B&W Matrix 804

Started by -V-, August 22, 2004, 17:42:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-V-

Ik heb een paar B&W matrix 804 staan in perfecte staat, ik heb helaas geen plaats meer om ze te zetten...
Nu vroeg ik mij af wat een dergelijke speaker nog waard is op de 2de hands markt ?


Alvast bedankt,
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Wijx wondere wereld

Er stond laatst een 804 s3 te koop voor 750 euro. Geen idee of het een goede prijs is maar in ieder geval een mooie richtprijs
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

TheSeparator

Welke kleur heb je staan ?


Groeten,
TheSeparator
Who cares about separation, continuous climbs, direct routes, profile adherence, Barco TFT panels 2048x2048, roller-coasters, CPDLC, Flight Level 490, 5.0 NM, Boeing 787 and A388 ??

-V-

Ze zijn bruin, ik denk iets eik achtig ...
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Erik

#4
Iemand bood ze aan in den haag voor 800, vorig jaar ook al maar toen gingen pas weg voor 600. Denk dat het laatste ook een reelere prijs is. Zijn al wat oud namelijk. Moeten wel een leuk geluid geven.

maar op een NL foum terwijl je zelf in belgie woont maakt de verkoop niet makkelijker.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Yanmik

@V: ik stuurde je een PM
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

Wijx wondere wereld

Quote from: Erik on August 24, 2004, 20:33:07
Iemand bood ze aan in den haag voor 800, vorig jaar ook al maar toen gingen pas weg voor 600. Denk dat het laatste ook een reelere prijs is. Zijn al wat oud namelijk. Moeten wel een leuk geluid geven.

maar op een NL foum terwijl je zelf in belgie woont maakt de verkoop niet makkelijker.

Ik weet niet om welke serie het gaat maar de S3 is niet zo oud. Overigens zegt leeftijd ook niets, mijn speakers komen van 3 september 1980 en ze werken nog perfect
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Kristof

-V- heb je ook een PM gestuurd.

Zou misschien es kunnen testen voor 7.1 Past mooi bij mijn andere Matrixen.

Denk trouwens niet dat er een S2 of S3 versie gemaakt is van de 804. Is denk ik steeds hetzelfde gebleven.


Mvrgr,

Kristof

HT: ROTEL RSP1066 ~ Classé CAV150~ B&W Matrix803S2 Matrix 805 CDMC-NT ~ ARCAM DV27 ~ EPSON TW200 ~ SVS PC+2039
Stereo: VDV UL40S2 ~ ARCAMCD23 ~ Dynaudio D17

Hopper

Hardstikke lekkere speakers, heb ze zelf met veel plezier gehad. Een jaar geleden verkocht voor zo'n € 800,-