Nieuwe gasten

Started by searcher, August 14, 2004, 16:44:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher

Moderators deze thread is levensloos maar zeer interessant.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld gasten uit te nodigen zoals :

1- Medewerker van Barco

2- AVS Forum moderator of,.....

3- Een persoon die modificaties aan HT apparatuur uitvoert.


Jullie hebben genoeg contacten om dit misschien te realiseren.

                                                                                                          MvrGr Searcher



patrick_vdb

Hi Searcher,

Er lopen idd alweer wat ideeen om dit gedeelte 'nieuw' leven in te blazen, enkele namen circuleren ook al :D

Ik zou zeggen, houd het maar in de gaten.

mvrg

Patrick

VlisChris

Quote3- Een persoon die modificaties aan HT apparatuur uitvoert.
Die Bas (toch?) van die modificaties is misschien nog een goed figuur? Ik zou hem ook nog wel wat dingetjes willen vragen :) Niet zozeer omdat ik het wil laten doen maar meer omdat ik me afvraag of het mogelijk zou zijn en wat de voordelen zouden zijn :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

garmtz

Sebastiaan de Vries van Soundevoution is inderdaad best een goed idee. Wel de vraag of hij daar tijd voor heeft... :) Nogal druk baasje...

blue-eyes

Quote from: garmtz on August 16, 2004, 15:52:46
Sebastiaan de Vries van Soundevoution is inderdaad best een goed idee. Wel de vraag of hij daar tijd voor heeft... :) Nogal druk baasje...

Maar ook een commercieel iemand........... Dit genereert natuurlijk ook omzet ;)

Overigens commercieel op een positief idee, als je met hem praat over zaken heb je nooit het idee dat hij meer aan je wil verdienen dan nodig is. Hij zal voor kwaliteit gaan, en daar zijn advies op aanpassen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

Zit er nog leven in dit deel van het forum? Of wat gaat hiermee gebeuren?
Want er is al in geen 2 jaar wat gepost volgens mij?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

#6
Roep eens een verzoek en ik ga mijn best doen.


Iemand van SVS benelux ?
Iemand van speakerland voor de vragen over speaker bouw ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Danakin

Quote from: J.A.F._Doorhof on August  7, 2006, 15:38:19
Roep eens een verzoek en ik ga mijn best doen.

Tomlinson Holman???????
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

garmtz


eric_audio

Quote from: garmtz on August  7, 2006, 17:34:20
Peter Lyngdorf?? :)

Dat zou echt leuk zijn!! Lijkt me ook typisch iemand die graag in contact is met de gebruikerswereld.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Maximus_Aurelius

Misschien wel Dieter Burmester  ;D ;) van het wel bekende merk Burmester ;D Voor de mensen die niet wisten wie Dieter Burmester is of was  ;) :P
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

Quote from: Jack van Dijk on August  9, 2006, 09:30:14
Ik kon het niet laten en heb Burmester een mailtje gestuurd met de vraag. Eens kijken of ze uberhaupt reageren.



Jack

Ik ben eens benieuwd  O0 ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Jenkins

Er zijn genoeg Nederlandse audiofabrikanten die graag een interview hier willen laten afnemen, schat ik.
Rick Paap van Dynamic Solutions, bijvoorbeeld?
Of Koos Schenk van Terrazzo Art Fidelity?
Of A.J. van den Hul?
:)

J.A.F._Doorhof

We hebben er wel eens een paar gevraagd maar nooit response gekregen vreemd genoeg.
Zal eens wat rond gaan mailen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Ok de volgende mensen hebben positief gereageerd en ik ben nu met ze bezig.

Nelson van PMS (mischien)
De grote man van het nieuwe Eichmann (waarschijnlijk)
Moome (waarschijnlijk)

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

B.J.


Raphie

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 11, 2006, 11:10:16
Ok de volgende mensen hebben positief gereageerd en ik ben nu met ze bezig.

Nelson van PMS (mischien)
De grote man van het nieuwe Eichmann (waarschijnlijk)
Moome (waarschijnlijk)

MvrGr.
Frank

Goede namen, vooral de mediacenter visie van PMS ben ik wl benieuwd naar.
JBL PRX Power!

Jenkins

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 11, 2006, 11:10:16Ok de volgende mensen hebben positief gereageerd en ik ben nu met ze bezig.Nelson van PMS (mischien) De grote man van het nieuwe Eichmann  (waarschijnlijk) Moome (waarschijnlijk) MvrGr. Frank

Heel goed!
;)

The Foundation

Quote from: searcher on August 14, 2004, 16:44:32
Moderators deze thread is levensloos maar zeer interessant.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld gasten uit te nodigen zoals :

1- Medewerker van Barco

2- AVS Forum moderator of,.....

3- Een persoon die modificaties aan HT apparatuur uitvoert.


Jullie hebben genoeg contacten om dit misschien te realiseren.

                                                                                                          MvrGr Searcher

op mijn werk zitten er ex-barco mannen ....wat moet ik ze vragen?

J.A.F._Doorhof

Of ze willen mee doen als guest :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

The Foundation

en op avondlessen zaten we ,es met 3tal barco mannen uit de projectieafdeling .

heb je een standaart mail?
want die gasten doen gewoon hun werk en hadden nog nooit gehoord ,dat een partikulier een crt had.

mischien kan je die via pm naar mij zenden , ik zal het doormailen naar die gast .


J.A.F._Doorhof

Voor iedereen die iemand kent :D

-------------------------------------
Hi X,
Ik ben lid van het www.htforum.nl we hebben daar een sektie voor special guest.
Daarin word soms iemand uitgenodigt die iets kan toevoegen voor onze lezers, het lijkt me leuk als je wat tijd kan vrijmaken om bv 1 of 2 dagen wat vragen van mensen te beantwoorden.
De sfeer op het HTFORUM is erg gemoedelijk en er zitten veel mensen die zeer blij zouden zijn met je bezoek.

Je kan zelf je tijd indelen als het maar binnen de 1-2 dagen valt.

Hopenlijk wil je mee doen (het is altijd leuke reklame voor je producten natuurlijk :D)

MvrGr.
Y.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Maximus_Aurelius

Quote from: Jack van Dijk on August  9, 2006, 09:30:14
Ik kon het niet laten en heb Burmester een mailtje gestuurd met de vraag. Eens kijken of ze uberhaupt reageren.



Jack

Al wat gehoord????;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

garmtz


ergodyne1

Met zo'n brief ga je deze mensen echt niet overhalen. Sorry, maar hij is te dwingend en vol spelfouten...