Submerged - De IJzeren Brug - 8 april verhuizen

Started by VlisChris, August 24, 2004, 17:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Eindelijk....

Gisteravond nog even paniek. Toen ik om 1845 ging kijken naar het geleverde laminaat kwam ik erachter dat het verkeerde laminaat geleverd was 😱😱😱
Direct bellen. Direct mailen. Directe reactie van de winkel. Die is vanochtend onmiddellijk gaan bellen met hun leverancier of er ergens in het land voorraad was. Direct in de auto gesprongen. En om 11:00 was het goede laminaat in huis terwijl een medewerker van de winkel bij mij al begonnen was met ondervloeren leggen...

Al met al zeer adequaat ingegrepen door de winkelier die zijn fout ook onmiddellijk ontdekte.

Ik ben nu erg blij met mijn laminaat in wording 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

13 weken.

Maar dan heb je ook wat ;)  :clapping:

Morgen de grote schoonmaak. En dan dit weekend er in 8)

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Quote from: VlisChris on February 27, 2017, 12:13:43
;)

Heel jammer. Want Sonos en Heos zijn de 2 varianten die er ok genoeg uitzien. En waar fatsoenlijk geluid uitkomt.
En ik luister eigenlijk nooit via Spotify. En SoundCloud is ook niet mijn hoofdbron voor muziek.


En na zo'n anderhalf jaar ontdek ik dat ik dus een Heos 1 HS2 heb in plaats van een HS1 wat ik altijd dacht.
Het grote grote grote verschil?
De 2 heeft ingebouwde bluetooth waarmee je mobiel, tablet, maar ook computer probleemloos kunt gebruiken als bron.

Eindelijk YouTube luisteren via de Heos :inlove:

Eindelijk de connectivity die ik al ongeveer 2 jaar zocht :-X
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#2854
En mijn huis?

Dat is eindelijk klaar en heel ver ingericht ;)
Foto rechts? Das Kleine Chris in zijn geboortehuis als kleine verwijzing naar mijn huidige erker ;)

Een fatsoenlijke foto komt als laatste meubels (bank, salontafel, tv meubel, en 2 eetkamerstoelen) binnen zijn.
De foto komt nog in 2018 :-X :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Maximus_Aurelius

#2855
In 2018 nog?  ;) Dan moet je wel opschieten want voor je het weet is het 2020, euhh 2019  :D

Wel mooi geworden  :thumbs-up:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

VlisChris

:D
Theoretisch komen de laatste zaken eind oktober binnen ;)

Enne: thanks ;)

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Salontafel en tv meubel zijn binnen en staan 8)
Nog 2 dingen. Dan ben ik eindelijk klaar.

Mag ook wel, aangezien dit al sinds 4 juni loopt :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

MartijnR

Quote from: VlisChris on September 24, 2018, 19:10:13

Een fatsoenlijke foto komt als laatste meubels (bank, salontafel, tv meubel, en 2 eetkamerstoelen) binnen zijn.
De foto komt nog in 2018 :-X :D

Best een lange levertijd......
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

VlisChris

Hahaha.

Yep. Helemaal gelijk.
Ik zal op niet te lange termijn eens wat fotootjes maken en plaatsen.

Die levertijd was lang, maar dat is nog wel goedgekomen uiteindelijk :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#2860
Fotootje is er nooit meer van gekomen.

Maar mijn spulletjes gaan verhuizen. Wellicht komt er ook weer een stereo voor terug. Geluidsisolatie zal vele malen beter gaan worden, dus dan kan het in dat opzicht ook weer.

Eerste paal is week of 4 geleden geslagen. Vermoedelijk nog een week of 2 palen draaien? En dan langzaam op gaan bouwen…

Wat duurt nieuwbouw toch vreselijk lang. Maar wat gaat het vreselijk mooi worden  :inlove:

Mijn laatste aanpassingen liggen bij de architect. Wensen voor licht en schakel materiaal liggen bij kopers begeleiding.
Keuken is uitgezocht en akkoord op gegeven.
Nu deze maand uitnodiging winkel voor badkamer en sanitair. Vloer uitkiezen.
Offertes boekenkast op maat afwachten. En dan geduld hebben…

Ben ik slecht in :D

De foto is genomen vanaf mijn werk. De heimachine staat bij het complex.
Hoezo dicht bij mijn werk wonen :-X :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Tinus_

Rebuilding my HT

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Contour

Gaaf met uitzicht op een oude hijskraan, welke stad is dit? Vlissingen?

Ralf67


VlisChris

#2865
Quote from: Ralf67 on December  4, 2021, 10:01:29
Waar zou Vlischris wonen  :D

:D

Vlissingen ja ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#2866
Rendering van het gebouw to be.
Het wordt een clustertje nieuwbouw.

Dus helemaal vrij zicht op de haven is er niet, maar dat weet je als je je handtekening zet.
Wel hoop ik enorm dat ik zicht op de Westerschelde heb vanuit mijn huis. Even kijken of dat echt uitpakt zoals gehoopt.

Leuk detail; we zijn maanden geleden begonnen met een nieuw huis voor mijn ouders te zoeken. Die wilden iets kleiner gaan wonen (gezondheidsklachten, en dan 3x100+m2 is wat riant geworden).
Dat bleek zo leuk gebouw en zo'n leuke plek dat het voor mezelf ging knagen.
Dus aan het zoeken geweest.

Jammer genoeg bleek penthouse dat ik eigenlijk wilde al verkocht (droom-lokatie!!!) Maar door stom stom toeval kom ik nu rechtstreeks boven mijn ouders te wonen :D.

Nu wonen we 150 meter uit elkaar. Straks 3 meter :D
Prettig. Want bij mijn vader is het zeker dat zijn gezondheid steeds slechter zal worden, en hij was de mantelzorger voor mijn moeder...
Dus als ik door toeval af en toe wat makkelijker kan helpen: met liefde :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

vergeerr72

Mooi appartment en ook mooi dat je de zorg voor je ouders wil opnemen. Ik had recent al ontdekt, aan verpakkingsmateriaal,dat je zorgzaam type bent [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-T500 met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

VlisChris

Haha.
Dat was wel even prettig dat dat goed verpakt werd.
Gelukkig is het goed aangekomen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

vergeerr72

Ja, nogmaals bedankt.  Als je nog eens de kabel wil horen ben je altijd welkom.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

VlisChris

Haha.
Geen probleem.

Je had nog gehoord dat ik die mensen uiteindelijk gewoon nog bleek te kennen ook? :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Quote from: VlisChris on December  4, 2021, 12:46:44
Rendering van het gebouw to be.
Het wordt een clustertje nieuwbouw.

Dus helemaal vrij zicht op de haven is er niet, maar dat weet je als je je handtekening zet.
Wel hoop ik enorm dat ik zicht op de Westerschelde heb vanuit mijn huis. Even kijken of dat echt uitpakt zoals gehoopt.

Leuk detail; we zijn maanden geleden begonnen met een nieuw huis voor mijn ouders te zoeken. Die wilden iets kleiner gaan wonen (gezondheidsklachten, en dan 3x100+m2 is wat riant geworden).
Dat bleek zo leuk gebouw en zo'n leuke plek dat het voor mezelf ging knagen.
Dus aan het zoeken geweest.

Jammer genoeg bleek penthouse dat ik eigenlijk wilde al verkocht (droom-lokatie!!!) Maar door stom stom toeval kom ik nu rechtstreeks boven mijn ouders te wonen :D.

Nu wonen we 150 meter uit elkaar. Straks 3 meter :D
Prettig. Want bij mijn vader is het zeker dat zijn gezondheid steeds slechter zal worden, en hij was de mantelzorger voor mijn moeder...
Dus als ik door toeval af en toe wat makkelijker kan helpen: met liefde :)

Gat in plafond boren, Trechter, alle left overs voor je ouders, soort van tafeltje dek je :D :P





Gaaf man! Top!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

vergeerr72

Quote from: VlisChris on December  4, 2021, 16:16:24
Haha.
Geen probleem.

Je had nog gehoord dat ik die mensen uiteindelijk gewoon nog bleek te kennen ook? :D
Je oude bijlerares Duits begreep ik. Ik kreeg meteen associatie met Otto den Besten [emoji2]
https://m.youtube.com/watch?v=gpYyPxvxyxQ

Verstuurd vanaf mijn SM-T500 met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

VlisChris

Quote from: blue-eyes on December  4, 2021, 16:48:29
Gat in plafond boren, Trechter, alle left overs voor je ouders, soort van tafeltje dek je :D :P





Gaaf man! Top!

:D :D :D :D

Ik ga het voorstellen 😂😂😂
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Quote from: vergeerr72 on December  4, 2021, 16:50:30
Je oude bijlerares Duits begreep ik. Ik kreeg meteen associatie met Otto den Besten [emoji2]
https://m.youtube.com/watch?v=gpYyPxvxyxQ

Verstuurd vanaf mijn SM-T500 met Tapatalk



:D :D :D :D

@ Eisse: is ter sprake gebracht, maar persoonlijke bediening werd geloof ik meer op prijs gesteld. Allemaal ontwijkende opmerkingen over meer-werk, of iets met een VVE die het niet leuk zou vinden.
Begreep er verder niet zoveel van ::) :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.