlaamse versie.... de doos was Engels/Vlaams, maar de disk was Engels/Frans... maar ik krijg m omgewisseld.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Mandragore

Ook nooit problemen gehad!

Levertijden zou ik zo niet weten, omdat ik bij zoveel verschillende sites bestel. Maar het is me in ieder geval niet opgevallen dat ze traag waren.
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

Sharkbait

Ik heb ook enkele malen bij dvdzone2 besteld, nooit geen problemen gehad. Dvd'tjes in kartonnen doosje in de brievenbus en betaling niet naar om hoeven kijken.

+ voor dvdzone2  O0

greetz