aansluiten satellietontvanger?

Started by rthec, September 14, 2004, 10:38:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rthec

Heren,

Ik heb een dringende vraag waar jullie me misschien mee kunnen helpen? Ik bezit een Pioneer VSX C402 receiver met 4 scart aansluitingen en 3 digitale audio aansluitingen (2 x optisch, 1x coaxiaal), ik heb een Pioneer 720H DVD/HDD recorder een JVC videorecorder, een Pinnacle Showcenter en een Pace Puma satellietontvanger. De DVD/HDD, de Showcenter en de Pace Puma beschikken over een digitale audio uitgang deze zou ik dus graag willen aansluiten op mijn versterker. De versterker heeft 4x scart connectoren (DVD, VCR, STB en DVR/TV). Hoe kan ik nu het beste alles aansluiten zodat ik ook de optimale kwaliteit bereik van de diverse apparaten? Zowel de Showcenter als de DVD/HDD als de Pace Puma ondersteunen RGB echter mijn Loewe TV heeft maar 1 RGB ondersteunde scart?
Ik dacht de Video op de VCR, de Pinnacle op de STB, de DVD/HDD op DVD en mijn TV op DVR/TV echter dan kan ik mijn satteliet alleen maar op de DVD/HDD aansluiten via scrat-through optie gebruiken echter dan werkt de teletekst niet van de satellietontvanger als de HDD recorder aan staat en kan ik de satellietontvanger niet digitaal aansluiten.

Kan iemand mij hierme helpen of van tips voorzien?

Alvats bedankt,

René