"Library" for the Mac, alternatief voor DVDProfiler

Started by AppleMies, August 5, 2004, 10:05:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AppleMies

Hoi Forummers,

Hier wat mooie screenshots van een mooi proggie called Lybrary voor de Apple people die niet alleen hun DVD's willen orginiseren maar ook b.v. boeken, CD's etc, etc.  Het proggie  v.3 leest m.b.v. de iSight barcodes dus handmatig invoeren hoeft niet meer persee.  Ik ga het wel uitproberen want helaas kan ik geen toevoeging meer doen bij DVDprofiler sinds ik geswitched ben naar de Apple.


gr.


Mies

NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

Gaeje


Mark S

Ik ga het van het weekend es even uitproberen. Want om nu VPC te installeren alleen om DVDprofiler te kunnen gebruiken is natuurlijk waanzin.

AppleMies

Quote from: Gaetan on August 12, 2004, 01:00:17
is het ook freeware?

Nee, "betaal"ware.  Als het goed is, waarom ook niet.  Ik heb niets tegen betaling voor een goed product.
V. 3.0 schijnt heel mooi te worden.


Gr.


Mies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

AppleMies

Quote from: Mark S on August 12, 2004, 23:34:57
Ik ga het van het weekend es even uitproberen. Want om nu VPC te installeren alleen om DVDprofiler te kunnen gebruiken is natuurlijk waanzin.


Mee eens. Ik wil in principe nog geen bitje meer van MicroShit op mijn computers. Heb het er helemaal mee gehad.  10 jaar+ professioneel gekl**t vind ik meer dan genoeg.

Dit artikel hielp bij mijn besluitvorming en vooronderzoek. Maar das off-topic.


gr.



Mies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

Gaeje

zalig artikel. helemaal niet off topic, mies!

Groetjes, G

Mark S

Quote from: (Apple)Mies on August 13, 2004, 11:09:25
Mee eens. Ik wil in principe nog geen bitje meer van MicroShit op mijn computers. Heb het er helemaal mee gehad.  10 jaar+ professioneel gekl**t vind ik meer dan genoeg.


Ach, dan ben je in ieder geval verzekerd van voldoende werk   ;D
Ps: ik ben er nog niet aan toe gekomen om Library uit te proberen. Heb mijn G5 afgelopen weekend als extra werkstation op het werk ingezet. Zit nu achter de iMac van mijn vrouw/zoontje. Die houd ik liever verschoond van allerlei pappa-apps...