!! Nieuwe B&W CENTRE SPEAKER voor 800 series !!

Started by whv, October 13, 2004, 22:33:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

Hmmm, nog wat extra geld verdienen of zouden ze een mooie inruil actie starten?

patrick_vdb

Hi,

Quote from: jaco on October 18, 2004, 09:18:12
Ze hebben natuurlijk de kat uit de boom gekeken met de HTM-1 en ook gemerkt dat er nog wel vraag was naar een center die meer bij de 800, 801 en 802 zou passen waarschijnlijk.

Wellicht dat ze de reacties op de diverse fora hebben bijgehouden ;D Anyway, als ze die marlan bol boven op de center gaan plaatsen voorzie ik weer allerlei 'bezwaren' mbt reflecties bij projectie....we zijn benieuwd..

mvrg

Patrick

Del member

Quote from: patrick_vdb on October 18, 2004, 09:58:44
Hi,

Wellicht dat ze de reacties op de diverse fora hebben bijgehouden ;D Anyway, als ze die marlan bol boven op de center gaan plaatsen voorzie ik weer allerlei 'bezwaren' mbt reflecties bij projectie....we zijn benieuwd..

mvrg

Patrick

Is ook de reden waarom ik mijn scherm zo hoog hangen heb, namelijk 1m10. Stel dat je dan zo'n Thommy-achtig meubel bouwt wat hier erg in trek is dan heb je nog genoeg plaats voor die bol en zit deze ook niet vlak onder het doek. Ik denk wel dat zo'n dikke center in mijn ruimte er nooit komt.

Ik zou eerder voor de 5G's gaan, 5 Nautilus 803's rondom in een grotere ruimte ofwel 3 N802's en de bestaande 803's als surround.

patrick_vdb

Hi UB,

Quote from: ub4b on October 18, 2004, 10:16:50
Ik zou eerder voor de 5G's gaan

Het aantal identieke speakers maakt niks uit....het blijft maar 1 van de 4 G's ;D ;)

1.1M hoog......kijkt het prettig want het lijkt mij redelijk hoog?

mvrg

Patrick

Del member

Quote from: patrick_vdb on October 18, 2004, 10:25:07
Hi UB,



Het aantal identieke speakers maakt niks uit....het blijft maar 1 van de 4 G's ;D ;)

1.1M hoog......kijkt het prettig want het lijkt mij redelijk hoog?

mvrg

Patrick

Dat kijkt erg prettig en motiveert ook eerder lui in je zetel te gaan zitten met een grote poef voor je  ;D

VlisChris

Quote from: patrick_vdb on October 18, 2004, 06:11:59
Hi,



Bottomline is dus dat we het hebben gehoord van iemand die zei ... ::)

mvgr

Patrick

Dat vind ik zelf al van het hele verhaal om eerlijk te zijn.
Dit heeft voor mij een hoog eerst zien dan geloven gehalte. Begrijp me niet verkeerd, ik wil het best geloven allemaal hoor, maar er is nog zo bar weinig bekend :-\ En ik kan me ook heel slecht voorstellen dat ze een nieuwe 800 center gewoon zomaar laten zien aan het publiek. Ook al heb je zoiets nooit officieel gezien.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.