Subwoofer shoot-out

Started by Bart_M, July 20, 2004, 20:37:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Om hoe laat beginnen op 4 september?

11:00
11 (78.6%)
14:00
0 (0%)
16:00
1 (7.1%)
19:00
1 (7.1%)
Maakt niet uit!
1 (7.1%)

Total Members Voted: 14

thommy

Quote from: KrunK on July 22, 2004, 09:03:20
Mochten we de ASW4000 en Thommy's Focal sub erbij hebben, dan zijn we denk ik compleet.
Ik zet Robbo vast op de lijst met zijn sub, en Thommy met zijn Focal sub als reserve.
Yves, uiteraard ben je ook zonder sub welkom. :)

Hi Bart,

Afhankelijk van de uiteindelijke datum zal ik er zeker graag bijwezen, met of zonder subwoofer  ;)
Maar daar werken we alsnog aan om de kastjes proberen te transporteren.

Mvgr
Yves.


Bart_M


thommy

Quote from: KrunK on July 23, 2004, 08:58:23
1 is genoeg hoor. :)

en ik die dacht dat de mooiste dingen tweevoudig waren  ;D ;D

Mvgr
Yves.

SiR-ROUND


Bart_M

We hebben ook al 2 Tumults (als het goed is) en 2 seismic subs... ;D

Maar voor de impressie lijkt me 1 genoeg, er is al genoeg te slepen met loodzware subs die dag.

thommy


LeBaron

Quote from: KrunK on July 23, 2004, 09:02:17
We hebben ook al 2 Tumults (als het goed is)


Deze thread had ik over het hoofd gezien.

Ik zie dat ik ook op de lijst sta, dus ik zal maar op komen dagen. :D

Bart, misschien een idee, gezien het (grote) aantal subs: als die tumult met passives beter klinkt dan de basreflex versie kan laatstgenoemde misschien net zo goed thuisblijven (zolang het baasje maar wel kan komen, that is). Of andersom maar daar zul je vast niet veel voor voelen. :)

:) Joost
I'd rather have a bottle in front of me then a frontal lobotomy.

Bart_M

Ehhh... sorry.
Ik dacht dat ik jou ook de link had doorgestuurd.  :-[

Maar ik wist wel dat je zou komen.  :D

Mijn sub is nog niet klaar. Nu regent het ook nog eens. Dus ik kan niet echt door.  :(

Maar waarom zou je hem niet meenemen. Wat de ene mooier vindt, kan de ander minder vinden.

MarcoV

Is er al een definitieve datum bepaald?

Marco

Bart_M

Zaterdag 28 augustus.
Laat iedereen mij even een mail sturen op [email protected].
Ik hoop dat het toch doorgaat, ondanks dat het forum wellicht offline gaat.

Robbo

Tuurlijk wel.   En tegen die tijd is het forum allang weer online.

LeBaron

Gaat het forum off-line?

Hmmm 28 aug.......wat voor tijden? De hele dag? 's avonds? In dat geval is dit voor mij geen gunstige datum.

mvg,

Joost
I'd rather have a bottle in front of me then a frontal lobotomy.

Bart_M

Ik dacht aan 's morgens zo rond 10:30 of 11:00.
Mij maakt de tijd niet zoveel uit.

Rob_Dingen

Hoi

Ik weet dat de meeste s'morgens niet vlug te krijgen zijn en zo wie zo al niet zo goed op tijd kunnen komen ;D
Maar ik wil graag toch op tijd beginnen met de ambitieuze plannen die jullie hebben wel kunnen we door gaan tot maakt niet uit heb geen buren.

Rob

Duck Twacy

#64
He leuk inititief, mooie ruimte heeft Rob (teminste als hij zijn bioscoop hiervoor gebruikt).

Hopelijk worden er flink wat foto's gemaakt.

Zelf heb ik alleen een Canton 12" sub compleet met flubberbas, daar kan je niet mee voor de dag komen (kostte ook niets) en mijn diy kasten, maar die zijn absoluut onvervoerbaar, tenzij je een flinke steekwagen en bestelbus hebt (wegen zo'n 100 kilo, 250 liter bruto).

Het beste kun je trouwens niet allen subs in de luisteruimte opstellen (de niet actieve/aangesloten speakers gaan min of meer het laag beinvloeden door mee te trillen). Dus steeds alles de kamer uit en luistern naar 1 sub.

Welke hoofdspeakers worden er eigenlijk gebruikt. De zelfbouw beauties van Rob??

Bart_M

We zullen wel wat foto's maken.
Ik heb nog een tweede datum erbij gezet.

Kunnen jullie eens aangeven wat het beste uitkomt?
28 augustus of 4 september.

Martin_M

Was het eigenlijk goed dat Miranda en ik meekomen met Blue-Eyes (dat wil zeggen; hij heeft onze auto nodig ;D) of wordt het dan wel erg druk?

4 September zou ons beter uitkomen omdat we 28 aug. nog vakantie hebben en we weten nog niet of we nog weggaan.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

MarcoV

4 september gaat voor mij hoogstwaarschijnlijk niet lukken, de vakantieplannen zijn hier nog niet definitief. Beetje hetzelfde verhaal als Martin dus  ;)

Marco

Bart_M

Ik heb voor de overzichtelijkheid er een poll in gezet. Geef even aan welke dag uitkomt.

Robbo

Moet de 28e werken, dus mijn stem voor de 28e moet ik helaas intrekken.

Rob_Dingen

Hoi

Julie kunnen wel een pol zetten maar 28Aug is mijn vrouw jarig dus houd ik liever vrij.

Rob

Bart_M

#71
Maakt ons niet zoveel uit hoor. We zullen ons er niet aan storen. ;D

Ok, dan wordt het 4 september. Datum staat nu vast.
Begintijd 11:00?

Rob_Dingen

Hoi

4 sept is beter dan hoef ik jullie niet om 18.00 uur buiten te zetten.

Rob

Bart_M


Robbo

Beter vroeg dan laat.   Voor je het weet is het weer half twee 's-nachts, net zoals de vorige keer  ;D