Konmar, zeer goedkoop of verkeerd geprijsd?

Started by Randal, September 15, 2004, 15:08:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Randal

Hoi,

Hebben jullie wel eens in de Konmar naar DVD's gekeken?
Ik heb daar een  Luizenleven en Monster's Inc gekocht, beiden voor maar 9,99 euro per stuk!

Of ze zijn zo goedkoop, of hebben verkeerd  geprijsd, want bijv. de goedkoopste internetprijs van Luizenleven die ik kon vinden was 17,95 euro.
Vind ik nogal veel schelen...

Mvg,
Randal

Erik

monster inc zag ik 3 maanden terug al voor 9,99 bij free record shop en die zijn vrij duur.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Randal

#2
Quote from: Erik on September 15, 2004, 16:19:46
monster inc zag ik 3 maanden terug al voor 9,99 bij free record shop en die zijn vrij duur.

Vreemd want ik heb hem een poosje terug in een FRS winkel gezien (en nu nog steeds op de website) voor 14,99 euro.
Luizenleven is bij FRS echter wel in prijs gedaald, ook 14,99.
Marreh... zoek maar... goedkoper zul je deze laatste niet snel vinden (muv Konmar)

Konmar was trouwens met meer tekenfilms zeer goedkoop...

Erik

ik geloof je meteen hoor, misschien was het een tijdelijke aanbieding, was overigens filiaal kalverstraat, zal wel weer eens kijken naar de prijs als ik in de buurt ben.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Marco van Knotsenburg

Luizenleven en Monsters & Co. (movie only) en volgens mij ook nog 2 andere Disney's (vergeten welke) bij FRS lijnbaan Rotterdam al maanden € 9,99. Volgens mij liggen er nog een paar, maar ik kom er voorlopig niet.

Randal

Vreemd, ik heb Luizenleven op de lijnbaan niet voor die prijs gezien...

Ik moet vanmiddag naar Rotterdam, misschien dat ik er dan ook heenga

Randal


Ik ben vanmiddag bij de FRS op de lijnbaan binnegelopen.
Dvd van Luizenleven kost daar gewoon 14,99.

Ook gelijk Hannibal (DTS, 2 discs edition) voor 9,99 euro bij de MM gehaald

Enneh, ik heb (nog) niet eens een dvd-speler....

mvg,
Randal

theoak

Ik heb confessions of a dangerous mind daar gekocht voor 6 euro, was m.i. ook niet echt duur.

luistervinkje

gladiator  superbit, super de boer  9,99 euro
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

Oracle

Quote from: luistervinkje on September 26, 2004, 11:28:17
gladiator  superbit, super de boer  9,99 euro

Weet je zeker dat dit de superbit was?

Groet,
Mark

luistervinkje

Ja het was die met de grijse omslag volgens mij alleen maar DTS   ??? ???     

Als dat nou spotgoedkoop is laat mij dat dan even weten ,haal ik ze op  :P :P
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE