Voorstel : processor shootout te Gent

Started by Del member, September 20, 2004, 23:15:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Del member

Naar aanleiding van een PM met DrBoom zit ik met het volgende idee te organiseren : een heuse processor shootout in de prijsklasse 2500 ~ 600 6000EUR. Dus niet het duurste spul en ook niet instapspullen. Ofwel het middengamma van high-end.

Misschien eens op een zondag organiseren  8) Te Gent - Belgie.

Idee is alvast volgende processors in de test op te nemen :

- Integra RDC7
- Parasound C2
- Rotel RSP1098
- wie brengt nog wat mee ?

De slagroom op de taart zijn de thingman tubes die de ruimte echt deftig optimaliseren, zelfs de leken die hier over de vloer komen verschieten van de klank. Ik wel dit pas plannen als mijn 5 kanaals ZAP af is, dan wordt het echt smullen. Dus ergens eind oktober/begin september november.

Maar als we het nu al in ons achterhoofd steken kan het leuk worden.

garmtz

Quote from: ub4b on September 20, 2004, 23:15:27
Dus ergens eind oktober/begin september.

Bedoel je eind oktober/begin november?

Del member


garmtz


BOUBOU

Ik zou op zich wel willen.....was het niet dat ik niet in het bezit van van een auto.
Ivm. de reistijd kon het dan nog wel eens laat worden voordat ik in Gent aan kom.

Het vervoer van een Meridian heb ik wel vaker gedaan, dus dat zal het probleem niet zijn  :D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Cinematic

Quote from: ub4b on September 20, 2004, 23:15:27
Naar aanleiding van een PM met DrBoom zit ik met het volgende idee te organiseren : een heuse processor shootout in de prijsklasse 2500 ~ 600 EUR. Dus niet het duurste spul en ook niet instapspullen. Ofwel het middengamma van high-end.

Misschien eens op een zondag organiseren  8) Te Gent - Belgie.

Idee is alvast volgende processors in de test op te nemen :

- Integra RDC7
- Parasound C2
- Rotel RSP1098
- wie brengt nog wat mee ?

De slagroom op de taart zijn de thingman tubes die de ruimte echt deftig optimaliseren, zelfs de leken die hier over de vloer komen verschieten van de klank. Ik wel dit pas plannen als mijn 5 kanaals ZAP af is, dan wordt het echt smullen. Dus ergens eind oktober/begin september november.

Maar als we het nu al in ons achterhoofd steken kan het leuk worden.


De C2 zit in de prijsklasse 2500 ~ 600 EUR ?  ???

Waar dan? dan koop ik 'm meteen ........


mvg.

Sullivan

Quote from: Cinematic on September 25, 2004, 18:16:17
De C2 zit in de prijsklasse 2500 ~ 600 EUR ?  ???

Ook de Rotel RSP1098 is volgens mij niet voor onder de 2500 euro te vinden.

mvg,
Frank

RubenP

Quote from: ub4b on September 20, 2004, 23:15:27
prijsklasse 2500 ~ 600 EUR.
Ondertussen hebben jullie wel door dat UB4B een nul is vergeten achter de 600  ::)
het gaat dus om processors in de hogere prijsklasse van 2500 tot 6000 euro.

Klinkt misschien wat duur maar er zijn weinig processoren die niet in de prijsklasse vallen ;)
Maar ik zou het leuk vinden als de Rotels 1066 en 1068 mee zouden doen.
Dali Blue serie 6006 SE + C1000 + R1000 / Rotel RSP1066 & RB985MkII  /  SVS 20-39PCi sub

VlisChris

Quote from: Cinematic on September 25, 2004, 18:16:17



De C2 zit in de prijsklasse 2500 ~ 600 EUR ? ???

Waar dan? dan koop ik 'm meteen ........


mvg.

DrBoom heeft zijn C2 momenteel in de verkoop staan. 3600 euro.
Voor een tweede hands. Dus eerste hands voor 2500 en ik koop hem ook meteen :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

garmtz

Helaas is mijn MC-12 'iets' duurder...  :-\

Dennis92

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe een rotel rsp-1066 zich staande houdt in dit gezelschap. Kan er niet op inhaken helaas, want ik zit die weken in de USA voor mijn werk...
Arcam AVR-250, Arcam DV-79, Miller & Kreisel Xenon LCR-35 (fronts & center) & LCR-25 surrounds, Miller & Kreisel V75-MKII (subwoofer), Kimber Timbre Interconnects, Kimber 4PR LS kabels, Lapp Netkabel.

DrBoom

Tenzij je een andere kandidaat vindt vrees ik dat je de Parasound C2 uit de line-up zal moeten schrappen ub4b  :-\
De mijne is verkocht, dus ik kan 'm niet meer meebrengen.
De 1098 wil ik nog wel meebrengen moest de shootout doorgaan (is precies wat stilgevallen ?)
Als ik die tegen dan nog heb hé, je weet nooit. ;)

Is er niemand met een AV8 of een TAG AV30 of AV32R die wil komen ? ;D

Del member

Quote from: DrBoom on October  9, 2004, 16:17:35
Tenzij je een andere kandidaat vindt vrees ik dat je de Parasound C2 uit de line-up zal moeten schrappen ub4b  :-\
De mijne is verkocht, dus ik kan 'm niet meer meebrengen.
De 1098 wil ik nog wel meebrengen moest de shootout doorgaan (is precies wat stilgevallen ?)
Als ik die tegen dan nog heb hé, je weet nooit. ;)

Is er niemand met een AV8 of een TAG AV30 of AV32R die wil komen ? ;D

Staat gewoon even in de ijskast, kast van de ZAP's is in opbouw.