Quad set

Started by -V-, October 20, 2004, 22:35:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-V-

Ik heb momenteel een Quad CD67 , 66 pre-amplifier & control panel en een 66 FM-tuner, allemaal in perfecte staat (originele dozen en handleiding aanwezig). Nu denk ik eraan die eventueel tweedehands te verkopen maar heb er niet echt een goed idee van hoeveel een eerlijke prijs is ...

Alle input welkom ...  8)
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

sultankat

De 66 set staat goed bekend. Mooi dat je de 67 cd speler hebt want dat is een standalone met beter binnenwerk. Als je ook de ab hebt ben je helemaal spekkoper, als je tenminste geen software problemen hebt want die zijn talrijk en pas later opgelost. Transtec import en alle papieren geeft ook meerwaarde. Mijn schatting wanneer alles in topstaat is:
67 cd: 500-600 euro
66 tuner: 600-700 euro
66 pre: 450-500 euro
ab: 100 euro
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

JürgenW

De voorversterker (66) met ab heb ik de laatste tijd voor de volgende prijzen bij Ebay weg zien gaan:
€ 600,-, € 536,-, € 545,-.

Stemt dus aardig met de schatting van Sultantkat overeen.

Jürgen