Avatar?

Started by Arno P, October 16, 2004, 09:37:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

....is weg, en ik kan geen nieuwe meer plaatsen?  ??? ::)

MrPink

Ik zie de Dude bij je. ;)

Groetjes,
Oscar

Arno P

Quote from: MrPink on October 16, 2004, 11:03:29
Ik zie de Dude bij je. ;)

Groetjes,
Oscar

Bummer...ik niet... ???

MrPink

Hmmm, zie je de andere avatars wel?

Groetjes,
Oscar

advr

hoi ,

ik heb hetzelfde probleem, echter allen met Firefox. Met IE zie ik mijn avatar wel.  :o

Wie het weet waarom mag het zeggen. Ik kan inderdaad ook geen avatar koppelen/uploaden met FF. Wel met IE..... :P


Ad.
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

The Foundation

Quote from: advr on October 16, 2004, 11:17:23
hoi ,

ik heb hetzelfde probleem, echter allen met Firefox. Met IE zie ik mijn avatar wel.  :o

Wie het weet waarom mag het zeggen. Ik kan inderdaad ook geen avatar koppelen/uploaden met FF. Wel met IE..... :P


Ad.

inderdaad , ik ervaar net hetzelfde

MrPink

Ik zie alleen bij Ad geen avatar.

Groetjes,
Oscar

advr

#7
ik zie bij Antrax een rood kruis en onder IE zie ik mijn avatar wel....
ik heb FF effe opnieuw geinstalleerd maar niento avatar.
Dan maar effe zonder... ::)

Gr.

Ad.


...nu zie ik helemaal niets meer...
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

MrPink

Misschien heeft het te maken met popup/security instellingen bij Firefox. Overigens zie ik geen avatar bij jou, dus misschien haalt IE het uit jouw cache?

Groetjes,
Oscar

Moony

Ik gebruik al maanden Opera als browser.
Zag altijd alle avatars (incl. die van mezelf) en nu zie ik er nog maar een paar....???


Gisterenavond wel weer een security update (hotfix via auto-update) geinstalleerd van XP, misschien heeft het daar wat mee te maken?
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

Arno P

Quote from: MrPink on October 16, 2004, 11:14:11
Hmmm, zie je de andere avatars wel?

Groetjes,
Oscar

Yep.. ::)

advr




Gisterenavond wel weer een security update (hotfix via auto-update) geinstalleerd van XP, misschien heeft het daar wat mee te maken?
Quote

bingo!!

Op mijn notebook had ik de beveiligings fix nog niet geinstalleerd en geen probleem,  2 min geleden installeer ik de fix op mijn notebook en bingo, geen avatar meer. lekker is dat!!!! :P

Ad.
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Arno P

Quote from: advr on October 16, 2004, 13:26:28



Gisterenavond wel weer een security update (hotfix via auto-update) geinstalleerd van XP, misschien heeft het daar wat mee te maken?


bingo!!

Op mijn notebook had ik de beveiligings fix nog niet geinstalleerd en geen probleem,  2 min geleden installeer ik de fix op mijn notebook en bingo, geen avatar meer. lekker is dat!!!! :P

Ad.

Nummer van de hotfix?

advr

Quote from: Arno P on October 16, 2004, 13:30:27


Nummer van de hotfix?


KB834707: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer voor Windows XP Service Pack 2
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Het is wel veilig Ad, sommige avatars WIL je ook echt niet zien :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Arno P

Quote from: advr on October 16, 2004, 14:23:32



KB834707: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer voor Windows XP Service Pack 2

Geen resultaat... :(

Erik

Bij mij idem en ik heb ook gisteren 2 patches geinstalleerd, 1 voor IE en 1 voor office. Doet me denken aan vroeger, installeer je iets van MS doen "toevalig" pakketten van de concurrent het niet goed meer.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Sullivan

#17
Ik zie de Avatar van Arno ook niet. Met FF zie ik niets, met IE zie ik een rood kruisje. Ik heb geen updates geinstalleerd.

mvg,
Frank

MrPink

#18
Quote from: FrenkB on October 16, 2004, 14:37:29
Het is wel veilig Ad, sommige avatars WIL je ook echt niet zien :D
Da's waar...had Ad niet een gekleurde spermatozo? ;D

Groetjes,
Oscar

Arno P

Ach...er zijn ergere dingen... ;)

OscarTango

Ter info : ik zie alleen die van Ad niet.... the dude zie ik gewoon, hoor.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

ThomasBelgium

Ziet er iemand mijn avatar nog? Ik zelf in ieder geval niet...

PS: Werk op een Mac G4 met OS X.3 met Explorer 5.2

Arno P

Ik zie die van jou ook niet... ::)

OscarTango

Ikke wel...ons schoon Atomium.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Erik

#24
Quote from: ThomasBelgium on October 17, 2004, 14:23:26
Ziet er iemand mijn avatar nog? Ik zelf in ieder geval niet...

PS: Werk op een Mac G4 met OS X.3 met Explorer 5.2
Ik zie niks met Firefox en met IE zie ik een rood kruis, degeen die wel wat zien hebben hun cache aanstaan. Het ziet ernaar uit dat de connectie naar jullie avatars is verwenen of niet meer klopt. Deze moet dan opnieuw gekoppeld worden om weer te werken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill