The Bourne Supremacy S.E. : $699,-

Started by Oracle, September 7, 2004, 22:27:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oracle

Op 7 december komt in korea een wel heel bijzondere S.E. uit van The Bourne Supremacy...

Klik hier voor details!

Groet,
Mark

J.A.F._Doorhof

#1
Zo dan :D
komt vast niet door de douane heen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DrAce

Sick ...

Maar, als zo'n S.E. van Top Gun uitkomt, sta ik in de rij ;D ;D ;D

BOUBOU

Quote from: DrAce on September  7, 2004, 22:54:30
Sick ...

Maar, als zo'n S.E. van Top Gun uitkomt, sta ik in de rij ;D ;D ;D

Voor dat bedrag wel ja......  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spacebass

Ja...wat kan je hier nou nog over zeggen...wat een malloten zeg! Is het niet bij een bank, dan is het wel bij aankoop van een DVD'tje  ;D

BOUBOU

Quote from: Spacebass on September  7, 2004, 23:08:30
Ja...wat kan je hier nou nog over zeggen...wat een malloten zeg! Is het niet bij een bank, dan is het wel bij aankoop van een DVD'tje  ;D

Ze hebben in ieder geval wel voor een iets hogere drempel gezorgt, dan bij die bank  ::)  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spacebass


blue-eyes

#7
Quote from: DrAce on September  7, 2004, 22:54:30
Sick ...

Maar, als zo'n S.E. van Top Gun uitkomt, sta ik in de rij ;D ;D ;D

Dan krijg je een kist met Goose erin...........

Een echte mannelijke pop voor DrAce ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

DrAce

Hmmm, ja, ik dacht eigenlijk meer aan zo'n instructrice ...

BOUBOU

Quote from: DrAce on September  7, 2004, 23:29:37
Hmmm, ja, ik dacht eigenlijk meer aan zo'n instructrice ...

Ik zat eerlijk gezegt te denken aan zo'n vliegtuigje op ware grote  O0
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

DrAce

Jaja, een mooie Tomcat met zo'n blondine er in, ja klopt dacht ik ook ;D

FrankB

Quote from: Spacebass on September  7, 2004, 23:08:30
Ja...wat kan je hier nou nog over zeggen...wat een malloten zeg! Is het niet bij een bank, dan is het wel bij aankoop van een DVD'tje  ;D

Zou Michael Moore ook in Korea z'n gang kunnen gaan  ::) ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Spacebass

Frenk...je leg eens uit wat je bedoeld..?  ;D

FrankB

Quote from: Spacebass on September  8, 2004, 22:33:59
Frenk...je leg eens uit wat je bedoeld..?  ;D

Bank, gratis geweer bij afsluiten rekening, Michael Moore die er een film over maakt ... je weet wel ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Spacebass

Snap ik  :D daarom zei ik het ook...maar ik bedoel je verhaal met Korea...ik probeer de link te leggen maar dat lukt mij niet zo....
Er zit vast een diepte in die ik niet hoor  ;D

FrankB

Quote from: Spacebass on September  8, 2004, 22:48:21
Snap ik  :D daarom zei ik het ook...maar ik bedoel je verhaal met Korea...ik probeer de link te leggen maar dat lukt mij niet zo....
Er zit vast een diepte in die ik niet hoor  ;D

Diepte is enorm, bij mij wel nou nog bij m'n speakers :P

Maar de link is dat je in Korea bij The bourne supremacy SE een dikke gun krijgt ... zoiets als bij die bank dus ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Spacebass

Nou ja goed...zeg maar dat ik bij de combi banken en geweren een ander gevoel krijg als bij DVD's met geweren  ;D

Oracle

Als topic starter: het zou me niets verbazen als het een hoax is...   ::)

Groet,
Mark

Spacebass

Inside info mark?
...niet dat dat wat uitmaakt, want kopen mogen we de set helaas toch niet van donnertje  ;) ...zou lachen zijn als ik weer van die gassies in de tram tegenkom die op mij schieten met een luchtdruk pistool...trek ik dit ding ff uit mijn rugzak  >:D  ;D  ;D

Jinsu

Quote from: J.A.F._Doorhof on September  7, 2004, 22:31:35
Zo dan :D
komt vast niet door de douane heen.

MvrGr.
Frank

Hoi,

Daar durf ik zelf op te wedden dat die niet door de douane komt ;D . Daarna krijg je zeker nog een bezoekje van bepaalde personen :D .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

BOUBOU

Quote from: FrenkB on September  8, 2004, 23:00:12


Diepte is enorm, bij mij wel nou nog bij m'n speakers :P

Maar de link is dat je in Korea bij The bourne supremacy SE een dikke gun krijgt ... zoiets als bij die bank dus ;)

Ik denk alleen dat er in Korea niet zo veel doden vallen door vuurwapens als in de VS.
Niet interssant voor Moore dus  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

VlisChris

Quote from: Mark Lemmens on September  8, 2004, 23:28:29
Als topic starter: het zou me niets verbazen als het een hoax is... ::)

Groet,
Mark

Ik ben hem al vaker tegengekomen.
Hij is wel ontzettend hardcore deze uitvoering 8) Het is dat ik even geen 700 dollar overheb voor een dvd. Maar hij is wel echt heel stoer 8) Leuk in je woonkamer :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

FrankB

Quote from: BOUBOU on September  9, 2004, 08:52:39
Ik denk alleen dat er in Korea niet zo veel doden vallen door vuurwapens als in de VS.
Niet interssant voor Moore dus  ;D

Misschien vallen er in Korea nog wel veel meer doden door vuurwapens, alleen weten wij het niet ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

Quote from: FrenkB on September  9, 2004, 12:45:24


Misschien vallen er in Korea nog wel veel meer doden door vuurwapens, alleen weten wij het niet ;)

Of meer doden door militair geweld, maar daar gaat het Moore niet om   ::)  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

zonewarrior

zit er aan te denken om bij een erkende wapenhandelaar in amsterdam binnen te lopen en daar via de handelaar dit pakketje te laten bezorgen :)
die jongens hebben over het algemeen geen moeite om wapens het land in te krijgen ;)
vervolgens gewoon ophalen bij hem  O0
hahaha zal wel te simpel zijn voorgestelt maar volgens mij als er een wil is is er een weg  8)