Email notification WERKT WEER BEDANKT !

Started by Arno P, October 6, 2004, 18:38:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

Staat dus wel in mijn profile aangevinkt, maar ik ontvang geen notificaties meer... :-\

Sullivan

Bij mij werkt het ook nog niet. Erg vervelend.

mvg,
Frank

Arno P


J.A.F._Doorhof

even wachten totdat we de nieuwe versie gaan installeren.
We hebben nu als het goed is de hele server draaiend maar ik wil dat even aankijken voordat ik ga upgraden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sullivan

Quote from: J.A.F._Doorhof on October  7, 2004, 08:13:08
even wachten totdat we de nieuwe versie gaan installeren.
We hebben nu als het goed is de hele server draaiend maar ik wil dat even aankijken voordat ik ga upgraden.

Frank, denk je echt dat het aan deze versie ligt? Het werkte eerst toch ook? Misschien meer in de richting van de profider zoeken.

mvg,
Frank

Sullivan

Quote from: Arno P on October  7, 2004, 07:18:27
HELP ???::)

Je kan e-mail notificatie aanzetten op topics die je interessant vind of waarin jij een reply hebt geplaatst. Dan krijg je een e-mailtje dat er in dat topic een nieuwe reply is gedaan.

mvg,
Frank

Arno P

Is al lang gebeurd...zoals normaal...maar niets dus... :-\

Sullivan

Quote from: Arno P on October  7, 2004, 17:52:37
Is al lang gebeurd...zoals normaal...maar niets dus... :-\

Oeps. Ik zie nu pas dat je de topic starter bent, maar dacht dat je met jouw HELP kreet je afvroeg wat er met email notificatie bedoeld werd. :-[

mvg,
Frank

Del member

Hier werkt het ook niet.

Vroeger had ik wel dikwiijls nieuwe messages maar dan moest ik eerst er eentje deleten in mijn inbox voor de nieuwe verschenen, das nu blijkbaar opgelost.

J.A.F._Doorhof

bij het uploaden is mischien iets verkeerd gegaan we hebben al veel met de hand terug gezet mischien dat een nieuwe upload het weer oplost.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Del member

Misschien eens debuggen of er effectief mail in de eerste plaats wordt uitgestuurd (php scripts, mailq, /var/log/maillog , .... ).

Arno P

Hier ook nog steeds niets...ik heb ook oude notifications eens op disabled gezet en toen weer op enabled...niet...ook nieuwe topics/replies of notification enables...geen mail...weird.. ::)

Mike

Krijg ook geen mail (meer). Erg lastig, wel rustig ;0
Hoop dat de sysop het snel kan oplossen.

Erik

"sysop" tjonge dat is zeker 15 jaar terug dat ik dat woord voor het laatst heb gehoord ;D iets uit het BBS tijdperk (pre internet) .

Heb even je leeftijd opgezocht en dat verklaart veel ;D  even oud als mij ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Arno P

Quote from: Erik on October  9, 2004, 17:19:25
"sysop" tjonge dat is zeker 15 jaar terug dat ik dat woord voor het laatst heb gehoord ;D iets uit het BBS tijdperk (pre internet) .

Heb even je leeftijd opgezocht en dat verklaart veel ;D  even oud als mij ;D

-7 jaar?  ::)

Erik

Ja ik heb daar een fake datum ingevuld. Ooit hadden we hier iets binnen het forum wat het sterrenbeeld naast je avatar liet zien, als je geboortedatum was gevuld. Toen gingen er weer allerlei mensen klagen.  Het was allemaal onnodige informatie en hoorde niet bij een serieus forum als dit. Toen dacht ik zak maar door de stront allemaal en vandaar dat ik er een onzindatum heb ingevuld.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Bart_M

Grappig, ik kan deze pagina wel openen. Als ik de eerste pagina open, dan klapt mijn IE eruit...

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Arno P


SiR-ROUND


Spacebass

QuoteToen dacht ik zak maar door de stront allemaal
Hè Gatver...da's ook niet lief Erik!  ;D

J.A.F._Doorhof

alle rechten staan nu goed ik ga donderdag nogmaals de update proberen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Arno P

Fingers crossed....succes...wij testen wel.. ;)

Oracle

Kreeg net een foutmelding bij het posten: 'Unable to send mail to [email protected]'  (e-mail adres is van een van de leden van het forum, die gereageerd had in de bewuste thread, en blijkbaar heeft hij notifies aan staan...

Groet,
Mark

Arno P

VOLGENS MIJ WERKT HET WEER BEDANKT !@!!!!!