Star Trek Voyager Seizoen 2

Started by Del member, August 17, 2004, 16:48:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Del member

Is me opgevallen ...

Het eerste seizoen van Voyager werd breed aangekondigd in de reclameboekskes van de DVD winkels en megastores. Belgische prijs was toen slechts 69 EUR voor een boxset.

Gisteren dacht ik, zou seizoen 2 nog niet uit zijn, zie ik hem ik dezelfde winkel liggen als waar ik seizoen 1 heb gehaald nu voor 85 EUR.

Is dit zo'n stiekeme zet om hem goedkoop in de markt te zetten en dan de volhouders extra te laten betalen ? Hoe is de situatie in Nederland ?

audionut

zijn hier bij mediamarkt voor 65 euro te koop (den haag)
Men neme een paar maggies, doen daar wat minipodjes bij en hebbe.... een kamer vol speakers!

riwi

De regio 1 versies worden ook steeds duurder. Kocht ik seizoen 1 nog voor €70, daar was seizoen 2 al €77 en seizoen 3 was ruim €80. Zojuist seizoen 4 gepreordered voor €87. En ze hebben de oude seizoenen ook opgetrokken naar €87. Ik blijf toch bij R1 want ik wil toch de reeks compleet hebben. Zo werkt het denk ik dan maar..

suyver

Seizoen 5 staat nu voor CAD 116 bij DVDSoon. Lijkt me wel een goede aanbieding. Snel even besteld voordat hij ook weer duurder wordt.
(Release: Nov. 9).

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

riwi

Bedankt voor de tip.
Zojuist seizoen 5 gepre-ordered. M'n seizoen 4 staat 'in transition' dus die is ook zo goed als onderweg  8)

Del member

Quote from: riwi on September 19, 2004, 13:09:25
Bedankt voor de tip.
Zojuist seizoen 5 gepre-ordered. M'n seizoen 4 staat 'in transition' dus die is ook zo goed als onderweg  8)

Ben nog VOY seizoen 2 aan het uitkijken ... daarna 24 s3 ... wordt weer druk hier in het HT.

Dan pas ga ik verder met de volgende VOYAGER boxen.

robbiedobbie

HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Kjelt

Ik heb de volledige ST TNG gekocht voor het volle pond, was bezig met DS9 en STV maar ben na een paar seizoenen afgehaakt. Gelukkig maar want met kerstmis lag de voltallige DS9 opeens voor rond de 35 euro in de (makro) winkel  ;D.  Ik wacht maar weer af en hoop dat dit ook bij STV, TOS en Enterprise gaat gebeuren. Zo niet dan heb ik pech gehad en wacht ik wel op de HD versie  >:D

robbiedobbie

tja, das ook marketing......















okay kappu nou!!
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Del member

Quote from: Kjelt on April 19, 2005, 21:26:18
Ik heb de volledige ST TNG gekocht voor het volle pond, was bezig met DS9 en STV maar ben na een paar seizoenen afgehaakt. Gelukkig maar want met kerstmis lag de voltallige DS9 opeens voor rond de 35 euro in de (makro) winkel  ;D.  Ik wacht maar weer af en hoop dat dit ook bij STV, TOS en Enterprise gaat gebeuren. Zo niet dan heb ik pech gehad en wacht ik wel op de HD versie  >:D

Bij media markt is Voyager voorlopig het goedkoopst in Belgie. HD versies zal je lang mogen wachten, en enkel enterprise komt in aanmerking. Die serie is ook gestopt, dus kwa star trek episodes is het nu zo wel bevroren.

Heb seizoen 1-6 van Voyager aangeschaft, ben hier zeer tevreden van. Niet van de beeldkwaliteit maar gewoon om de episodes op DVD te hebben met de extra's erbij, die zijn soms verassend hoe ze bvb de visual fx hebben gemaakt. Altijd gedacht dat het meeste CGI based was, wel de realiteit blijkt dat het vooral compositing is en ze voor de VFX tools als lasers en ander optische niet-computer stuff  gebruikten.

Zo zijn heel wat clouds in voyager gewoon een lasershow die ze op 35mm hebben opgenomen en dan achteraf wat gemanipuleerd. Not bad.

Kjelt

#10
Ik zag dat de STDS9 en TNG boxen bij de reeds eerder vermelde winkel nu 45 euro zijn terwijl ze bij premiere ruim 75 euro moesten kosten. Ik weet ook wel dat DS9 de minste van de series is, ik moet echter zeggen nu ik elke dag een afl. kijk ik het veel leuker vind dan toen de serie werd uitgezonden. Je leert de karakters in de serie zo goed kennen dat je vantevoren al kunt inschatten hoe ze reageren.
Ik verwacht dat de andere ST boxen ook na verloop van tijd goedkoper in de winkel liggen TENZIJ ze uitverkocht zijn. Zo zie je in Amerika waar bepaalde dvd's van criterion niet meer verkocht mogen worden of uitverkocht zijn de prijs tot het 20 voudige de lucht inschieten. Ik denk niet dat dit met ST gebeurt. Teveel aanbod en slechts een beperkte markt (Nederland en Vlaams-belgie). Ik wacht rustig af ;)
Overigens wordt Enterprise al in HD uitgezonden en is via internet te downloaden  ;D
Overige series volgen vanzelf als de HD tv zich als een olievlek uitbreid.

Kjelt

Quote from: Kjelt on April 19, 2005, 21:26:18
Ik heb de volledige ST TNG gekocht voor het volle pond, was bezig met DS9 en STV maar ben na een paar seizoenen afgehaakt. Gelukkig maar want met kerstmis lag de voltallige DS9 opeens voor rond de 35 euro in de (makro) winkel  ;D.  Ik wacht maar weer af en hoop dat dit ook bij STV, TOS en Enterprise gaat gebeuren. Zo niet dan heb ik pech gehad en wacht ik wel op de HD versie  >:D

NU de voltallige STVoyager seizoenen bij de Makro voor 50 euro incl. BTW/ seizoen. Ok geen 35 euro zoals bij DS9 maar ach ik ben nu in ieder geval goedkoop compleet  :)

Wachten loont!

Ed-S

Bij de Macro nu €49 inclusief btw ;)
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

Kjelt

#13
Quote from: Kjelt on December  3, 2005, 16:36:17
bij de Makro voor 50 euro incl. BTW/ seizoen.

Quote from: Eds on December  3, 2005, 16:40:02
Bij de Macro nu €49 inclusief btw ;)

???  42 euro ex is 49,98 incl. BTW en dat is in mijn beleving meer 50 euro dan 49 euro

Ed-S

Quote from: Kjelt on December  3, 2005, 16:36:17
NU de voltallige STVoyager seizoenen bij de Makro voor 50 euro incl. BTW/ seizoen. Ok geen 35 euro zoals bij DS9 maar ach ik ben nu in ieder geval goedkoop compleet  :)

had ik niet gezien dat het er al stond.

Quote from: Kjelt on December  3, 2005, 16:43:13
???  42 euro ex is 49,98 incl. BTW en dat is in mijn beleving meer 50 euro dan 49 euro

je moet er maar over struikelen.
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

Ettepet