Wie neemt wat mee naar BBQ 8 augustus

Started by bmateijsen, July 27, 2004, 11:11:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankB

Quote from: Spacebass on July 30, 2004, 15:25:23
Als jij komt vind ik er vast een mooi plekje voor  ;D  ;D  ;D

Wel alleen het witte gebruiken he, anders schuurt het zo  :o :o
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Spacebass

LOL!! Krijg nou ik heb er een fan bij!!!!  O0  ;D  ;D  ;D

FrankB

#52
Quote from: Spacebass on July 30, 2004, 16:03:39
LOL!! Krijg nou ik heb er een fan bij!!!!  O0  ;D  ;D  ;D

>:D >:D >:D >:D verwarring ten top

MAG IK JE HANDTEKENINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG :P :P :P
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

Volgens mij hebben we genoeg eten nu voor heel Emmeloord, maar om een duit in het zakje te doen, zal ik vegetarische spiezen meenemen en frisse salade(s).

advr

Quote from: garmtz on August  2, 2004, 15:09:08
Volgens mij hebben we genoeg eten nu voor heel Emmeloord, maar om een duit in het zakje te doen, zal ik vegetarische spiezen meenemen en frisse salade(s).

anders saneer ik mijn bijdrage wel hoor... ;D ;D

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

patrick_vdb

Hi,

Niks daarvan Ad, dankzij m'n verstandskies heb ik al een week niet normaal kunnen eten dus alle bijdrages zijn hard nodig ;D

mvrg

Patrick

garmtz

Quote from: patrick_vdb on August  2, 2004, 15:37:57
Niks daarvan Ad, dankzij m'n verstandskies heb ik al een week niet normaal kunnen eten dus alle bijdrages zijn hard nodig ;D

Is goed voor je Patrick... ;)  Ik heb er trouwens zin in!

advr

Quote from: patrick_vdb on August  2, 2004, 15:37:57
Hi,

Niks daarvan Ad, dankzij m'n verstandskies heb ik al een week niet normaal kunnen eten dus alle bijdrages zijn hard nodig ;D

mvrg

Patrick
hidiho,

oh, je bedoeld je verstaande kies, da's wel goed voor de lijn dus moet je zondag ook niet teveel eten.... 8)


Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

patrick_vdb

Hi,

Het lijstje weer wat bijgewerkt, alleen Garmts bijdrage is nog toegevoegt. Wat de rest meeneemt blijft een verrassing ;D

Letten we overigens wel een beetje op de houdbaarheid van de producten, vooral diegene die met de auto een wat langere afstand moeten afleggen (waaronder ik) moeten hiermee, zeker bij warm weer, rekening houden...of je moet een bepaald iemand doodziek willen krijgen natuurlijk ;D ;)

Mvrg

Patrick

advr

#59
Quote from: patrick_vdb on August  5, 2004, 12:50:10
Hi,

Het lijstje weer wat bijgewerkt, alleen Garmts bijdrage is nog toegevoegt. Wat de rest meeneemt blijft een verrassing ;D

Letten we overigens wel een beetje op de houdbaarheid van de producten, vooral diegene die met de auto een wat langere afstand moeten afleggen (waaronder ik) moeten hiermee, zeker bij warm weer, rekening houden...of je moet een bepaald iemand doodziek willen krijgen natuurlijk ;D ;)

Mvrg

Patrick

de koelbox staat al klaar en de koelelementen liggen in de diepvries. ;D

wat een vooruitziende blik heb ik toch...... :D

Past vast nog wel iets meer bij dan die 1 1/2 speklap die ik meeneem...

Gefeliciteerd met je prachtige Thieltjes. O0

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

patrick_vdb

Hi Ad,

Quote from: advr on August  5, 2004, 12:57:49
Gefeliciteerd met je prachtige Thieltjes. O0

Thanks :)

Wat die opmerking betreft, iedereen zal er natuurlijk wel al aan gedacht hebben maar even vermelden leek me toch geen kwaad kunnen. Het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt ;)

mvrg

Patrick

ps, daarbij bedoel ik natuurlijk niet de HT-BBQ mee ;D

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

SiR-ROUND

Amerikaans is toch dat je alleen voor jezelf meeneemt? ;D

De Amerikanen noemen dat trouwens going Dutch...

Ik probeer 60 of 90 hamburgers mee te nemen als onze super ze nog heeft en verder wat blikjes drank in de koelbox.

Wat Robert meeneemt weet ik niet... Behalve z'n kapotte monitor... ;D

garmtz

Quote from: SiR-ROUND on August  5, 2004, 14:35:23
Wat Robert meeneemt weet ik niet... Behalve z'n kapotte monitor... ;D
Zijn spiermassa... Moet ik zien... ;)

jaco

Ok jaco neemt mee:
120 bordjes
60 vorken
60 messen
90 bekers
stapel servetjes.
nog wel wat drinken.

Dit in overleg met de gastvrouw zodat zij niet al haar mooie servies en bestek aan de HT barbaren bloot hoeft te stellen.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

patrick_vdb

Hey da's een goed plan Jaco, lijstje alweer ge-update.

Mvrg

Patrick

blue-eyes

Je bent die QUAD's nog vergeten Patrick ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

jaco

Quote from: patrick_vdb on August  5, 2004, 22:27:24
Hey da's een goed plan Jaco, lijstje alweer ge-update.
Het is ook niet mijn mooie glimmende china aardewerk, maar wegwerp spul. Ik dacht we moeten genoeg bordjes hebben voor die 300 satetje  ;D

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

patrick_vdb

Hi,

Quote from: jaco on August  6, 2004, 00:07:09
Ik dacht we moeten genoeg bordjes hebben voor die 300 satetjeĀ  ;D

LOL ;D Met 120 bordjes moet dat wel gaan lukken ;D

mvrg

Patrick

jaco

Kan me ook vergissen dat het er 'maar' 90 zijn. Het zijn 3 setjes.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

patrick_vdb

Quote from: jaco on August  6, 2004, 00:29:57
Kan me ook vergissen dat het er 'maar' 90 zijn. Het zijn 3 setjes.

Hmmm, gaan we uit van 30 man dan heeft ieder 30 sateetjes en 3 bordjes, dat worden dan porties van 10 en dan moet het wel lukken ;D

mvrg

Patrick

Spacebass

#71
10 maar  :'(  ;D

Ik wacht trouwens nog steeds op een berichtje van Jeroen  ???
Zou eerst met Garmt meerijden maar die heeft liever een lekker ding naast zich tijdens een van zijn laatste ritjes in zijn cabrio  ;D  ;D ...en geef hem eens ongelijk  ;)  ;D

Dus heb mijn hoop een beetje op jeroen gevestigd en anders moet ik iets anders proberen  ;)

Martin_M

#72
Dus je gunt Jeroen ook wel een lekker ding naast zich  :o.

Opschepper >:D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Scarp

Volgens mij is er zat te eten zondag ... 300 sate'tjes, 90 hamburgers, etc ...

blue-eyes

Sorry Spacebass, ik kan je ook niet meenemen. Ook ik heb liever een lekker ding naast me zitten ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey