Subwoofer shoot-out

Started by Bart_M, July 20, 2004, 20:37:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Om hoe laat beginnen op 4 september?

11:00
11 (78.6%)
14:00
0 (0%)
16:00
1 (7.1%)
19:00
1 (7.1%)
Maakt niet uit!
1 (7.1%)

Total Members Voted: 14

Rob_Dingen

Hoi

Vind ik ook gewoon om 11.00 uur beginnen.
Dan hebben we in iedergeval nog een lange dag te gaan.

Rob

Grindtegel

En als we dan 's middags honger krijgen, rijden we gezellig naar....


McDonalds !!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Bart_M

#77
Zover ik nu weet moeten nog reageren:
Blue Eyes
Martin_M & Miranda
Cinepaulis
LeBaron
Yves
Garmt

Heren (en dame), hoe staat het ervoor? ;)

Martin_M

Ok, niemand had gereageerd op de vraag of als Miran en Ik meekwamen het niet een beetje vol zou worden.

Ik kan de 4e wel maar laat de beslissing even over aan Blue. Hij had wat andere dingen had ik begrepen en zat daardoor wat moeilijk.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

MarcoV

Quote from: Krunk on August 20, 2004, 08:39:39
Zover ik nu weet moeten nog reageren:
Blue Eyes
Martin_M & Miranda
Cinepaulis
LeBaron
Yves
Garmt

Heren (en dame), hoe staat het ervoor? ;)

Ik moest dus ook nog definitief reageren....bij deze dus  :)

Ik kan helaas die dag niet, dus wel een goed verslag op dit forum schrijven!  ;)

Marco

Bart_M

Ik dacht al begrepen te hebben dat deze dag niet zou kunnen voor jou. :(
Maar er zijn wel mensen bij die een mooi stukje kunnen schrijven.

garmtz

Ik heb nog vervoer nodig voor de 4e! Dus wie is bereid om mij op te komen halen (omgeving Den Haag)? Evt. vroeger komen voor een demo...  ;D

FrankB

Quote from: garmtz on August 20, 2004, 16:51:37
Ik heb nog vervoer nodig voor de 4e! Dus wie is bereid om mij op te komen halen (omgeving Den Haag)? Evt. vroeger komen voor een demo...  ;D

Heb je je auto nu al weggedaan  ::)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

Quote from: FrenkB on August 20, 2004, 16:54:35
Heb je je auto nu al weggedaan  ::)

Probeer jij maar eens een SVS in een MX-5 te proppen...  ::) ;D

FrankB

Quote from: garmtz on August 20, 2004, 17:14:17
Probeer jij maar eens een SVS in een MX-5 te proppen...  ::) ;D

Motor eruit, SVS en accu erin en op de dreunen van de SVS kom je ook vooruit ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

blue-eyes

Quote from: Krunk on August 20, 2004, 08:39:39
Zover ik nu weet moeten nog reageren:
Blue Eyes
Martin_M & Miranda
Cinepaulis
LeBaron
Yves
Garmt

Heren (en dame), hoe staat het ervoor? ;)

Ik kom niet. Ik heb toch besloten maar SUB niet aan het nodige gevaar van beschadiging bloot te stellen. Ik heb geen originele verpakking meer. De kengetallen zijn 60*60*60 cm, 60 kg, verpakt in zwart PIANO lak. Nee, dat maar niet ;)

Veel plezier op de shoot-out!

Een andere reden dat ik zo laat reageer is dat ik afhankelijk was van het vervoer, mijn eigen auto is te klein voor mijn. Ik heb daarom voorgesteld om M&M mee te laten komen. M&M reageren positief en vragen aan de anderen of ze erbij kunnen zijn, dit omdat ze zelf geen sub hebben en het al redelijk druk is. Hierop wordt niet gereageerd......... Beetje jammer ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

garmtz

#86
Quote from: FrenkB on August 20, 2004, 17:21:23


Motor eruit, SVS en accu erin en op de dreunen van de SVS kom je ook vooruit ;D

Whoehahaha! HarryHT is al zo vriendelijk mij op te pikken!  8)

Bart_M

Quote from: Blue-Eyes on August 20, 2004, 17:38:16
M&M reageren positief en vragen aan de anderen of ze erbij kunnen zijn, dit omdat ze zelf geen sub hebben en het al redelijk druk is. Hierop wordt niet gereageerd......... Beetje jammer ;)

Ik zie dat ik die posting met die letterlijke vraag over het hoofd had gezien, maar ik was er al wel vanuit gegaan dat ze met jou mee kwamen. Ik heb daar dus geen direct antwoord op gegeven.

In het lijstje wat ik gemaakt had, stonden hun namen al wel bij...  ::)
Zeker na hun reactie dacht ik dat het al rond was:
Quote from: Martin_M on August 20, 2004, 09:46:27
Ik kan de 4e wel maar laat de beslissing even over aan Blue. Hij had wat andere dingen had ik begrepen en zat daardoor wat moeilijk.

Sorry voor het misverstand.
Jullie zijn van harte welkom.

Rob_Dingen

Hoi Blue Eyes

Dat is een rare vraag natuurlijk zijn die welkom er staat nergens een max aantal en ik kan wel wat mensen kwijt.
Het is jammer dat je niet komt met je sub we zijn met voldoende mensen om te dragen dadelijk blijven er alleen zelfbouw subs over.

Rob

Starred

Mag je ook zonder sub komen?
Ik wil jullie het imponerende geweld van mijn Kef PSW 2010 namelijk niet aan doen  ;D

Nee, ik ben van plan binnen afzienbare tijd een nieuwe set aan te schaffen en daar hoort ook een sub bij, dus zo'n shoot out zou een mooie gelegenheid zijn.

Eventueel kan er iemand meerijden (omgeving Leiden)

Maar als het al vol zit is dat ook geen probleem

LeBaron

Gezien ik voor de 4e gestemd heb ben ik van de partij. Op het antwoord van Paul moet je nog even wachten gezien hij naar Lowlands is.

Is die sub van jou eigenlijk wel al af Bart? Of raak ik nu een gevoelige snaar? :D

Joost
I'd rather have a bottle in front of me then a frontal lobotomy.

Martin_M

Of wij komen is nog even de vraag.
Ik vind het initiatief erg leuk en de sub-ervaring wil ik graag meemaken. Wellicht gaan we nog eens verhuizen en hebben we wel de mogelijkheden tot zo'n strak monster. En de laagste regionen vind ik nu eenmaal hele belangrijke uit de gehele frequentiereeks.

Maar één en ander is wat afhankelijk van wat gedoe hier thuis.

Ik zal zo snel mogelijk positief of negatief reageren. Houdt intussen geen rekening met ons. De datum kunnen we wel en de tijd maakt me ook niet zoveel uit.

Groeten,
Martin & Miranda
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Bart_M

#92
Quote from: LeBaron on August 21, 2004, 18:03:30
Is die sub van jou eigenlijk wel al af Bart? Of raak ik nu een gevoelige snaar? :D

Nog niet af.  :(

Ik heb mijn vakantie met 1 week moeten inkorten.  :'(
Dus ik heb niet zoveel kunnen doen als ik wilde qua speakerbouw.
Maar nu heb ik waarschijnlijk wel weer een week vrij in september. Dit is helaas wel na de shoot-out. Maar ik zal kijken of het toch lukt voor die tijd.

Bart_M

Jack, kwam jij ook nog?

@starred. Dat zal denk ik afhangen aan het aantal mensen die komen. Maar dit zal toch wel snel duidelijk worden.

blue-eyes

Als je Jack van Dijk bedoelt, die gaat of is net een paar minuten met vakantie ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

cinepaulis

Hoi !

Sorry voor de late reactie.
04 sep moet lukken ! (neem dan ook mijn BagEnd gevalletje mee)

Begintijd:
Ik ben geen ochtendmens en alles voor 12:00 uur is ochtend  ::)
Maar vanwege het drukke programma ga ik mijn best doen om om 11:00 uur bij Rob te zijn.  :D

Voor de rest lijkt het me bijzonder leuk om weer eens wat forumleden in levende lijve te zien en te spreken !

gr.
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Matthijs Jager

Damn, heb ik heel dit topic gemist...

Als er nog plaats is ben ik ook graag van de partij, ik kan eventueel een Crown K2 mee nemen voor de passieve subs. Een Behringer Ultracurve 2496 met meetmic is ook eenvoudig mee te nemen.
Ik zou graag eens een SVS Ultra langs een Tumult en een 15K Focal horen.

Martin_M

Oei, naar die Crown ben ik ook wel benieuwd.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Rob_Dingen

Hoi Matthijs

De Behringer is hier al aanwezig en ben voorzien van mooiere meet apparatuur.
Ik ontvang alleen maar heb verder niets te zeggen.
Waarschijnlijk valt Blue Eyes af want er is geen reaktie meer gekomen na de onduidelijkheid en mischien heeft Krunk zijn Sub niet af dus?

Rob

Bart_M

#99
Quotemischien heeft Krunk zijn Sub niet af dus?
Mag ik nou niet komen?  :'(
Joost heeft wel een Tumult met basreflex. Die kan zeker meedraaien.

Maar ik zal toch proberen om hem op tijd af te krijgen. Maar dan zullen de passives niet echt ingespeeld zijn, dat zal toch serieus afbreuk doen....

Ik heb van Yves geen antwoord gehad op mijn mail. Ik kan dus ook (nog) niet bevestigen dat hij komt.

Op dit moment kan ik nog geen inschatting maken van het aantal mensen die komen.
Ik zal mijn eerste post aanpassen met de namen van mensen die bevestigd hebben. Sta je daar niet bij, reageer dan. Heb ik iemand overgeslagen, dan is het niet express!!!

@Starred en Matthijs Jager
Uiteraard iedereen welkom.
Maar als iedereen zou komen die zich in het begin heeft opgegeven, dan zitten we op 13 man.
In het begin hadden we gedacht aan een man of 10. Daar gaan we dus misschien al overheen.
Ik durf dus nog niet te zeggen hoe druk het wordt. Laten we daar anders nog heel ff op wachten.