Van Helsing

Started by paul groot, October 13, 2004, 22:10:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paul groot

Vanavond gekeken,
Van Helsing,

Er zijn zo van die films die CRT  en beamer bezitters het gevoel geven van;.....
Tja.....daar doe ik het voor. :P

Dit is er voor mij ook weer zo een, Van Helsing......en dat terwijl ik helemaal niet van dit genre houd.
Obsoluut mooi gemaakt.
Top.

Dat wou ik maar even kwijt.

gr
Paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Vigier

Ik weet niet of deze reactie hier kan, maar toch:

dan is hij waarschijnlijk op DVD anders dan in Metropolis in Antwerpen.....

Groet, joris

Erik van Voorst (in memoriam)

Leuk te lezen...

En omdat ik sinds kort een haarscherpe Barco 1209 heb...gaat hij er vanavond in....want ik wil dat gevoel ook hebben.  ;)

Ik bof extra ...want het is mijn genre  ;D

Bedankt voor de tip !!!! 
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

science

Quote from: paul groot on October 13, 2004, 22:10:35

Obsoluut mooi gemaakt.


Daar heb je dan ook alles mee gezegt.

Wat een saaie butt film. De gemiddelde "lethal weapon" kan me nog meer boeien dan "van hellsing"

één van de twee films die ik in mijn leven op de helft uitgezet heb.

DrAce

Quote from: science on October 15, 2004, 15:15:54
één van de twee films die ik in mijn leven op de helft uitgezet heb.
OT: de vraag dringt zich op, welke film was de andere ;) ?

Erik van Voorst (in memoriam)

#5
TERMINATOR...  :P



(flauw maar kon het niet laten  ;) )
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

paul groot

Tja,
zoveel mensen..... zoveel smaken en meningen........is prima, daar is dit forum ook voor.
Maar wat ik ook tracht te "zeggen" met mijn bericht is dat het geen kwaad kan een keer een gokje te wagen door een keer een film in je spelertje te stoppen welke niet een eerste keuze is qua smaak. Dat pakte bij mij goed uit, vandaar mijn enthausiastme.

groetjes HT-ers en veel kijk-plezier,

Paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

GPO

Quote from: Erik van Voorst on October 15, 2004, 15:58:07
TERMINATOR...  :P



(flauw maar kon het niet laten  ;) )

Pure cult.... fantastische film.....

kon het ook niet laten...

;)

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Martin_M

Toen ik 'van Helsing' had gehuurd had ik er niet te veel van verwacht (oa door een paar recenties).
Ik ben dan ook geen 'alleen aktie' aanhanger want die films vind ik vaak allesbehalve reëel en saai overkomen. De aktie zelf doet me nl. niet veel en dan blijft er niet zoveel over.

Bij 'van Helsing' verwachtte ik dan ook een James Bond achtige film in een heel andere tijd. En die heel andere tijd deed het 'm waarschijnlijk voor mij. Prachtig decor en sfeertje. Mooie effecten en dito camerawerk.
Bij zo'n film moet het ritme dan ook goed zijn want ik zat er toch helemaal in. Ik ga 'm zeker aanschaffen.

Martin

ps. Nu moet ik zeggen dat ik één bruid van Dracula ook niet helemaal verkeerd vond ::)
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Arno P

Ik heb em nog niet gekocht....wacht even jullie reactie af... ;D....

Maar...waar is die mee te vergelijken...sleepy hollow ? Of is het alleen maar special fx en een verhaal van nix ?

Johan Van Gompel

Quote from: Arno P on December 29, 2004, 10:00:02
Ik heb em nog niet gekocht....wacht even jullie reactie af... ;D....

Maar...waar is die mee te vergelijken...sleepy hollow ? Of is het alleen maar special fx en een verhaal van nix ?

Sleepy Hollow is heel erg mooi in 1080i, maar dat even terzijde. Van Helsing heeft een nog hoger niveau van formitastische special effects en is wat meer op actie gericht. Eerder eye candy dan brain candy. Goed om een keer gezien te hebben maar meer niet.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

riwi

#11
Ik vond Van Helsing wel goed. Meer in de stijl van Hell Boy en Underworld kwa genre. Alle drie gelijkwaardig, beetje gotisch, leuke actie. Bij Van Helsing nog als plus de acteurs Hugh Jackman en Kate Beckinsale die ik allebij graag zie spelen.

'k heb hem na hem in de bios gezien te hebben maar gekocht vanmiddag.

Verhaal is minder dan sleepy hollow (echt Tim Burton sfeertje daarin)

Quote from: Vigier on October 13, 2004, 22:28:52
dan is hij waarschijnlijk op DVD anders dan in Metropolis in Antwerpen.....
Wat is er anders dan kwa versie tussen metropolis en de DVD release? Is er geknipt op de DVD?

VlisChris

Underworld is een ECHT dramatisch slechte film. Tot aan het walgelijke aan toe wat mij betreft.
Van Helsing daarintegen vond ik weer wel een helel leuke film 8) Daar heb ik van genoten.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

GerritZ

Quote from: Christiaan Sauer on December 30, 2004, 14:25:22
Underworld is een ECHT dramatisch slechte film. Tot aan het walgelijke aan toe wat mij betreft.
Van Helsing daarintegen vond ik weer wel een helel leuke film 8) Daar heb ik van genoten.

Vond underworld niet slecht, in tegendeel vond hem beter dan Van Helsing (Let op dit is mijn persoonlijke mening  ;) )

Gerrit

GPO

Quote from: Christiaan Sauer on December 30, 2004, 14:25:22
Underworld is een ECHT dramatisch slechte film. Tot aan het walgelijke aan toe wat mij betreft.
Van Helsing daarintegen vond ik weer wel een helel leuke film 8) Daar heb ik van genoten.

Wat vond je zo slecht aan Underworld dan? Ik vond hem beter als Van Helsing (= ook goede film hoor). Van Helsing is meer actie, maar Underworld vond ik een stuk creepier...

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

peterrr

typisch...wellus nietus  Ik vond underworld prachtig en sfeervol.
en van helsing prut.... ;D

grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

MoNo

Ik vind het leuke van van Helsing dat het een beetje aansluit op The League Of Extra Ordinary Gentlemen.
Nieuws en Techniek over audio, video, dvd en televisie
http://www.technow.nl/

Starred

Underworld vond ik een goede film. Maar het speelt denk ik ook mee dat ik hem in HD heb gezien. Op een gewone tv zou hij misschien minder bekoren. Binnenkort Van Helsing maar eens erin rossen