Welke merken bij ITC Home Theater ?

Started by J.A.F._Doorhof, February 21, 2002, 13:38:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Omdat dat toch nog niet helemaal duidelijk is soms, even op een rijtje wat we voor jullie kunnen leveren uit ons STANDAARD assortiment, andere merken en artikelen zijn ook leverbaar. In principe kunnen we elk merk leveren.

We doen:
Standaard merken
Toshiba, JVC, Yamaha, Projecta, Stewart, Pioneer, BARCO, Sony, Loewe (op verzoek), Daewoo (op verzoek), 3M, Sharp, I-scan, Oehlbach, Myriad, Parasound, Denon, Meridian, Philips, Marantz, Marmitek X-10 modules, Kramer videoproducts, Extron switchers.

En daarnaast importeren we:
Cinepro, Cinematrix, ADA, Camelot, Focus Enhancements, Eichmann, Better Cables, Prismasonic.

En produceren we:
De HT-7 speaker lijn.

MvrGr.
J.A.F. Doorhof
ITC Home Theater
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Selmar_Cleef

#1
Frank, op de site van Cinepro is te lezen dat zij een megelijkheid bieden om je oude versterker in te ruilen tegen een nieuw(er) model.
Doet ITC hieraan mee? Volgens de kleine lettertjes is het de keuze van de dealer of deze dit ook daadwerkelijk doet.

Alvast bedankt voor je reactie.

J.A.F._Doorhof

#2
Nee,

Het probleem is dat de markt in Amerika HEEL groot is voor HT, en dat er een goede markt is voor 2e hands versterkers, in Nederland is die markt een stuk kleiner. En onze praktijk ervaring leert me dat ik wel KAN inruilen maar dan moet ik je een heel laag bedrag terug geven.

Aangezien we op occassion apparatuur namelijk 19% BTW moeten optellen bij verkoop. En de occassion prijs moet behoorlijk laag zijn anders kiezen de mensen toch voor nieuw.

Wat ik je aanraad, is op de forums je versterkers te koop aanbieden, je bent ze redelijk snel kwijt en voor een vaak goede prijs.

Wat voor versterker is het ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Selmar_Cleef

#3
Was vergeten erbij te vermelden dat ik er nog geen heb :-[

Jammer dat hier niet genoeg animo voor is om zoiets uit te kunnen voeren, zou best interessant kunnen zijn zowel voor de producent als voor de koper/verkoper.
Jij zegt in je post
QuoteEn onze praktijk ervaring leert me dat ik wel KAN inruilen maar dan moet ik je een heel laag bedrag terug geven.
Aangezien we op occassion apparatuur namelijk 19% BTW moeten optellen bij verkoop. En de occassion prijs moet behoorlijk laag zijn anders kiezen de mensen toch voor nieuw.
Als HT hier echt goed van de grond komt in vegelijking met USA zullen de prijzen dan interessanter worden zowel voor jouw als ondernemer als voor de koper??

Sorry dat het een beetje off-topic gaat worden :-/


J.A.F._Doorhof

#4
Als er aantallen gedraaid wordt dan wordt het altijd aantrekkelijker, je betaald nu al niet echt veel voor de cinepro versterkers. We proberen altijd de US prijzen aan te houden + 19%BTW en 10% import. Maar als je aantallen koopt dan kun je natuurlijk besparen op de verzendkosten en dat betekend dat je dat door kan rekenen aan je klant.

Met Eichmann doen we dit bv al, en ik verwacht met Cinepro zometeen een nog grotere klapper, want net als Eichmann is het een FANTASTISCH product, alleen is er natuurlijk een wat kleinere markt voor als kabels.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

audiovision

#6
er staat dat jullie van FOCUS Quadscan importeur zijn ???

of lees ik het nu verkeerd en bedoel je dealer ?


groeten ,

alonso

J.A.F._Doorhof

#7
We zijn daar importeur van, al ongeveer 2 jaar.
Maar sinds er (eind vorig jaar) een distributeur in Belgiƫ is aangesteld, zie je veel Quadscans ook via deze weg opduiken, en om de kosten te drukken bestellen wij nu ook via die distributeur.

MvrGr.
Frank

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview