B.Loft - Submerged

Started by VlisChris, August 24, 2004, 17:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

VlisChris

Of het uitdagend gaat worden? Ik verwacht dat dat een understatement is :) ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Tinus_

Quote from: VlisChris on April  2, 2022, 17:36:14
Zorgen dat ik asap weg ben uit mijn huidige vuilniszakken werk.
Arbeidsmarkt is er klaar voor. Ik ben er klaar voor. Motivatie is er volstrekt en volledig.

Doe ik nu niks, dan doe ik nooit meer iets.

Dus, over 3 weken start ik met HBO bouwkunde. Iets dat ik 20 jaar geleden al had willen doen. Maar toen niet gedurfd.
Waarom het nu wel lukt? Motivatie en doorzettingsvermogen. Als student zat ik vooral in het café. Dat werkte achteraf toch niet geweldig.
Goed bezig Chris.
Rebuilding my HT

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Quote from: VlisChris on February  5, 2022, 15:48:03
8) 8)

Vandaag gingen zowel mijn ouders, als ik naar de winkel om onze badkamer uit te zoeken.
Leuk! Eigenlijk zou ik vorige week gaan. Maar mijn tekeningen waren er nog niet. Dus dan maar weekje later.

Helemaal happy de pappy bij de winkel, wisten ze daar van NIKS.

Ondertussen is het 4 a 5 MAANDEN na mijn eerste contact met Raab Karcher middelburg, en we hebben .....

nog geen enkele offerte op zak, en wel een aannemer die begint aan te dringen (volstrekt terecht) dat ze tekeningen willen.
Nee, echt. Raab Karcher Middelburg is een toko om heeeeeel hard bij weg te rennen...
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Voor de rest alles overigens niet alleen onder controle, maar ook echt eindelijk het goede gevoel over zowel communicatie als de plannen zelf 8)

Dus dat vanaf nu alles maar heeeel hard op mag gaan schieten haha! Nog ruim een jaar? Hoop ik?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Gaeje

Ik snap het niet goed? Wat doet raab karcher en waarom moet je er zo lang op wachten? En als je het sneller nodig hebt dan stalk je ze toch kapot of ga je op een ander?

VlisChris

Raab Karcher hoort sanitair te leveren.
Ze zijn de projectleverancier. Dus eerste keuze.

Uiteraard komt er nog een offerte van een tweede winkel aan. En een derde winkel is niet door de financiële selectie heen gekomen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Gaeje

Projectleverancier betekent, door de promotor gekozen? Tja dan zullen ze zich idd niet uitsloven

VlisChris

Een schandalige opstelling wat mij betreft.
Ze kunnen (excuses: konden) goed geld aan ons verdienen door ons wat te leveren dat niet project-standaard is.

Maar er is gewoon sprake van regelrechte onwil.

Boeiend. Winkel die hopelijk op korte termijn tekeningen en een offerte voor ons heeft is stukken enthousiaster. Dat is een fraai ontwerp zo.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Gaeje

Quote from: VlisChris on May  3, 2022, 09:53:05
Een schandalige opstelling wat mij betreft.
Ze kunnen (excuses: konden) goed geld aan ons verdienen door ons wat te leveren dat niet project-standaard is.

Maar er is gewoon sprake van regelrechte onwil.

Boeiend. Winkel die hopelijk op korte termijn tekeningen en een offerte voor ons heeft is stukken enthousiaster. Dat is een fraai ontwerp zo.

Vermoedelijk verdienen zij (en promotor) veel meer door overal hetzelfde te plaatsen en gaan ze daarom bewust niet in op persoonlijke verzoekjes

VlisChris

#2936
Ik kom best dicht bij mijn werk te wonen :hehe: :D
Huis komt direct achter de hijskraan. De foto is van het dak van een loods op het werk gemaakt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Gaeje

Met alle respect, ik vind het 1 niet minder waard dan het ander, maar een unit in zo'n project is toch een appartement, of een loft, zo je wil, maar toch geen huis? Een huis staat op de grond, los, half open of rijwoning, maar alles in zo'n hogere bouw is toch appartement?

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Dat is meer een taal discussie. Is een huis en type, of generiek woord? ZOu je "woning" moet gebruiken?

Imo evident wat Chris bedoeld.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

BJF

Quote from: Gaeje on June  3, 2022, 10:02:46
Met alle respect, ik vind het 1 niet minder waard dan het ander, maar een unit in zo'n project is toch een appartement, of een loft, zo je wil, maar toch geen huis? Een huis staat op de grond, los, half open of rijwoning, maar alles in zo'n hogere bouw is toch appartement?
Hmm, dan komt Chris straks ook niet thuis denk ik, maar tappartement?
Alle vogels zijn geen kippen, maar alle kippen wel vogels. Vervang kippen door appartementen en vogels door huizen.
NAD M10 V2
Elac FS247

blue-eyes

Quote from: BJF on June  3, 2022, 11:10:58
Hmm, dan komt Chris straks ook niet thuis denk ik, maar tappartement?
Alle vogels zijn geen kippen, maar alle kippen wel vogels. Vervang kippen door appartementen en vogels door huizen.

:D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

Quote from: BJF on June  3, 2022, 11:10:58
Hmm, dan komt Chris straks ook niet thuis denk ik, maar tappartement?
Alle vogels zijn geen kippen, maar alle kippen wel vogels. Vervang kippen door appartementen en vogels door huizen.

Ik ga proberen hem erin te houden :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Gaeje

Alle huizen zijn geen appartementen, maar alle appartementen zijn wel huizen?

Tinus_

Het wordt een erg fraaie wijk daar.
Vorig week hebben wij een nachtje in de Timmerfabriek geslapen, was super.

btw, ik dacht dat in het C-dock ging wonen maar het is er net achter?
Rebuilding my HT

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

minplus

Quote from: VlisChris on June  3, 2022, 09:42:14
Ik kom best dicht bij mijn werk te wonen :hehe: :D
Huis komt direct achter de hijskraan. De foto is van het dak van een loods op het werk gemaakt.

Al een bootje aangeschaft of ga je zwemmen?
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

VlisChris

Quote from: Tinus_ on June  3, 2022, 16:09:51
Het wordt een erg fraaie wijk daar.
Vorig week hebben wij een nachtje in de Timmerfabriek geslapen, was super.

btw, ik dacht dat in het C-dock ging wonen maar het is er net achter?

Gaat echt heel mooi worden inderdaad. De timmerfabriek is ook een pareltje geworden!

Mijn huis komt inderdaad achter C-dock. Wel met enig zicht op de Westerschelde. En zolang het bierglas niet gebouwd wordt met riant uitzicht op de Westerschelde.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Quote from: minplus on June  3, 2022, 18:51:46
Al een bootje aangeschaft of ga je zwemmen?

Hahaha.
Ik ga een keer zwemmend naar mijn werk 8) En ik ga een keer duikend ;D :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Fotootje van vandaag.
Ik sta met mijn rug naar de buren. En recht vooruit het zicht richting de Westerschelde.
Op 3 hoog kijk je keurig over de dijk heen. Dat moet je maar even aannemen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.