Wie neemt wat mee naar BBQ 8 augustus

Started by bmateijsen, July 27, 2004, 11:11:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

advr

Quote from: patrick_vdb on July 28, 2004, 08:43:06
Hi,



Ik zal ze aan het lijstje toevoegen :'( ;)

mvrg

Patrick

Ja hallo, die mag ie dan zelf meenemen. Want het topic is "Wie neemt wat mee naar BBQ 8 augustus" en
niet "Wie krijgt wat bij de BBQ van 8 augustus" ;D ;D


Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Jinsu

Hoi,

Ik neem niks mee, moet werken...

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

advr

Quote from: Jinsu on July 28, 2004, 15:37:55
Hoi,

Ik neem niks mee, moet werken...

MvGr,

Jens

Heb jij even pech, mijn vakantie begint dan ;D ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Erik

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 28, 2004, 08:17:58
Oh jee, dan gaat de jaarlijkse shoarma salade ook niet door ben ik bang :D.
Zonder het geheime ingredient is het natuurlijk niets.

MvrGr.
Frank
ROTFL ;D   het duurde even voordat ik hem doorhad ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Martin_M

Ik had hier een opmerking over een vervangend middel enzo maar zelf IK vond het té dus helaas......
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

advr

mijn vrouw, met zeer veel Italiaans bloed in zich, meldt zich aan om een salade van tomaten en mozzerella te maken.

Is daar behoefte aan?? ???

Tis super lekker. 8)

Ad
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

blue-eyes

Quote from: advr on July 28, 2004, 19:26:26
mijn vrouw, met zeer veel Italiaans bloed in zich, meldt zich aan om een salade van tomaten en mozzerella te maken.

Is daar behoefte aan?? ???

Tis super lekker. 8)

Ad

Dat is een No Brainer ;D

TUURLIJK!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

advr

#33
Ik zal de "opdracht" doorgeven...

Dan moet Patrick het even bij het lijstje erbij zetten.


Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Martin_M

Quote from: Blue-Eyes on July 28, 2004, 18:59:45
Banketbakkersroom? ;)

Nee dat kan niet, daar zit het ook al in namelijk :P
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

markvl

Kijk maar uit, voor je het weet staat Joop van den Ende met camera's op de BBQ voor zijn nieuwe TV-show :P
En Balkenende, om te zeggen dat het niet mag!

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

blue-eyes

Quote from: Martin_M on July 28, 2004, 19:46:11


Nee dat kan niet, daar zit het ook al in namelijk :P

Klopvast bedoel je? ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Spacebass

Quote from: markvl on July 28, 2004, 19:58:23
Kijk maar uit, voor je het weet staat Joop van den Ende met camera's op de BBQ voor zijn nieuwe TV-show :P
En Balkenende, om te zeggen dat het niet mag!

Groeten,
Mark
Hoe dan ook, ik ben niet "het vrouwtje dat zwanger wil worden" ;D
Gatver nou ff ophouden hoor  :P

jaco

Quote from: markvl on July 28, 2004, 19:58:23
Kijk maar uit, voor je het weet staat Joop van den Ende met camera's op de BBQ voor zijn nieuwe TV-show :P
En Balkenende, om te zeggen dat het niet mag!
;D
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

bodiug


Sullivan

BBQ tip:

Borden, bestek, bekers, etc.

::) ;)

mvg,
Frank

Scarp

'k zag vandaag nog wat spiesjes liggen bij de supermarkt, dus heb 2 pakjes van 3 stuks meegenomen voor de bbq.

Wat ook op het lijstje moet: mooi weer!

patrick_vdb

Hi,

Quote from: advr on July 28, 2004, 19:31:45
Dan moet Patrick het even bij het lijstje erbij zetten.

Staat er bij ;)

QuoteWat ook op het lijstje moet: mooi weer!

Daar zorg jij dan voor Scarp ;D

Mvrg

Patrick


Spacebass

Quote from: Scarp on July 29, 2004, 20:37:36
'k zag vandaag nog wat spiesjes liggen bij de supermarkt, dus heb 2 pakjes van 3 stuks meegenomen voor de bbq.

Wat ook op het lijstje moet: mooi weer!
Invriezen?

advr

#44
Quote from: patrick_vdb on July 27, 2004, 11:33:38
LOL ;D

Ok, hier komt íe dan

* Frank de lokatie en x-tal BBQ's
* Bjorn een 30-tal satetjes
* M&M de befaamde shoarma/kerrie salade, 2 flessen cola (en eventueel nog wat spiezen)
* Patrick wat BBQ-worstjes en ander (gemarineerde) vleeslappen
* Blue-eyes neemt etterlijke liters frisdrank mee (cola/sinas/7-up en jus)
* Spacebass denkt aan 10 stokbroden genoeg te hebben, neemt nog 4 pakken toasts incl beleg mee, BBQ-lappen en verheugt zich op de 300 sates
* Scarp vult de voorraad BBQ worst aan, en neemt nog wat spiezen mee en mooi weer mee.
* Ad zorgt voor gemarineerde speklappen en ander vlees, en een paar flessen Spa rood en een salade van tomaten en mozzerella
* Markvl neemt wat hamburgers, wijn en sate saus mee
* Jack neemt wat sauzen, kruidenboter, Kip drumsticks en eventueel vis (bij belangstelling) mee



mvrg

Patrick

zijn we maar met 10 personen?? ;D

lekker rustig. 8)

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

jaco

#45
Ik kom ook maar heb nog niet besloten wat ik nog mee moet nemen. Als er een suggestie is (normale suggestie) ?

Ik lees het nog wel een keer door op donderdag en zie dan wel. Als bjorn al 300 satetjes meeneemt lijkt alles wat ik meeneem overkill.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

advr

Quote from: jaco on July 30, 2004, 07:59:57
Ik kom ook maar heb nog niet besloten wat ik nog mee moet nemen. Als er een suggestie is (normale suggestie) ?

Ik lees het nog wel een keer door op donderdag en zie dan wel. Als bjorn al 300 satetjes meeneemt lijkalles wat ik meeneem overkill.

Jaco

je mag mijn paar flessen spa wel overnemen..... ;D ;D

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Quote from: advr on July 30, 2004, 07:55:50
zijn we maar met 10 personen?? ;D

Ik weet niet wat jij met die stokbroden wil gaan doen  >:D >:D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

advr

Quote from: frenkb on July 30, 2004, 08:53:28


Ik weet niet wat jij met die stokbroden wil gaan doen  >:D >:D

stokbroden, stokbroden, stokbroden, ik zie geen stokbroden >:D

ik ben er weer weg van. 8)

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Spacebass

Quote from: frenkb on July 30, 2004, 08:53:28


Ik weet niet wat jij met die stokbroden wil gaan doen  >:D >:D
Als jij komt vind ik er vast een mooi plekje voor  ;D  ;D  ;D