nieuwe installatie RGBHV vraag

Started by Mr.Paul, July 26, 2004, 23:40:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr.Paul

Frank,
Vandaag ontvangen de H3Dii, HD-aux en de RGBHV add-on kaarten. Installatie HW is prima verlopen en ook de software 2.4d is geinstalleerd. Maar ik heb in de gedownload handleiding niets kunnen nalezen over hoe de RGBHV kaart geinstalleerd dient te worden. Kun je me hierover berichten.
Paul
My Personal Favorites: The Ring, 8mm, Magnolia, Ronin, ST:First Contact, Boogie Nights, Schindlers List

jaco

Paul,
De RGBHV ouput kaart moet aangesloten worden op de smalle coaxial ribbon kabel. In de HD-AUX installatie handleiding staat dat je die kabel op de HD-AUX moet plaatsen (begin zit altijd op de holo3d-2 zelf)
Dit veranderd dus, en de kabel begint nog steeds op de holo3d-2, maar eindigd op de RGBHV kaart.

Die grijze 5 coax ribbon kabel is de analoge output van de Holo3d-2 zelf. Die kan dus OF via de HD-AUX OF via de RGBHV kaart lopen.

Deze RGBHV kaart is later gekomen voor CRT eigenaren, die dus niet met DVI naar VGA verloopjes wilden klooien omdat ze met 5 BNC verbindingen naar de projector willen.

Ik weet zo niet of de rode markering boven of onder moet zitten bij de aansluiting op de RGBHV module. Als het verkeerd zit, dan komt er geen beeld uit, en moet je het omkeren. Maar wellicht dat Frank het zo weet en nog even post.


Jaco


J.A.F._Doorhof

Hi,
In de manual zit een tekening van de aansluiting.

Je moet wel even opletten dat je in de software de output op RGBHV zet.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mr.Paul

My Personal Favorites: The Ring, 8mm, Magnolia, Ronin, ST:First Contact, Boogie Nights, Schindlers List

SulTan

Hi,

Even een vraagje tussendoor, welke software moet er nou geinstalleerd worden voor de HOLO3DII? Paul geeft aan dat hij versie

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SulTan

Frank,

En E is dan ook degene die geinstalleerd dient te worden voor de beste resultaat? Zijn er verder nog manuals hoe de holo3d te gebruiken? ik heb tot nu toe alleen de manuals van jou gehad voor het aansluiten. Op de immersive site doet geen enkele link het daar.

Mvg.
Khalid

J.A.F._Doorhof

Manuals zijn er niet voor gebruik waar je wat aan hebt, in principe zijn bij alle instellingen info opties aanwezig,
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SulTan

Frank,

Ik lees net verder op dat de 2.4d oof software heeft?? Hoe zit dit want de 2.4E is alleen een update of niet?

mvg,#
Khalid

J.A.F._Doorhof

oof ???

2.4e is een nieuwere versie waar de RGB EQ is aangepast.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SulTan

#10
Wat ik bedoel is of er hiernaast nog meer software nodig is? ;D

zoals Videoproc??? is dit om de resolutie aan te maken??

waar kan ik deze dan krijgen? zit nl. niet in de zipfile.

Mvg.
Khalid



jaco

Videoproc is een soort van development tool. Die kun je gebruiken om de chips direct aan te sturen (input en output resolutie)
Dit is niet noodzakelijk als je niet een speciale input of output resolutie wil maken.

De videoproc.exe heb ik ook niet bij de 2.4e update zitten. Hij zit wel in de 2.4c die ik heb. Dat is dan ook een file die dik 700 kb is. De 2.4e update is 400 kb, en bevat alleen een geupdate Holo3D applicatie volgens mij.

Wil je speciale input of output resoluties maken dan ?

Jaco

SulTan

Dag Jaco.

Nou, dat weet ik nog niet?

Ik wil sowieso 1440x960 en 1440 x1152 aanmaken voor ntsc en pal. Zit dit er al in?

Mvg,
Khalid

jaco

Ja, moet je in de outputfmt file kijken:
1440x960p59.94
1440x1152p50

Jaco

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview