Along Came Polly

Started by Spacebass, July 13, 2004, 00:18:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass



QuoteReuben Feffer (Ben Stiller-Starsky & Hutch, There's Something About Mary) is allergisch voor risico's. Wanneer hij tijdens zijn huwelijksreis door zijn nieuwe bruid wordt gedumpt voor een gespierde instructeur scubaduiken, worden al zijn liefdes-en levensplannen grondig in de war gestuurd. Na een toevallige ontmoeting met een op avontuur beluste jeugdvriendin, Polly (Jennifer Aniston-Bruce Almighty, Friends) wordt hij meegesleept in een onophoudelijke stroom van extreme sporten, pikante gerechten, fretten en salsadansen.... met hilarische gevolgen. Zal Reuben, een ongelofelijke controle freak, erin slagen te veranderen en van dag tot dag te leven?

Regie:   John Hamburg
Producent:  Danny de Vito,  Michael Shamberg,  Stacey Sher
Acteurs:  Ben Stiller,  Jennifer Aniston,  Philip Seymour Hoffman
Speelduur:  90 minuten
Geluid: DD (Engels + Frans) en DTS (alleen Frans  ??? )
website: http://www.alongcamepolly.com/index.php

Ach zo loop ik bijna 3 tot 4 keer per week de Videotheek binnen en dan heb je op een gegeven moment alles gezien wat je wilde zien  ::)
Tja dan ligt daar een film te loeren...hmmm humor...de humor vind ik tegenwoordig bijna allen van het "Scheten laten en dieren platwalsen" niveau.
Dat is niet direct mijn lievelingshumor, maar goed, ik heb mij laten verleiden..waarom? geen idee. Ze hadden ook Hugh Grant kunnen casten, dat had wat mij betreft geen ruk verschil uitgemaakt..hoewel het wel een slungel is waarbij je het gevoel hebt dat die met meer overtuiging had kunnen neerzetten ;D

De film zelf barst van momenten waarin het bioscooppubliek in een melige bui wel lol in zal hebben, maar zo met zijn tweetjes had ik hem liever gewoon (gratis) gezien op TV...
Nope weer een bewijs dat ik mijn euro's niet aan dit soort "puber-ontgroeide" films moet besteden. Alle groten zijn niet in staat meer om iets goeds op het doek neer te zetten en de nieuwe zijn niet bijzonder...maar goed das mijn mening...Ben Stiller zal vast fans hebben..en jennifer heeft fans om een hele andere reden  >:D

Verrassend vond ik het beeld..dat was echt goed te noemen, ondanks het een pal transfer is. Veel gezichts details...geluid kan ik niet veel over zeggen omdat ik ff geen kabels heb voor de rears  ::)
Dus wellicht dat iemand anders daar iets over kan vertellen.

Beeld: 8
Geluid: 7 (Dialoog)
Diepgang:2
Humorniveau: 4 op een schaal van 10  ;)

ps
Ik hoor blijkbaar tot die mensen die wel zijn handen wast na een toiletbezoek en snap niet dat mensen hun klauwen niet wassen..gatver...
Er zijn een aantal momenten met gore scene's waarbij ik mij afvroeg wie dit nou smakelijk vind om naar te kijken..gatver gatver gatver!!!!

FrankB

Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik m'n tijd niet aan deze film heb besteed  ::)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Spacebass

Ach is natuurlijk wel mijn smaak..je kan natuurlijk wachten tot hij gratis op TV komt. Dit soort films zijn nou eenmaal niet bijzonder bedoeld "voor in het groot"

*SPOILER*
Dat salsa gedoe is al eens in een film van steve martin voorgekomen  ::)
*SPOILER*

Del member

Vond em ronduit slecht, Starsky and Hutch met dezelfde hoofdacteur vond ik wel waard uit te kijken.

Ook dat was verstand op nul maar tenminste nog grappig, leuke grieten (o.a. carmen electra), grappige voiture en leuke disco grooves die lekker de sub aan het werk zetten.

Scarp

In een review noemden ze deze film ook "along came mary" als verwijzing naar "There's Something About Mary".

Een soortgelijker rol voor Stiller, alleen was There's Something About Mary beter.

Maar goed, als 90 minuten vermaak zonder na te denken is het wel grappig soms.

henkt1

Ach, er zijn altijd vervelender dingen dan kijken naar Jennifer Aniston  :P
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

Nobody

Ik vond hem ronduit slecht! Ik heb niet 1 keer gelachen.
Eigenlijk kun je het wel enigzins verwachten als op de voorzijde van de dvd-cover een grote ballon staat met daarin: "van de co-writer van Meet the parents", waarschijnlijk om hun film nog enigzins verkocht te krijgen bij het publiek, want de film zelf trekt op niet veel.

Kerstmanno

Ach ja, het is vast weer beter dan Just Married. Dat was pas de grootste crap komedie die ik ooit gezien heb.