Trailer Hellboy

Started by diceman, March 24, 2004, 21:28:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

diceman

Tijdens mijn bezoek aan de States zag ik deze trailer van de film "Hellboy".

Vond het er wel goed uitzien.

http://movies.yahoo.com/movies/feature/hellboy.html


jeroen_B

nog nooit van gehoord maar het lijkt me wel een leuke film om te zien. soort Xmen verhaal lijkt me.

jeroen

B. Kuiper

Hij staat ook op de R1 release van Once upon a time in Mexico, samen met de trailer voor Resident Evil II....

Resident Evil II okay....Hellboy......Xmen ripoff m.i.
"Always a little further"

mauro

De nederlandse subs, zijn  die er al?
De film is echt goe,  ;D

-=Error323=-

welke van de 3 trailers is het?  :P

Bij ons in de decascoop tonen ze alle 3 de trailers (2 trailers vlak na elkaar en 1 trailer ietske later)
BenQ PB6100
Contact me for free. Call pievdb

bmateijsen

De R1 komt al uit eind van deze maand.... Het is maar een tipje  8)

Groet Bjorn

Grindtegel

Kreeg gisteren een mailtje van dvdsoon met de melding dat Hellboy was verstuurd. Normaal gesproken heb ik hem dan na 4 dagen in huis, dus wellicht kan ik er zaterdag van gaan genieten. Mijn verwacthingen zijn ontzettend hoog bij deze film (en die gaan me niet teleurstellen dat weet ik zeker!)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jinsu

Hoi,

Hmm, er staat pas de 27ste leverbaar lekker wazig ;D .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Grindtegel

Ik had hem al een tijdje in de pre-order staan. Vaak komen dvd's eerder uit, play.com heeft dat ook heel vaak. En als je dan een beetje mazzel hebt is ie erg vroeg.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon