Woordje van dankbaarheid.

Started by Movievault, August 13, 2004, 13:17:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Movievault

Zo een jaar geleden begon ik mij serieus te intreseren voor HT.
Via Michel onrechtstreeks en Hemertje kwam ik op deze site terecht.
Op dat moment was het ei gebakken, het hek van de dam en de koeien van stal. Kortom er was geen houden meer aan.
Eerst voorzichtig getest met een low cost beamertje en daarna plannen beginnen te maken voor een echte HT.
Gestuurd door de meningen van forumleden en echte kenners begin je dan een mening te vormen en krijgt je HT plaatje kleur.

Bij deze wil ik iedereen een bedankje geven voor hun bereidwillige bijdrage aan kennis en hulp.
- Het Admin/mod team voor het instandhouden van dit forum/comunity
- Alle leden voor hun expertise en tegengas wat soms nodig is'soms ga je de verkeerde kant uit, en dan word  je terug op de smalle weg gezet'.
- Vrouwtje en Kids voor de hulp van de Bouw Dedicated HTroom (WAF en de CAF)

Kortom ik vind dat er af en toe een bedankje nodig is en afkan en ik wens mij nog vele upgrades  ;) ;D


Mvg

Frank
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

only1nékes

Frank ik ben ook erg blij dat er zulk forum bestaat met zulke  mensen !!
heb hier al erg veel geleerd en hulp gekregen en sluit me bij je "woordje van dank" aan
vrgr Dorre
sorry weinig aan de pc en brievenbus vol, gelieve te mailen en ik zal zo snel mogelijk antwoorden :-)

garmtz

Bedankt voor deze coole post!  O0

We aim to please is het motto en we doen het allemaal graag!

FrankB

Iedereen kan weleens een beetje hulp gebruiken, en op dit forum zit veel kennis!

We please to aim too ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

WouterNeyn

Hetzelfde geld voor mij.
Mede door figuren zoals Blue-Eyes, Jack en nog een aantal anderen is mijn HT/Stereo verslaving er niet kleiner op geworden. Ik begon met een tweetal nieuwe speakers en een jaar later zit ik volledig tussen de rotel en bryston versterkers. Superveel geleerd op deze site en mede door deze website blijf ik steeds nieuwe dingen ontdekken over hoe ik mijn eigen set kan verbeteren.

Hulde aan iedereen die op deze site mee helpt! Ik weet precies hoe veel werk het is aangezien ik zelf ook een grote site run (www.pocketpc-club.nl, www.smartphone-club.nl).

Ook ik wens mezelf veel upgrades toe. We beginnen volgende week met de X-Can V3 van Scarp en daarna nog een loopwerk. Als dat binnen is ga ik (al) mijn kabels upgraden. Tevens ben ik aan het orienteren op nieuwe speakers i.v.m. muziekweergave die ik verder wil verbeteren, maar dat gaat pas spelen over ong. een jaar als mijn vriendin en ik verhuisd zijn.

Wouter.
Rotel RSP-1068
Rotel RMB-1075 (EV: rears,center)
Bryston 3B-NRB (EV: fronts)
Pioneer DV575-A B&W 603 (Fronts) B&W 602.5 (Rears) LCR600 (Center) V/d hul, Monster Sanyo Z2  ProCinema Matwit 112x200 http://my.hifi.nl/?user=73

bmateijsen

We worden er een beetje verlegen van: thanks!  :-*

blue-eyes

Verdorie! Begrijp ik het goed dat Jack en ik (en anderen) jou op kosten hebben gejaagd?

Graag gedaan Wouter ;) ;D

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WouterNeyn

Quote from: Blue-Eyes on August 13, 2004, 15:50:48
Verdorie! Begrijp ik het goed dat Jack en ik (en anderen) jou op kosten hebben gejaagd?

Graag gedaan Wouter ;) ;D


Ja, declaratie van die kosten volgt nog :D
Rotel RSP-1068
Rotel RMB-1075 (EV: rears,center)
Bryston 3B-NRB (EV: fronts)
Pioneer DV575-A B&W 603 (Fronts) B&W 602.5 (Rears) LCR600 (Center) V/d hul, Monster Sanyo Z2  ProCinema Matwit 112x200 http://my.hifi.nl/?user=73

blue-eyes

Ik ook!

Daarnaast was het een eenzijdige misplaatste uitspraak van een PDA liefhebber! Hier komen HT bezoekers ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MrPink


blue-eyes

Quote from: WouterNeyn on August 13, 2004, 15:59:24


Ja, declaratie van die kosten volgt nog :D

Je kent mijn uurtarief nog niet......... Zal jij eens zien wie nu een rekening krijgt  >:D  ;D ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WouterNeyn

Ach, laat ik het dan zo zeggen: we staan dan kiet ;)
Rotel RSP-1068
Rotel RMB-1075 (EV: rears,center)
Bryston 3B-NRB (EV: fronts)
Pioneer DV575-A B&W 603 (Fronts) B&W 602.5 (Rears) LCR600 (Center) V/d hul, Monster Sanyo Z2  ProCinema Matwit 112x200 http://my.hifi.nl/?user=73

blue-eyes

Quote from: Jack van Dijk on August 13, 2004, 22:22:27


Al die consultancy toko's zitten tegenwoordig toch onder de prijs te werken?  >:D

Ja. Maar dat wil nog niet zeggen dat het uurtarief dan laag is? ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

KHunt-er

Hier ook een zeer tevreden forummer.
3 jaar geleden begonnen met een JVC alles-in-een set op een Philips Matchline Breedbeeld.
Was ik destijds zo blij mee. Een vriend van me die veel trainingen en presentaties geeft, nam de beamer van zijn werk wel eens mee naar huis om een filmpje op de muur te kijken :D. Sindsdien MOEST en ZOU ik een beamer hebben. Financïeel heel lang niet voor elkaar kunnen krijgen. Toen het geld eindelijk bij elkaar was kon ik op zoek naar een beamer. Uiteindelijk ben ik op dit forum terechtgekomen. Na zeeer veel lezen van reviews en topics alhier heb ik mijn huidige projector gekocht, waar ik nog steeds enorm veel plezier van heb! 8). Intussen gewoon veel door blijven lezen op HeT Forum, waar je dan besmet ;D wordt met het HT virus. Intussen heb ik nu in een half jaar tijd een hele mooie set bij elkaar weten te sprokkelen en zeer veel geleerd. Dit had ik zeker nooit kunnen doen zonder de info en hulp op dit forum.
Dus ook hier is mijn dank zeer groot!! :-*

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Point7

Langs de ene kant moet ik ook danken voor alle info hier op het forum, langs de andere kant....als ik nooit op zulk forum had gezeten had ik waarschijnlijk ook niet dat upgrade-virus gehad.  ;)  ;D

Op zulk forum gaat er nieuwe wereld open met allemaal mogelijkheden waarvan ik vroeger geen weet had.  ::)

Al bij al ben ik blij dat ik dat allemaal te weten gekomen ben. Ik wil ook graag alles uit mijn setje halen en upgraden en tweaken is gewoon leuk.  ;)
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2