Vreemd probleem Sony dvd speler

Started by Erik van Voorst (in memoriam), August 8, 2004, 09:54:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik van Voorst (in memoriam)

Hoi

Je wilt het niet geloven maar mijn huis is onlangs getroffen door een blikseminslag.

Buiten het feit dat pc's, zonwering, versterker, telefoon schade hebben blijkt nu ook mijn sony dvd speler beschadigd te zijn, maar wel een vreemde storing.

Wat is nl. het geval....bij in gebruikname en afspelen via de COAX valt mijn center na een tijdje weg...de rest van de kanalen blijft hij weergeven.

Het duurde uiteraard zeer lang voordat ik erachter kwam dat het de dvdspeler was....dwz.
Ik heb eerst alles een aantal dagen vervangen...de center, de versterker en uiteindelijk een andere dvdspeler....dus nu kan ik stellen dat het de Sony dvdspeler is.....

Mijn vermoeden is dat de bliksem in processor in de dvdspeler oid beschadigd heeft...maar wel bizarre dat het hier alleen om de centerweergave gaat.

Ik baal ontzettend want er zit ook een mooie PSM-1 kaart in.

Wie weet een vertrouwd en goed reparatie-adres....
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

blue-eyes

Dat is balen Erik!

Sony service center in Badhoevedorp
Sound Evolution in Hilversum
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey