Seinfeld komt in 2004 !!!

Started by J.A.F._Doorhof, November 13, 2003, 22:59:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ga jij het aanschaffen

JA
21 (63.6%)
NEE
10 (30.3%)
Weet nog niet
2 (6.1%)

Total Members Voted: 30

J.A.F._Doorhof

één van de grote comedies komt dan eindelijk volgend jaar, Seinfeld.

Persoonlijk ben ik een grote fan van Friends en Married with children maar ik denk toch dat Seinfeld ook wel zijn weg zal vinden naar mijn collectie als de prijs ongeveer gelijk is aan Friends en Married with Children.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ThinWhiteDuke

Dus tóch!
Ik hoorde dit al afgelopen zomer maar vernam er verder niets meer van.
Is voor mij een "Must-Have".
Zullen wel seizoens-boxen worden neem ik aan?

Grindtegel

Alhoewel ik Seinfeld de beste sitcom vind allertijden, zal ik hem toch iet gaan aanschaffen.

De meeste afleveringen heb ik al zo vaak gezien en de serie zal tot in den treuren herhaald blijven worden op tv.

Zelfde reden waarom ik ook geen enkele Simpson box in huis heb (die ik nog beter vind dan Seinfeld)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

angel66

absolute topper.
besty comedy hedendaags!!!!
ik ga hem kopen ;D

Dirck

Yes! Eindelijk. Vond het eigenlijk al vreemd dat dit er niet al was. Nota bene de populairste sit com aller tijden. Het zal me een lieve duit kosten maar aanschaffen doe ik zeker. Tenminste als ze niet zo flauw gaan doen als bij Married with Children...een best of...wat flauw was dat zeg! Nee gewoon net zoals Friends en Sex and the city, alle afleveringen van alle seizoenen.
Vraag me alleen wel af of het nou alleen op regio 1 gaat uitkomen of ook op regio 2??? Weet iemand dit al toevallig? Want in Nederland is het nooit zo populair geweest als in Amerika.
??? ::)

Bjorn

Eindelijk! Voor mij, samen met newsradio, dé sitcoms waar ik nog enigszins om kon lachen. Briljant gewoon.
Nee, ongeacht de prijs komen ze in mijn collectie!

Dirck

Ja de datum is eindelijk bekend. 20 Oktober dit jaat worden de seizoenen 1,2 en 3 uitgebracht. In Australië althans.

Zie http://www.ezydvd.com.au/item.zml/227336
Zie http://www.ezydvd.com.au/item.zml/227659

Kost je maar liefst 2x EUR 41,10. Dus trek je portemonee maar open.
Ik ga nu al sparen.

Dirck

WouterNeyn

Aargh, die moet ik hebben! Ik heb nu al de meeste afleveringen op VCD voor in het archief, maar op DVD is natuurlijk altijd beter.

Rotel RSP-1068
Rotel RMB-1075 (EV: rears,center)
Bryston 3B-NRB (EV: fronts)
Pioneer DV575-A B&W 603 (Fronts) B&W 602.5 (Rears) LCR600 (Center) V/d hul, Monster Sanyo Z2  ProCinema Matwit 112x200 http://my.hifi.nl/?user=73

Dennis92

1 november leverbaar leverbaar bij play.com, 67,49 EURO voor de eerste drie seizoenen, inclusief verzenden!
Niet te gek, toch?
Arcam AVR-250, Arcam DV-79, Miller & Kreisel Xenon LCR-35 (fronts & center) & LCR-25 surrounds, Miller & Kreisel V75-MKII (subwoofer), Kimber Timbre Interconnects, Kimber 4PR LS kabels, Lapp Netkabel.

Starred

Hoeveel afleveringen per seizoen?

Paul Landsmeer

Een tip voor de Seinfeld liefhebbers: kijk ook eens naar de serie ' Curb Your Enthusiasm' met Larry David (Seinfeld co-creator) in de hoofdrol. David stond (onmiskenbaar) ooit model voor George 'Can't Stand Ya' Costanza en de verhaallijnen in de serie lijken dan ook sterk op die uit Seinfeld.  Ik heb nu een aflevering of acht gezien, maar ik garandeer dat wie Seinfeld goed vindt, deze reeks ook zal omarmen. Een aanrader!

BTW wie op het idee mocht komen de serie op DVD aan te schaffen, doet er goed aan dit in de VS te doen (bijvoorbeeld via Amazon). De boxen voor seizoen 1 en 2 kosten in Europa zo'n 50 euro per stuk, terwijl je ze in de VS samen(!) voor 50 dollar kunt krijgen.

Joris1971

4 nov. liggen ze o.a. bij van leest (seizoen 1 t/m 3) Heb ze gelijk besteld!
Geweldige seri, ik heb 28 uur van Seinfeld op video, maar DVD kijkt toch een stuks makkelijker/beter!

Eindelijk op DVD... nu Twin Peaks Season 2 nog en mijn jaar kan niet kapot

Joris1971

Tube-freak

Ik heb ze allemaal al gekeken. ALthans de DVD's van Seisoen 1 t/m 3.
Ken niet wachter tot de volgende seisoenen uit komen,
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Starred


Kerstmanno

Quote from: Starred on December  3, 2004, 13:51:50
De moeite waard??

Quote
Ken niet wachter tot de volgende seisoenen uit komen,

Denk het wel dus :)

Joris1971

Nu weer wachten op de seizienen 4 t/m ?

wanneer zullen die hier komen?


groet Joris

Tube-freak

Ken ook niet wachten tot de rest komt.  De eerste paar seisoenen waren genoeg vermaak voor enkele dagen maar toen was het al weer afgelopen.....
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Alex Cremers

Ik vind het onuitgezonden bonus materiaal  op seizoen 3 (je weet wel, Seinfeld die 'stand up' doet in die kleine club) tot hiertoe veruit het grappigste. Veel leuker en spontaner dan de 'stand up' die voor de serie wordt opgenomen en uitgezonden.

Het klinkt misschien gek maar desondanks dat de serie beter wordt naarmate de seizoenen vorderen (momenteel toch) vind ik het personage Kramer eigenlijk minder grappig worden. In het eerste seizoen is hij wat mij betreft het beste. Ik moest echt met hem lachen. Daarna (vooral vanaf seizoen 3) wordt hij een beetje te karikaturaal. Te veel gekke bekken en fysieke slapstick.


Alex

Paul Landsmeer

Seizoen 4 is inmiddels aangekondigd voor release in de VS op 17/5 ($49.95). Gezien het feite dat de Amerikaanse releases vorige keer nagenoeg gelijk liepen met Europa, kunnen we over enkele maanden dus alweer een nieuwe set in huis halen (of de Amerikaanse kopen natuurlijk).

Kerstmanno

Quote from: Alex Cremers on March  5, 2005, 23:34:04
Het klinkt misschien gek maar desondanks dat de serie beter wordt naarmate de seizoenen vorderen (momenteel toch) vind ik het personage Kramer eigenlijk minder grappig worden. In het eerste seizoen is hij wat mij betreft het beste. Ik moest echt met hem lachen. Daarna (vooral vanaf seizoen 3) wordt hij een beetje te karikaturaal. Te veel gekke bekken en fysieke slapstick.

Mee eens. Af en toe erger ik me dan ook behoorlijk aan hem.

Tube-freak

Quote from: Paull on March 17, 2005, 14:29:30
Seizoen 4 is inmiddels aangekondigd voor release in de VS op 17/5 ($49.95). Gezien het feite dat de Amerikaanse releases vorige keer nagenoeg gelijk liepen met Europa, kunnen we over enkele maanden dus alweer een nieuwe set in huis halen (of de Amerikaanse kopen natuurlijk).

Ik zal hem vast in de agenda zetten en met mijn slaapzak voor de deur gaan liggen op 4 mei   ;D ;D
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Alex Cremers