Opus ceramique kloon

Started by Gydotron, July 20, 2004, 13:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gydotron


Gydotron


Marc Heijligers


Vergeet Gydo mijn mooie sfeer foto. :D  Bij deze!

Grtn,
Marc
Een arbeider werkt met zijn handen. Een vakman werkt met zijn handen en zijn hoofd. Een kunstenaar werkt met zijn handen, zijn hoofd en zijn hart.

Marc Heijligers


En nog een laatste.

Marc
Een arbeider werkt met zijn handen. Een vakman werkt met zijn handen en zijn hoofd. Een kunstenaar werkt met zijn handen, zijn hoofd en zijn hart.

Erik van Voorst (in memoriam)

Het blijft toch wel ZO FANTASTISCH.....het leuke is ze klinken zoals ze eruit zien. 8)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

kuiperik

Erg mooi! Ook het fineerwerk ziet er fantastisch uit.

En als ze idd zo klinken als ze eruit zien  O0 O0 O0
Dream Theater in opbouw, zelfbouwspeakers: Scan Speak Event (TL), Hatt mkIII, Focal TL Sub en wat apparatuur om ze te laten zingen.

Wowly

Hallo,

Tsjonge tsjonge,
Hier kan ik echt van genieten hoor.
Wat een fantastisch DHZ project, en wat een goede afwerking.
Ik heb het geld en de ambacht niet om ze na te bouwen, maar wat zal dat een voldoening geven!

Chapeau!!!!!

Greetz Wowly

Ik wil nog meer foto's!!
Ik wil ze eens luisteren
Ja ik wil..... ;) barheu (om eens met pruimpit te spreken)

Marc Heijligers


Leuk te zien dat jullie er ook enthousiast over zijn!!!

OK, nog meer foto's. Bij deze een schaalmodel, gemaakt door Guido. Het frontje bestaat uit duurzaam Wenge. De klank zit alleen nog wat dicht :-) En de volgende stap... Een sleutelhanger!!!

Serieus, t.z.t. zullen we meer op een website zetten; stap voor stap "bouwplan" met hints. Het plan is dat ik een Engelse versie maak, en Guido een Nederlandse. Maar dat zal nog wel een tijdje (weken, maanden) duren, want (buiten de audio) zijn er hier nog veel zaken die eerst afgerond moeten worden. Dan zijn we waarschijnlijk ook een stuk verder met het filter, want wat er nu in zit (een 1e orde serieel filter verzinsel zonder enige vorm van correctie; zie rendementverschil tussen de C79 en C220, en zie waarom dat niet goed gaat) is nog lang niet representatief voor wat het worden moet. We hebben serieuze plannen voor de boeg, en Guido, Luc en ik zitten nog vol met ideeen.

Later meer dus. Als je speciale (inhoudelijke) requests voor de website hebt, laat maar weten, dan kunnen we daar bij het ontwerp van de site rekening mee houden.


Marc
Een arbeider werkt met zijn handen. Een vakman werkt met zijn handen en zijn hoofd. Een kunstenaar werkt met zijn handen, zijn hoofd en zijn hart.

Jaqo

Daar heb ik maar één woord voor: PRACHTIG!

Ben benieuwd naar de website.

Groet,
Jaqo
Primare I30, CD31, Scanspeak fronts, Power: Lat International AC2 MK I, Interlink: Siltech SQ28B, Speakerkabel: Van den Hul The Breeze Hybrid

Roland

Ziet er op de foto's fantastisch strak uit ... vakwerk  :D