Wie neemt wat mee naar BBQ 8 augustus

Started by bmateijsen, July 27, 2004, 11:11:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Ik kom uit Lelystad, ben geboren groninger.

Spreek het wel, kan het niet schrijven. Wat je daar zag, was fonetisch gronings ;D

Sir-Round is een import groninger, vandaar ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

Quote from: Blue-Eyes on August 10, 2004, 19:32:46
Wat je daar zag, was fonetisch gronings ;D

Hmm, ik vind het fonetisch toch ook sterk op het Noord-Limburgs (richting Venlo etc) lijken ;D

mvrg

Patrick

Spacebass

Hallo!!! heb ik de topper van de dag gemist!! Heerlijk genieten van Firebird geronk!!!

Sjonge jonge  :'(

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass


blue-eyes

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 11, 2004, 17:55:00
Is geen firebird aangeweest.

Flauw........

Nee, klopt Frank! Toen was jij even weg ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

Hi Space,

Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit zo'n Pontiac in real-life hebt gehoord, of er zelfs in gereden hebt (al dan niet als bijrijder) :o

mvrg

Patrick

Jinsu

Hoi,

Dan zou hij zich diep moeten schamen >:D .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Spacebass

Quote from: patrick_vdb on August 11, 2004, 21:08:20
Hi Space,

Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit zo'n Pontiac in real-life hebt gehoord, of er zelfs in gereden hebt (al dan niet als bijrijder) :o

mvrg

Patrick
;D jawel, maar alleen die nieuwere types...dit is een echte!!!

patrick_vdb

Quote from: Spacebass on August 11, 2004, 21:11:16
...dit is een echte!!!

De tweede generatie Firebird's zijn idd de echte 8)

Heerlijk hoor, zo'n 8 cilindertje...

Mvrg

Patrick

Jinsu

Hoi,

Er gaat niets boven een Dodge Charger of een Corvette Stingray 8) .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Spacebass

Quote from: Jinsu on August 11, 2004, 21:27:40
Hoi,

Er gaat niets boven een Dodge Charger of een Corvette Stingray 8) .

MvGr,

Jens
Laat ik het zo stellen, al dit soort type amerikanen uit die tijd zijn prachtig!  O0

advr

ik neem mee een bon van 30 euro wegens te snel rijden >:D >:D >:D >:D

risico van het vak. maar een paar (2) km te hard gereden, lekker!!!!!

dure BBQ zo..... :P



Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Scarp

LOL ... waar was dat?

Na correctie maar 2 km te snel? Lijkt me stug.

advr

#189
helemaal niet LOL >:D

bij almere, na correctie 4 km te hard (ik had de bon nog eens bekeken)....zo hard reden we toch ook niet daar.

ach ja maakt mij het uit, het is de 2e in 5 jaar.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Scarp

Bij elke edit wordt het meer? :)

Dan reed je dus eigenlijk 7km te hard. Die correctie is wettelijke onzin, want die apparatuur heeft echt niet zo'n grote afwijking.

Tja, het is niet echt veel te hard, maar wel zonde van het geld.

advr



goed he, kan er niet echt mee zitten, je kunt het aanvechten maar schiet er toch geen zak mee op.

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

VlisChris

Die correctie is ook voor verschillen in de metingen van de auto he ;) Niet zozeer voor de spullen die de politie gebruikt, maar wel voor wat je in de auto afleest.
Daar wil na verloop van tijd (en bij de verschillen onderling) nog wel eens verschil inzitten :)
ps: AntiPandabeer? Pandaberen zijn nutteloos? ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Scarp

@christiaan: ja, pandaberen zijn nutteloos. Die beesten vreten alleen maar bamboo, waar je veel nuttiger dingen mee kan doen :)

VlisChris

Dat laatste wist ik inderdaad niet.
Dan is het inderdaad een beetje vreemde (gewoon coulant van de politie wellicht?) redenering dat het is voor correctie.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

Quote from: Christiaan Sauer on August 19, 2004, 16:22:54
Dat laatste wist ik inderdaad niet.
Dan is het inderdaad een beetje vreemde (gewoon coulant van de politie wellicht?) redenering dat het is voor correctie.
nee dat hebben de auto maatschappijen inbouwt om schadeclams te voorkomen. Dus je rijdt altijd minder hard dan je denkt, iets van 10 a 15 km geloof ik.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Scarp

Zie http://www.politie.nl/Noord_en_Oost_Gelderland/projecten/verkeershandhaving/snelheid.asp
Quote
De Hoge Raad heeft destijds geconcludeerd dat de technische nauwkeurigheidswaarde van de gebruikte meetapparatuur drie procent kan afwijken. Het gevolg daarvan is, dat van de gemeten snelheid drie procent wordt afgetrokken (de correctie), en dat daarna de boete wordt vastgesteld. In de praktijk wordt de volgende aftrek aangehouden.

Oftewel, die correctie is voor de meetapparatuur en heeft niets te maken met je kilometer teller. Over het algemeen wijken kilometer tellers inderdaad af (oftewel, je rijdt langzamer dan de teller aangeeft), echter dat is niet altijd zo. Er zijn wel tests geweest in duitsland en toen bleek zelfs een mercedes model een afwijking naar boven te hebben (oftewel je reed harder dan de meter aan gaf). De auto fabrikanten doen inderdaad gedeeltelijk zo'n afwijking om schadeclaims te vermijden, uiteraard is er gewoon een afwijking van die teller zelf.

Spacebass

Ik dacht dat een wijziging in banden maat ook aardig voor wat problemen kan zorgen en dat de snelheidsmeter opnieuw ISF gecalibreerd dient te worden  ;D

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.