B.Loft - Submerged

Started by VlisChris, August 24, 2004, 17:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tinus_

Netjes hoor, wanneer wordt het appartement van je ouders opgeleverd?
Rebuilding my HT

LittleNinja

Quote from: VlisChris on March 18, 2024, 21:50:30Haha. Grapje :D Toch fotootje van de vloer in wording  :inlove:


Ook dat wordt een prima plekje om te vertoeven.
Netjes. Ik ben nu wel nog meer overtuigd van jouw keuze voor de zwarte kozijnen. Dat is net even wat spannender dan wit. Ook netjes en lekker veilig, maar het zwart geeft net even een toffe edge er aan.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Quote from: LittleNinja on March 19, 2024, 09:43:52Ook dat wordt een prima plekje om te vertoeven.
Netjes. Ik ben nu wel nog meer overtuigd van jouw keuze voor de zwarte kozijnen. Dat is net even wat spannender dan wit. Ook netjes en lekker veilig, maar het zwart geeft net even een toffe edge er aan.

Ik vind het wonderbaarlijk HOE verschillend de uitstraling van de huizen is als je bedenkt dat ze in de basis gelijk waren. Dit is echt iets waar mijn ouders blij van worden. Mijn huis is waar IK blij van wordt. Perfect opgelost ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#3328
Quote from: Tinus_ on March 19, 2024, 08:29:34Netjes hoor, wanneer wordt het appartement van je ouders opgeleverd?

De planning is dat de meubelmaker 2 april de laatste dag heeft. 4 april schoonmaakbedrijf door de huizen. 4/5 april duiken in Duitsland. 6/7 april mijn spullen inpakken. 8 April ga ik over. 9/10/11 april gaan mijn ouders over.

Zolang mijn vader niet besluit te overlijden in de dagen voor de verhuizing gaat dit ook uitkomen. Mocht dat wel gebeuren wordt dat even crisismanagement deluxe. Maar die verwachting is nog niet groot genoeg om daar nu al op te anticiperen.

Vandaag op oorlogspad naar de badkamer winkel.
Plafond er nog in.
Spotjes er nog in.
Ventilatie erin.
Douche.
Douchewand.
Toilet.
Planchet (waarvan 1 op maat)
Wastafel meubel (waarvan 1 op maat).
Badkamerkast op maat.
Douche ouders.
Douchewand ouders.
Muur stucen ouders.
En nog wat losse zooi. En dat MOET vrijdag klaar zijn. Ze moeten over het tapijt dat de stoffeerder nu aan het leggen is.

Mijn oorlogsvoering werd koffie drinken in de winkel. Vakantiefoto's kijken. Extra opdracht geven voor meer tegelwerk. En rustig naar buiten lopen.

Eigenlijk ijzersterk hoe sommige mensen ZO goed zijn in hun werk. Ik kan dat dus niet. Dan gaat op een gegeven moment mijn fight or flight instinct zorgen dat ik boos word.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Het is nog steeds een puinhoop in de woning. De badkamerwinkel blundert gigantisch met hun planning. Vandaag was hun uiterste deadline. Dus mijn badkamer is gister van een plafond voorzien dat vandaag gestukt is :( Gevolg; de stukloper kan nog niet opgeruimd worden.

Dat houdt niemand tegen door te werken.

En zie hier het resultaat  :inlove:

Nieuwe foto's is even lastig. De gordijnen zijn weer retour voor wat fine tuning. 1 Luxaflex is retour ivm technische problemen.

Gelukkig heb ik de foto's op te laten zien hoe MOOI het wordt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

JoWa

Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

Tinus_

Quote from: VlisChris on March 19, 2024, 13:35:57Het is nog steeds een puinhoop in de woning. De badkamerwinkel blundert gigantisch met hun planning. Vandaag was hun uiterste deadline. Dus mijn badkamer is gister van een plafond voorzien dat vandaag gestukt is :( Gevolg; de stukloper kan nog niet opgeruimd worden.

Ach, dat is standaard bij keuken-en badkamerboeren. Gewoon nog even geduld opbrengen Chris.  ;D
Rebuilding my HT

VlisChris

#3332
Quote from: JoWa on March 22, 2024, 21:42:51Dat wordt steeds mooier Chris.  :worship:

Thanks!

Quote from: Tinus_ on March 23, 2024, 05:51:23Ach, dat is standaard bij keuken-en badkamerboeren. Gewoon nog even geduld opbrengen Chris.  ;D

Haha. Dat zijn grappen waar ik het geduld niet meer voor op kan brengen :-X :D

Vandaag eerste onderdelen boekenkast geleverd. Straks de kledingkast.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Mooi Chris!

Trek je het nog een beetje? Sterkte kerel!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

Quote from: blue-eyes on March 23, 2024, 15:24:55Mooi Chris!

Trek je het nog een beetje?

Het scheelt dat je geen keuze hebt. Ik denk dat de echte vermoeidheid na deze hele periode toeslaat. Overdag vaak bekaf. En toch geregeld tot 0300 a 0400 wakker liggen :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

bmateijsen


chansig

Sterkte Chris...het leest alsof het eea inderdaad later een plek gaat krijgen. Ik hoop dat het de goede is.

De woningen zien er prima uit...maar ja.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

VlisChris

#3337
Dat goede plekje komt wel :)
Het is gewoon erg jammer dat er nu geen ruimte is om rustig aan te doen. Het geeft ook afleiding :)

Huis nu 95% klaar. Op badkamer na ::)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Als iemand wat leuks of aardige of vrolijks te melden heeft hoor ik dat graag.

Ik ben er even aan toe :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

ruud2

Quote from: VlisChris on March 27, 2024, 10:07:27Als iemand wat leuks of aardige of vrolijks te melden heeft hoor ik dat graag.

Ik ben er even aan toe :)

Kom op Chris, het is bijna vrolijk pasen !
Echt mooi uitzicht heb je daar, die molen heb ik ook nog ergen op een foto staan uit lang vervlogen tijden.
Gisteren begonnen met een badkamerverbouwing , dus ook hier lekker in de rommel.
dwz. het afbreken is begonnen en jij bent al lekker uit de rommel en aan het opbouwen.
Succes met de laatste loodjes !
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

VlisChris

Leuk detail is dat deze molen het dichtst bij de zee staat in heel Nederland. Er zit echt vijf of tien meter tot aan het water.

Succes met de verbouwing!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

ruud2

de hond hoort niet bij mij. molen in 1976 staat idd. net achter de dijk.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

VlisChris

Gaaf. En wat ziet het er anders uit tegenwoordig :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

ruud2

daar staat nu je woning ergens....
en in 1976 al een lege haven.
weet nog goed dat alle vissersboten binnen kwamen, ging altijd kijken als ik op familie bezoek was.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

VlisChris

De tweede foto is nu jachthaven. Als ik uit mijn raam kijk zie ik de zeilboten liggen 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

addesmo

Huis nu 95% klaar. Op badkamer na ::)

Dat wordt wel een heel klein badkamertje  ;)

Maar echt mooie plek hoor!
Sterkte met je pa en toch veel woonplezier alvast!

VlisChris

#3346
:D

Groot genoeg dat ze (samen met mijn ouders dus) zometeen ACHT weken nodig hebben gehad. Ivm vadertje geven we volledige voorrang aan mijn ouders. In het allerergste geval kan ik daar gebruik van maken. Men beloofd dat ze "echt klaar zijn voor ik verhuis". Maar wel nadat het schoonmaakbedrijf is geweest :-\


Och. Als dit de problemen van de dag zijn klaag ik niet (te hard ;))
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Gister duikje in Bergwerktauchen Felicitas gemaakt.

Weer heerlijk verfrissend. 40 minuten duiken. 20 minuten deco in een gang. Altijd weer een feestje :D

Omgeving binnen is indrukwekkend.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Tinus_

Ik moest even opzoeken waar en wat dat was, ziet er gaaf uit Chris.
Rebuilding my HT

VlisChris

Quote from: Tinus_ on April  7, 2024, 07:32:26Ik moest even opzoeken waar en wat dat was, ziet er gaaf uit Chris.

Ik vergeet wel eens dat normale mensen hier niet komen :D Het is inderdaad een ondergelopen leisteen-mijn in Duitsland.

Filmpje gemaakt en gemonteerd door mijn teamlid.

https://youtu.be/goaHGm7AGmk?si=e6NiNgNwlT1_5We6
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.