Spiderman 2

Started by -=Error323=-, July 15, 2004, 22:13:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-=Error323=-

Vandaag naar Spiderman 2 gaan kijken in de decascoop in Gent.

2de dag dat hij in Gent speelt en ik ga gaan kijken om 14:00, vol kleine mannen dus die denken dat ze stoer zijn en heel de film door onnozel zitten te doen.
Verschrikkelijk gewoon.

Nuja, over de film zelf...

zelfde principe als in de vorige film, voor mij trouwens een leuk principe, spinnenwebjes schieten en springen van gebouw tot gebouw.
Een nieuwe vijand, maar verder nix speciaals.
Spiderman 2 was dus ook zo duidelijk een sequal voor de 3de spiderman.

leuke film, maar helemaal niet vernieuwend.

Ook de beeldkwaliteit van de film stelde me zwaar teleur.
BenQ PB6100
Contact me for free. Call pievdb

macksplack

had hem net gezien in de bios, oei wat viel hij tegen vooral de overdreven drama killed de film.

OscarTango

grrr...van die gastjes van 14 die denken, omdat ze in groep zijn, dat ze't kot kunnen afbreken...
Ik heb ze ook eens voor me gehad...jongens, mijn bloed kookt dan... zou zo graag degene met de grootste mond een lel rond zijn oren geven. Maar hier zijn dat gastjes die dan na afloop met hun broers, neven en ooms op je staan te wachten na afloop... dus uit eigenbehoud maar rustig gebleven, maar met moeite.

Ik ga dus ook op vr-za-zo niet meer naar de film...gegarandeerd ambras.  >:(
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

-=Error323=-

ben vandaag nog eens gaan kijken (voorstelling van 20:00) en nu heb ik eens geen last gehad van die kleine gasten.

maar nog steeds ergerde ik mij aan de erbarmelijke beeldkwaliteit.
BenQ PB6100
Contact me for free. Call pievdb

Kerstmanno

Quote from: OscarTango on July 18, 2004, 01:45:59
Maar hier zijn dat gastjes die dan na afloop met hun broers, neven en ooms op je staan te wachten na afloop... dus uit eigenbehoud maar rustig gebleven, maar met moeite.

Ik ga dus ook op vr-za-zo niet meer naar de film...gegarandeerd ambras.  >:(

Allochtonen bedoel je...  :-\

Grindtegel

Ik vond hem ook wat tegenvallen, er zat voor mijn smaak te veel drama/romantiek/geneuzel in (het middenstuk was slaapverwekkend) en de actie was niet echt supervet.

Had er toch wel wat meer van verwacht jammer genoeg  :-\
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

kermit

#6
Ik vond deel 1 beter . Ik had veel meer verwacht van 2 vanwege de recencies maar viel tegen.
Er zit wel weer een drie aan te komen.  ???
Kermit

FrankB

Quote from: kermit on July 20, 2004, 22:56:26
Ik vond deel 1 beter . Ik had veel meer verwacht van 2 vanwege de recencies maar viel tegen.
Er zit wel weer een drie aan te komen.  ???
Kermit

Eens !! Mij kon de film ook niet bekoren. Jammer maar helaas. Vond deel 1 ook beter ondanks de negatieve verhalen.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

bmateijsen

Het mooie is dat ik nu straks naar die film ga met het idee dat het dan toch niet zo spectaculair is.... kan het in ieder geval niet echt tegenvallen ;)

Kerstmanno

Quote from: bmateijsen on July 21, 2004, 14:13:10
Het mooie is dat ik nu straks naar die film ga met het idee dat het dan toch niet zo spectaculair is.... kan het in ieder geval niet echt tegenvallen ;)

Jawel, want nu heb je al het idee dat ie niet kan tegenvallen en als ie dan tegenvalt, valt ie dus wel behoorlijk tegen. ;D

Grindtegel

Ik had ook al geen erg hoge verwachtingen voordat ik ging en nog viel de film me wat tegen.

Ik begrijp ook niet waarom deze film op rotten-tomatoes.com een percentage van 93% scoort, dat is echt waanzinnig hoog voor die site.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbo

Quote from: Grindtegel on July 21, 2004, 14:28:02
Ik had ook al geen erg hoge verwachtingen voordat ik ging en nog viel de film me wat tegen.

Ik begrijp ook niet waarom deze film op rotten-tomatoes.com een percentage van 93% scoort, dat is echt waanzinnig hoog voor die site.

Een nieuwe film scoort in het begin altijd zeer hoog.    Als het 'gemiddelde' publiek is geweest zakt dat altijd.

Grindtegel

Da's waar, maar rottentomatoes houdt een overzicht bij van de officiele recensies die in de VS uitkomen van een film. Dus van kranten en tijdschriften etc.

De "kenners"zijn dus uitermate positief, iets wat over het algemeen nooit zo'n hoog gemiddelde geeft.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

PaulB.

Quote from: Grindtegel on July 22, 2004, 18:57:20
De "kenners"zijn dus uitermate positief, iets wat over het algemeen nooit zo'n hoog gemiddelde geeft.
Precies, zijn meestal toch vrij pittig qua beoordelingen op rotten tomatoes.
Moet wel toegeven dat ik die hoge score voor deze film wel terecht vind, prima film.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

marbico

Ach, spiderman 1 was al niets ;)
Wat habe sie in die tasse gefroemeld??

Gaeje

Quote from: -=Error323=- on July 20, 2004, 00:59:22
ben vandaag nog eens gaan kijken (voorstelling van 20:00) en nu heb ik eens geen last gehad van die kleine gasten.

maar nog steeds ergerde ik mij aan de erbarmelijke beeldkwaliteit.

erbarmerlijk? ik ben ook geweest in decascoop (kinepolis gent) en ik vond de kwaliteit dik in orde. ik was zelfs eens te meer in mijn sas over de levendigheid van pellicule en de kleurreproductie daarvan.

-=Error323=-

op een bepaald moment krijg je een flits te zien in het scherm, dat duidelijk niet getuigd van goede beeldkwaliteit.
BenQ PB6100
Contact me for free. Call pievdb

Erik

Eergisteren SM2 gezien, eel 1 vond ik meesterlijk, geweldig verheel en haarscherp beeld.
Dus hoge verwachtingen van deel 2. Tjonge wat viel dat tegen zeg, ik had het allemaal al eens gezien, ik was gewoon blij dat het afgelopen was. Gek hoe zo een vervolg kan tegenvallen.  En dat gezeur op het eind dat iedereen weet wie hij is doordat hij zonder masker rondwandeld, dat is zo ongeloofwaardig en meteen de genadeslag.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill