ontwerp en bouw van de violators,

Started by ruud2, July 28, 2004, 11:40:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ruud2

oeps , te veel laten zien
zo ver zijn we nog niet in de bouw. :-X
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Robert - Jan

If they don't know wine is finer, let them boil water!

Jan Deckers

Hi Ruud,

ik hoop niet dat deze speakers in de hobby-kelder staan.....dat kost je dan zeker een hernia. Maar, weer geleerd dat er ook handige 'hondjes' bestaan.

GRTN,

Jan

Erik van Voorst (in memoriam)

Wat een onwerkelijk gezicht om  "je eigen speakers" op een ander topic te zien  ;D

Dat gaat de goede kant op ...GAAF  8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Movievault

#154
das ne konijn violator.

Of gaat die voor driver spelen  ;D




Edit: aarrhh daarnet zat er een konijn in ruud zijn viool  ;D
        Ruud zet die konijn terug  ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

ruud2

hondje en WAF ......... ;D ;D ;D ;D
konijn is weggelopen.... :)
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

enne Erik als het project mislukt kan je nog gebruiken als konijnenhok...... ;D ;D ;D
konijn weer gevangen..... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Movievault

Hoe is dat frequentiebereik van die konijndriver, loopt dat zowat vlak  ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Jaqo

Niet te hopen dat ie gaat knagen, dat beest heeft meteen een loodvergiftiging.  ;D

Jaqo
Primare I30, CD31, Scanspeak fronts, Power: Lat International AC2 MK I, Interlink: Siltech SQ28B, Speakerkabel: Van den Hul The Breeze Hybrid

ruud2

het spl van het konijn was wat laag , andere driver dan maar.... ;D ;D ;D
enne Erik ook als kippehok............................................. ;D ;D ;D ;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Movievault

#160
hahahahahahahaha, volgens mij zit er een tokkend geluid in je speakers.

Arrrggghh , jongens dit is niet meer normaal  ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Jan Deckers

Met al die beesten kun je ook een culinair feestje ervan maken. Hotdog op wieltjes met kipsalade en een konijneboutje..... alleen oppassen inderdaad voor dat lood. En een mooi muziekje erbij.

grtn,

Jan

Bart_M


ruud2

#163
na lekker gegeten en wat muziek te hebben geluisterd...
weer verder bouwen.

klemmen maar weer, let op alles is in drie richtingen gefixereerd.
rondom weer hulpblokken gebruikt voorzien van tape.
deze methode werkt bij mij beter dan er veel gewicht op te leggen, er kan niets wegzwemmen.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

#164
randen zijn ook makkelijk af te werken met een kopieerfrees (met dat wieltje) beitel en schuurpapier
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

4x boven en onderzijde verlijmen, weer de ingetapte hulpmal (= dikte van de zijwand, 37.3mm)
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Jan Deckers

Ruud,

het lijkt wel of je non-stop met deze speakers bezig bent. ;D Of zijn ze eigenlijk al lang af, en post je je foto's hier gedoseerd, om de shock niet groot te maken bij ons?

GRTN,

Jan

ruud2

#167
alweer een loodrandje nawerken..... :P
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

nee Jan, ze zijn nog niet af , de stand van box 1 is zoals op de foto 42b
en de tweede box is de midkast in de afwerking.
het gaat wel te hard qua bouw.... de speakers zijn al ruim vier maanden in bestelling :o :o en nog niet binnen...
wel ben ik vrijwel iedere avond / weekend / vrij uur  :P  fysiek met het bouwen bezig, de rest van de tijd
spoken er allerlei nieuwe ideeen door m'n hoofd ....

wat die foto's betreft probeer ik er een beetje verhaal en spanning in te houden... ;D
tis toch wel wat werk, maar hobby is hobby.

groet, ruud

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

huidige stand........
maar klaat nog niet alles zien ;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

opicron

Laat ik vandaag toevallig mijn vergrootglas thuisgelaten hebben  ;D

Nieuwe foto plz?


ruud2

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Jan Deckers

 :'(
Wel Ruud,

ik krijg nog steeds alleen een heel klein wazig plaatje. Een kabouter plopformaat van je speaker.

GRTN,

Jan

ruud2

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

#174
geintje ;D ;D ;D
hierbij dan de stand van zaken, 1:1 zijn ze nog groter dan op de foto :D
'kan bijna niet verder, de speakers zijn al 4!! maanden in bestelling............... :(
maar ondertussen verveel ik jullie nog wel met de totstandkoming van dit knutselwerkje ;D

groet, ruud
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.