Nieuwe layout met rubrieken (iedereen stemmen aub)

Started by J.A.F._Doorhof, June 13, 2002, 22:02:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Moet de layout zo blijven of nog moeten er nog meer boards weg ?

Nee, zo laten
7 (36.8%)
Ja, nog meer verkleinen
10 (52.6%)
Heb geen mening, vindt alles goed.
0 (0%)
Nee, er mogen er wel bij eventueel
2 (10.5%)

Total Members Voted: 18

J.A.F._Doorhof

Naar aanleiding van een ander topic, en nu de veranderingen die IK verstandig vindt zijn doorgevoerd graag de mening van zo veel mogelijk bezoekers om een goed overzicht te krijgen.

LET OP bij de laatste opmerking bedoel IK als de toekomst die eist door bv de opkomst van Tivo of andere technieken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

logix


Henk

Quote from: logix on June 13, 2002, 23:46:03uhm... wat is tivo?  ::)

Een hard-disc recorder met electronische programmadienst (waarmee je genres kunt aangeven waarin je geintresseerd bent en die dan voor je worden opgenomen, zonder dat je dat expliciet hoeft in te programmeren). In de VS en Engeland draait het al een tijdje, maar Nederland is er 'nog niet rijp' voor.

Zie ook www.tivo.com

J.A.F._Doorhof

Tja,
Gaarne aangeven WAT er volgens jullie anders zou moeten. Binnen Home Theater wel te verstaan.

Ik snap dat sommige mensen de PC en Flevokrant afdeling weg willen hebben, maar dat is NIET mogelijk.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

Je zou problemen met hard en software weg kunnen halen.De topics die hier in staan kunnen ook  rechtstreeks in de rubriek waar het mee te maken heeft.
B.v. probleempje met pronto kan in afstandbedieningen
gezet worden.

Hetzelfde geld voor polls en mc board. De poll die je wilt doen kan ook rechtstreeks in de rubriek waar het mee te maken heeft.

grtz jeroen

J.A.F._Doorhof

Klopt, maar ik heb al eerder aangegeven dat als iemand wil weten of er een bepaalde bug in zijn/haar apparaat zit dit beter rechtstreeks in een board kunnen volgen.

De Polls zouden inderdaad verspreidt kunnen worden, maar wederom wordt dat onoverzichtelijk, nu kunnen mensen rechtstreeks ALLE polls bij elkaar zien en daarop reageren.

Maar ik hoop dat er meer mensen reageren op je voorstel dan kan ik een afweging maken.
Ik heb gisteren al reviews verspreidt over het film board, daar was na het ontstaan van het film board namelijk ECHT sprake van een dubbele functie, net als algemene vragen en meningen nu is opgedeelt onder Algemeen HT en afterhours.

Heel overdreven gezegt zou je het HELE forum in 3 catagorieen kunnen delen, nml, HT, PC, ITC maar of je daar nu verder mee komt.

Persoonlijk zie ik er bv veel meer in om een mooie structuur te hebben (zoals we die nu hebben) waar het duidelijk is WAAR je een topic moet posten, en daar bestaat nu volgens mij geen misverstand meer over, immers je zou bekabelingen kunnen laten verdwijnen, maar dan belast je alleen maar de overige topics.

Meestal moet je kijken naar de hoeveelheid posts en views en als je merkt dat er amper in een topic wordt gepost DAN moet je hem intergreren TENZIJ het een topic is dat ECHT opzich zelf staat zoals bv Sat receivers, buggs en polls.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MdB

Na drie maanden gedraaid te hebben met de huidige layout en groepen indeling, zou ik graag het balletje aan het rollen willen zetten voor een nieuwe stemming en rekening houdend met de ervaring van de afgelopen drie maanden.

Om zelf te beginnen zou ik een indikkings ronde willen zien van de hoeveelheid groepen. Bijvoorbeeld de groepen:

  • "Lees dit eerst":
    Sponsoren vervalt.
    Mededelingen ITC Group verschuiven naar groep "ICT-group".
  • "Home theater algemeen":
    Special Guests vervalt.
    Problemen met hardware of software en DVD/LD/D-VHS/DVD-A/SACD software & hardware vragen etc. samenvoegen.
    DVD releases vervallen en naar groep "Films" algemeen.
    Te koop hier een speciale aparte groep maken waar alles wat te koop staat ook hierin komt dus ook de "Flevokrant" te koop.
  • "Films" en "PC vragen en discussies" lijkt me een goede indeling.
  • "Flevokrant" te koop vervallen en samenvoegen met te koop "Home theater" in een aparte groep.
  • "ITC group (Home Theater en Computer Systems)"
    Aanbiedingen van ITC vervallen en onderbrengen naar Producten en diensten van ITC.
  • "Afterhours en testing"
    Geen opmerkingen.
Belangrijkste reden voor mijn voorstel tot wijzigen is dat ik zie dat er veel dezelfde onderwerpen zijn die verspreid zijn over te veel groepen. Mogelijk dat deze te veel aan subgroepen een onduidelijkheid en een te kort aan overzicht geeft bij de poster.

DIT IS GEEN NEGATIEF OORDEEL AAN DIT BOARD maar een opbouwende positieve bijdrage welke bijdragen tot een goed zoniet het duidelijkste en "proberen" het eerlijkste Home Theater board van Nederland.
Beter duur dan niet te koop.

J.A.F._Doorhof

Hi,

Ik heb al wat wijzigingen door gevoerd.
De Special guests wil ik in tact houden ivm de interviews met oa Eric Abrahams. En in de toekomst komen er vast meer.

Flevokrant is verwijderd daar dit nu in de calender functie kan.

PC-vragen heb ik ook wat veranderd.

Onder HT wil ik niets samenvoegen omdat er behoorlijk gepost wordt, problemen is al vaker over gesproken, maar ik blijf van mening dat juist dit een aparte topic verdient omdat je dan in één oogopslag kan zien wat je zoekt.

Meer ideën zijn welkom.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MdB

QuoteMededelingen ITC Group verschuiven naar groep "ICT-group".

En deze dan?

Graag ook UW mening
Beter duur dan niet te koop.

MdB

Beter duur dan niet te koop.

J.A.F._Doorhof

Wat wil je bumpen ?

De mededelingen zijn van algemene aard en hebben nieuwswaarde vandaar dat ze boven in staan, als niemand er verder bezwaar tegen heeft wil ik die graag daar laten staan.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MdB

Sorry, Frank je hebt gelijk met bumpen.

Het valt mij op dat de meerderheid van de lezers op dit forum GEEN mening heeft op dit onderwerp. Of zou het een rustige hometheater tijd zijn. ;D ;D
Beter duur dan niet te koop.

Robert

Mij maakt het niet uit of het nou onder ITC group of waar het nu staat.
Anyway works fine for me ;D.


MvrGr.
Robert

searcher

#13
Ik ben tevreden zoals het nu eruit ziet.
Teveel veranderingen in een kort tijdbestek werkt verwarrend.

m.v.g Searcher