HK AVR-3550 geeft af en toe een fluittoon uit de speakers

Started by basset, June 13, 2004, 00:12:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

basset

Nert ook weer, vreemd genoeg hoor ik de fluittoon niet uit de versterker zelf komen. Het is net of een condensator staat te piepen.

Iemand dit ook meegemaakt?

basset

Laat maar. Schiet zelfs met niks aangesloten in de "protection" stand.

Jammer dat het garantie is, dan had ik zelf die condensator vervangen nu ben ik hem een paar weken kwijt.

Ik heb in mn leven 2 HK apparaten gehad en allebei gingen ze binnen een half jaar stuk....Wat een pech >:(

Geluid is wel erg goed, maar als ie dit ieder half jaar gaat doen, stap ik over op goedkope shit, want dat spul lijkt wel eeuwig mee te gaan!

garmtz

Quote from: basset on June 23, 2004, 12:22:36
Ik heb in mn leven 2 HK apparaten gehad en allebei gingen ze binnen een half jaar stuk....Wat een pech >:(

Dat is aan de orde van de dag inderdaad, sinds Harman/Kardon is overgenomen. Vroeger, zo'n 10 jaar geleden was het echt TOPSPUL. Nu is het rommel...

Quote
Geluid is wel erg goed, maar als ie dit ieder half jaar gaat doen, stap ik over op goedkope shit, want dat spul lijkt wel eeuwig mee te gaan!

Of een kwalitatief beter duurder merk kopen. Het is echt vooral H/K dat in mekaar pleurt als je er naar kijkt.

basset

Quote from: garmtz on June 23, 2004, 12:34:11


Dat is aan de orde van de dag inderdaad, sinds Harman/Kardon is overgenomen. Vroeger, zo'n 10 jaar geleden was het echt TOPSPUL. Nu is het rommel...



Of een kwalitatief beter duurder merk kopen. Het is echt vooral H/K dat in mekaar pleurt als je er naar kijkt.

Ben ik niet helemaal met je eens. Een vriend heeft al ruim 2 jaar de 2550 set en die heeft nog nooit een probleem gehad.  Maar het zou best kunnen dat HK meer problemen heeft, maar het is nu een beetje laat om voor wat anders te kiezen. Na een k@#-aannemer is er financieel ook niet veel meer over voorlopig. Ik zal het hier maar mee moeten doen.

StrayDog

Quote from: garmtz on June 23, 2004, 12:34:11


Dat is aan de orde van de dag inderdaad, sinds Harman/Kardon is overgenomen. Vroeger, zo'n 10 jaar geleden was het echt TOPSPUL. Nu is het rommel...

Laat nou net Harman Kardon het enige merk zijn waar ik al meerdere apparaten van gehad heb (4) en nog nooit problemen mee gehad heb.
Heb sinds ongeveer een jaar de AVR-5550, werkt perfect.

Met ALLE andere merken die ik ooit gehad heb (Philips, Marantz, Teac, Sony, Acoustic Research, Epson etc. etc.) heb ik al grotere of kleinere defecten gehad.

Een merk voor "rommel" uitmaken lijkt me wel heel erg sterk overdreven, als ze alleen maar rommel maakten zouden ze allang niks meer verkopen.

PS. ik weet dat dit een late reactie is, maar ik las het net pas ;)