ESPN Sportchannel

Started by robin spiessens, June 14, 2002, 12:02:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

robin spiessens

Weet iemand of je deze amerikaanse zender met een schotel kan ontvangen???
GTZ Robin

SiR-ROUND

Wij ontvangen er verscheidene op het werk...

Het loopt alleen via digitale Powerview ontvangers... Die notabene ook nog eens geaccrediteerd moeten worden...

En dat gaat helaas niet zomaar...

Wij halen bv Baseball binnen voor C+...

J.A.F._Doorhof

Maar ontvang je ook ESPN (was de vraag) ?
En zo ja op welke sat.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

Ik zeg toch dat we er verscheidene ontvangen ???

ESPN is een sportsnetwork en hebben meerdere feeds...

Zowel PAL als NTSC...

Ik wil de parameters wel geven:

Telstar 12
12524 V
SR 26,47 Mb/s
FEC 7/8

Maar veel plezier zal je er niet van hebben...

Dus het antwoord is ja, je kunt het ontvangen als je een licentie aanvraagt met bijbehorende ontvanger...

Enig idee wat de rechten van American Sports kosten?

J.A.F._Doorhof

Oops verkeerd begrepen, ik dacht dat je bedoelde meerdere Amerikanen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

LOL, we ontvangen alles wat los en vast zit...

Ook in levende lijve hebben we van Japanners tot Australiers tot Cubanen over de vloer...

robin spiessens

OK, ik weet dus dat ik het kan ontvangen, maar wat kost dan zo'n licencie of abonnement. Ik wil namelijk alleen een schotel aanschaffen als ik deze zender oa voor baseball kan ontvangen.
Robin

SiR-ROUND

Misschien heb je het cynische aspect een beetje gemist, maar rechten voor deze ontvangst kan je als particulier niet krijgen...
 :(

Maar als je Baseball bij C+ kijkt is dat hetzelfde als van ESPN...

olav

Espn, of althans een deel van hun programmering is te ontvangen als onderdeel ban Orbit.net. En daar kun je als particulier een abo voor kopen. Let wel het is maar een deel van de USA programmering.
olav

Bil

Bedankt voor het advies Olav. Ik ben eens geen rondkijken op Orbit en kwam bij de Nederlandse dealer uit in Purmerend. Hun een mailtje gestuurd wat ik nodig heb en kreeg binnen een halfuur antwoord. Kosten ongeveer 1.100 euro voor schotel, wel een joekel 150 cm en ontvanger. Het abo loopt via je creditkaart rechtstreeks aan Orbit.

Kan jij nog iets vertellen over de kwaliteit van de ontvangst?

olav

nee, ik heb wel in hetverleden wat rondgekeken maar ik heb zelf geen abo op orbit. Maar de dealer in Purmerend kan je daar vast alles over vertellen.
olav