Regiovrij vanaf € 75.00

Started by J.A.F._Doorhof, December 23, 2001, 02:58:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Nu een verlaging van de prijs.
En nog steeds voor het grootste deel van de spelers, klaar terwijl u wacht, maak wel eerst een afspraak.

Geldt voor oa. Pioneer, Toshiba, Meridian, JVC, Marantz, Mitsubishi, Onkyo en Teac.

MvrGr.
J.A.F. Doorhof
ITC group (HT)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

#1
Hoi,
Ik zat net bij de tien laatste post te kijken en zag daar een berichtje over het regiovrij maken van alle soorten dvd spelers voor 45 €. Zag alleen zo snel niet wie dat berichtje had gepost.
Toen ik op de link klikte was het berichtje verdwenen.Hij komt ook niet meer te voorschijn in de laatste 10 postings.

Ging hier wat mis of werd dit bericht bewust verwijdert?

jeroen

J.A.F._Doorhof

#2
Dat bericht is inderdaad bewust verwijdert.

Het gaat om een lid van ons forum dat al eerder een waarschuwing had gekregen voor commercieel posten zonder verdere inbreng. De leden hebben toen via een poll besloten om het minimale aantal posts VOOR je commercieel mag posten op te leggen naar 100.

Ik heb je een mailtje gestuurd met de adresgegevens van het bedrijf. Dit om duidelijk te maken dat het me niet gaat OM de commercie als wel om het forum schoon en netjes te houden.

Één opmerking check wel goed wat voor regiovrij coderingen hier gebruikt worden. RCE pre-boot heb je niets aan. Vaak zijn de zeer goedkope regiovrij coderingen niet helemaal conform de standaard, en zorgen er bv voor dat je speler regio 0 wordt, of dat je voor elke RCE DVD (en layerchange) eerst een andere R1 versie moet laden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

#3
Hoi frank,
Het ging me niet om de gegevens van dat bedrijf cq persoon of om wat voor soort hack het is maar om het feit dat het bericht ineens weg was.
Ik zelf heb geen eens belang bij een regio hack want ik heb een regiovrije nintaus in bestelling staan.

grtz jeroen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview