M&M's Metaldome

Started by Martin_M, August 23, 2004, 17:00:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz

Goed dat je nog even op je qui-vive was bij deze deal! Ik zou het ook zeker melden aan eBay, die gast moet geband worden voor het leven...  >:D  Jammer dat de mooie deal nu dus niet doorgaat... :(

Martin_M

Ik heb de aanbieding van de kabel nog die iets ouder is maar gewoon uit Nederland komt ;D

Deze gaat het dus worden, of ik moet deze week nog een hele mooie aanbieding voorbij zien komen.

Ik heb intussen de Krell importeur nog aan de lijn gehad en door de drukte waren ze helaas nog niet aan die twee van mij toegekomen :'(

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

bmateijsen

Oef... dat is inderdaad op het nippertje.. ik moest ook een paar keer kijken.  ::)
Wel heel erg dat men dit soort scams via e-bay doet, maar het hoort blijkbaar bij het volwassen worden va internet.

Groet Bjorn

blue-eyes

Scherp Martin!

p.s. Wat ga je met je oude pronto doen? ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

#29
Die blue heeft alweer gezien dat ik ook met een nieuwe pronto bezig ben  ;D.
En is gelukt ook. De TSU3000 met oplader, nieuw uit de US. Maandag wordt 'ie naar me verzonden.

Of hij het weet :o, maar de 'oude' pronto krijgt ineens kuren met z'n batterypack. Opladen gaat goed maar dan moet de accu er eerst uit en weer in (op zich niet zo'n probleem want dit hooft maar eens in de twee maanden ofzo).
Maar nu viel hij telkens weer uit als ik 'm uit de cradle (oplader) pak. Geen goed kontakt dus. Ik heb even aan de contactpunten gezeten en het lijkt nu weer goed.
Als dit zo blijft durf ik 'm eigenlijk niet met fatsoen te verkopen. Als het nu goed blijkt te zijn wellicht wel.
Hoezo Eisse......... ??? vriendenprijsje ;D

Eergisternacht zat ik ineens wel rechtop in bed. Bedacht ik me ineens dat de oplader die ik erbij heb besteld dus hier in Nederland helemaal niet werkt. Stom stom stom. Maar na even nadenken bedacht ik me dat er alleen een andere adapter aan moet. Tenminste zo werkt mijn versie toch ook?
Ik naar beneden om te kijken hoe dat hier zit. Even oppassen dat ik niet over de honden struikel. Vergeet ik het alarm uit te doen :-\. Dus herrie midden in de nacht (even maar want ik was snel).
Nu hoop ik maar dat er bij de nieuwe versie ook gewoon een losse adapter bij zit want dan zijn er geen problemen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

VlisChris

#30
QuoteEven oppassen dat ik niet over de honden struikel.
Heel verstandig van je.
Quotevergeet ik het alarm uit te doen . Dus herrie midden in de nacht
Minder verstandig van je ;D
Mag ik vragen wat jij kwijt was voor je Pronto alleen? En voor de verzending? Ik ga kijken en hopen dat ik al antwoord heb van mijn verkoper.

edit

Na woensdag en een mededeling van de kosten nog geen antwoord gehad van de verkoper. Hij heeft tot maandag. Is mijn pakketje maandag nog niet binnen, of heb ik maandag nog geen antwoord zal ik hem mededelen dat ik naar E-Bay, Pay Pal en Mastercard ga :) Maar eerst even afwachten.
En ik wil weten wat jij voor jou Pronto kwijt was ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martin_M

Christiaan, je hebt PM!
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

#32
Vandaag binnengekomen; 2 x 45 ft (13,5 meter) Transparent Musicwave (w/XL) voor de achterkanalen.


Op Ebay gevonden voor een schappelijk prijsje.

Nee, deze blijven niet zo liggen (was ff voor de foto ;D) maar moeten dus nog onder de vloer komen.
Daar is al één en ander over te doen geweest op het forum.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Quote from: Martin_M on August 27, 2004, 11:54:47
Die blue heeft alweer gezien dat ik ook met een nieuwe pronto bezig ben  ;D.

Als dit zo blijft durf ik 'm eigenlijk niet met fatsoen te verkopen. Als het nu goed blijkt te zijn wellicht wel.

Hoezo Eisse......... ??? vriendenprijsje ;D

Martin

Dus vriendenprijs is weggeven ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

R

Mooie bos touw :D. Succes met het leggen.

Martin_M

Net een afspraak gemaakt.
Dinsdag kan ik hier nieuwe foto's plaatsen........spannend.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

jaco

Quote from: Martin_M on August 27, 2004, 11:54:47
Even oppassen dat ik niet over de honden struikel. Vergeet ik het alarm uit te doen

Goede waakhonden zo te lezen  ;D Moet je eerst wakker maken voordat ze naar de inbreker gaan blaffen.

Jaco

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Quote from: Martin_M on August 27, 2004, 23:03:23
Haha, MIJ kennen ze!

Ik schat zo in dat ik ook wel naar binnen kan lopen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

Haha, worden we wel wakker want ze gaan natuurlijk keihard loeien omdat ze je zo leuk vinden ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

#40
Quote from: Martin_M on August 28, 2004, 15:59:17
Haha, worden we wel wakker want ze gaan natuurlijk keihard loeien omdat ze je zo leuk vinden ;D


Martin,

even een misverstand uit de weg ruimen. Dat sommige honden zo groot als een kalf zijn of zo genoemd worden betekend nog niet dat deze honden gaan loeien! Dat is bij wijze van spreken, honden zullen gaan blaffen!

;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

Blue, neem maar van mij aan; Dit ras loeit.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

Net een mail van Ebay binnengekregen dat ze de desbetreffende persoon zullen natrekken.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Quote from: Martin_M on August 28, 2004, 16:10:49
Blue, neem maar van mij aan; Dit ras loeit.

Ok, jij ziet ze wat vaker dan ik, ik zal je moeten geloven. Maar ik denk toch dat het niet helemaal waar is....... Ik denk dat ze alleen loeien als je ze op de poten staat........... Ik zal echt niet over ze struikelen 's nachts ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sullivan

Quote from: Blue-Eyes on August 28, 2004, 16:15:20
....Ik zal echt niet over ze struikelen 's nachts ;D

Wat moet je 's nachts bij Martin...ach laat ook maar ik wil het allemaal niet weten. ::)

mvg,
Frank

Grindtegel

Even iets anders, maar wel zeer toepasselijk om te bekijken in je metaldome, kijk maar eens naar deze link:

http://www.getthrashed.com/home.htm

Voor ouwe trashers zoals wij is dit toch wel heel erg gaaf, je moet de trailer maar even bekijken
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martin_M

Hé Grind,

Leuke trailer. Maaruh, komt dit op DVD ofzo. Dat begrijp ik nog niet zo..

Wel goed hoor. Nostalgie becomes me... 8)
Al ging het mij gewoon echt om de muziek. Ik vond al die rausdouwers om me heen maar vervelend ;)

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

Volgens mij komt ie gewoon op dvd ergens tegen het eind van het jaar.

Toen ik nog jong en wild was stond ik altijd vooraan mee te hakken en stagediven, totdat ik een paar keer net te hard op mijn bek was gegaan, daar leer je het wel van af.

Nu sta ik ook liever het van een afstandje rustig te bekijken/luisteren  ^-^
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Oracle

Quote from: Martin_M on August 28, 2004, 19:20:11
Wel goed hoor. Nostalgie becomes me... 8)

Ach, de nostalgie van nu is ook niet meer wat ie geweest is... ;) ;D

Groet,
Mark

Martin_M

Quote from: Mark Lemmens on August 29, 2004, 00:23:10
Ach, de nostalgie van nu is ook niet meer wat ie geweest is... ;) ;D
Hahaha ;D.

Oei, die gaat diep!
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)