Da's pas een breedbeeld scherm

Started by DrAce, August 26, 2004, 16:24:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

MdB

Geinig zo'n hoge resolutie :D

Maar ik vraag me af of dat nog wel nut heeft. Zal dit even uitleggen, zelf zijn we in het verleden van 14 inch naar 17 inch gegaan en van resolutie van 480 naar 1024 maar het valt me hierbij op dat je dan steeds dichter op het scherm moet gaan zitten om de letters te kunnen lezen. We, mijn vader en ik hebben iedere keer andere instellingen van de resolutie nl. ik kies voor 1024 maar mijn vader voor 800 kan ie beter lezen zegt hij.
Beter duur dan niet te koop.

DrAce

MdB, wel eens een fresnel lens geprobeerd?
Schijnt wel eens gebruikt te worden door mensen die kleine letters niet zo goed kunnen lezen.
Ik vind 1024 op mijn 17"tft ook al wat klein worden  (maar ja, ben ook al in de leeftijdscategorie van de bifocale brillen ... :( )

NeonKnight

Je kunt natuurlijk ook gewoon de font size wijzigen. Zeker aan te raden bij TFT schermen (beeld is niet echt leuk als je de native resolutie niet gebruikt).
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

OscarTango

Ik vind 'm wel mooi...leuk voor Flight simulator...

Over 10 jaar staat zo'n ding hier gewoon op mijn bureau, let maar op  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Erik

Ach met 2 a 3 x tft 19inch kom je een heel eind hoor OscarTango. A 800 het stuk niet echt duur.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

OscarTango

hm...voor 2400 euro doe ik eerst mijn versterker en speakers upgraden  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Gaeje

als ik 3000 enzoveel euro had kocht ik zo eentje:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/belgiumflstore?family=AppleDisplays

30"... das evengroot als m'n tv nu  8)