MSI Garantie vraagje

Started by wolsinkpower, August 14, 2004, 20:07:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wolsinkpower

Hey,

Ik kan via een vriend goedkoop aan een MSI Megastick komen aangezien geluidsuitgang los zit en dus eigenlijk kapot is. Echter is hij de bon kwijt.

Hij en ik weten beiden dat als je via serienummer aan kan tonen dat hij jonger is dan de gegeven garantie hij als nog gemaakt moet worden door Fabrikant. Alleen wee thij niet meer zeker waar hij hem gekocht heeft.

Ik weet dat het niet bij jullie (ITC) is gedaan maar ik vroeg me af aangeizen jullie distributeur zijn van MSI of ik via jullie het naar MSI kan sturen om het te laten maken. Ik betaal dan (natuurlijk) de verzendkosten richting fabriek.

Ik vind namelijk doodzonde van die speler (en die vriend is gewoon veels te lui.. :P) en ik wil hem dan ook wel overkopen maar wil ik hem wel kunnen laten maken

MVg,
Robert
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

J.A.F._Doorhof

Wij zijn dealer van MSI geen distributeur, maar ik kan het altijd voor je proberen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wolsinkpower

ey bedankt :) maar het klopt dus wel wat ik zeg? dat als je via serienummer kunt aantonen dat hij jonger is dan de garantie termijn hij alsnog op de kosten van fabrikant gemaakt word?

ik vind trouwens iets heel raar.. op die site van MSI kan ik geen enkel mail adres of telefoon nummer vinden van het bedrijf in nederland... zodat ik het direct aan hun kan vragen
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

J.A.F._Doorhof

Dat ligt eraan, in 90% van de gevallen moet het via de distributeur en dat kan de zaak vermoeilijken, maar nogmaals ik wil het PROBEREN voor je.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wolsinkpower

ok :)

Ik heb nu ook contact opgenomen met MSI zelf (beetje dom dat ik email adres niet eerder zag :P) en uitgelegd van dat de bon kwijt is en of het dan via een dealer uit onze buurt zelf kan.

maar als dat kan dan kom ik wel langs :)

ieder geval bedankt :D

Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview