Trailers maken meer kapot...

Started by Sam, June 11, 2002, 23:28:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sam

...dan je lief is!

Mee eens of oneens? Ik merk toch dat ik steeds vaker de trailer interessanter vind dan de uiteindelijke film. Tot nu toe vond ik Godzilla eigenlijk de beste reclamecampagne. Pas op het moment dat de film (zo goed als) uit was, kwamen er beelden van hoe Godzilla eruit zag en tot die tijd voornamelijk en alleen zijn poot. Ook de trailer van Blade II op dit moment vind ik spectaculairder dan het totale resultaat.

Ben benieuwd wat jullie daarvan vinden!?
- Wat doet een Diplomatiek Infiltratie Commando, baas?
- Die infiltreert de vijand hard op hun smoelen en doet dat zo diplomatiek mogelijk!
Krän - Beroepsbarbaar

Henk

Ik ga vrijwel nooit op zoek naar Trailers van een bepaalde film. Enerzijds veraden ze 'te veel' van de film en anderszijds geven ze meestal een heel erg vertekend beeld van een film.

Ik vertrouw daarom liever op reviews en de scenes die in filmprogramma's te zien zijn.

MrPink

Ik ben het met Henk eens. Hoewel je, na het zien van een trailer, wel vaak met redelijke zekerheid kunt zeggen of een film slecht zal zijn, kun je er verder niet echt veel uit afleiden.

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Ben het met beide eens.

SOMS verklapt een trailer echter ALLES, neem bv What lies beneath, die hoef je daarna niet meer te zien, en ook de trailers waar je ziet dat de Bad-Guy aan het eind explodeert (of what ever) is mega frusterend.

Maar dan ken ik er nog wel een paar.

Wat dacht je van de menu's op DVD's waar je al in het hoofdscherm de leukste grappen ziet voorbij komen (not another teen movie), AAAAAAARGH.

Trailers zijn vaak wel leuk om direct achter de film te kijken, er zitten vaak scenes in die je NIET in de film hebt gezien.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Ik mijd iedere trailer of iedere preview. Uit recencies of bijv dit forum blijkt toch wel of het een goede film is. Ik wil vaak niet eens weten waar het verhaal over gaat . Op die manier word ik nog weleens verrast door een film. Bijv. Crimson Rivers.

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

Sarjenka

het liefst kijk ik films compleet blanco, maar dat lukt natuurlijk niet altijd.

Wat ik wel doe als ik een trailer zie en ik denk: "dat lijkt me wel wat", dan zet ik hem op mijn 'must see' lijstje; die is zodanig lang dat het toch nog een hele poos duurt voor ik de film daadwerkelijk zie en dan ben ik allang weer vergeten waar het om ging...

The Foundation

mischien ben ik raar maar op dvd , bekijk ik eerst de film , en dan de trailer

J.A.F._Doorhof

Dat doe ik dus ook, dus zo raar zal het wel niet zijn. Zoals al eerder gezegd in de trailer zitten vaak totaal nieuwe scenes.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Op dvd kijk ik eigenlijk nooit de trailers...beetje overbodig als je de film al hebt gezien. Net alsof je al een hele maaltijd hebt gegeten en dan nog een voorgerechtje neemt.

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Oscar,
Lees mijn vorige opmerkingen. In de trailer zie je vaak kleine scenes die je nog NIET gezien hebt in de film.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Weet ik, alleen wat niet in de film zit, zit niet in de film...

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Kijk je ook nooit deleted scenes ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Soms, maar ik vind ze meestal niet echt interessant.

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Da's waar als je extra's bekijkt die ellenlang doorzagen dan is het ook hier snel gebeurt.

Maar bij Bridget Jones' Diary en Not another teen movie zitten ZEER goede deleted scenes, waarvan je echt het idee hebt "Waarom zijn die gedelete ?".

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Ik merk dat ik meer op de film zelf georienteerd ben. Qua extra's vind ik de documentaires (making of, featurette, interviews) het interessantste. Bloopers zijn ook geinig. Het is wat anders als het een Director's Cut betreft waarin extra (previously deleted) scenes in voorkomen. Dat is nu wel weer erg leuk, omdat het oorspronkelijke idee van de regisseur daarin (soms beter) tot uiting komt.

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Ligt aan de trailer...

Godzilla was inderdaad gaaf, met die campagne... Tevens Armageddon(stond een enorme aftelklok bij de bios)...

Over het algemeen zijn ze wel ok...

Maar degene die de film veraden zijn in mijn ogen dan ook slecht...


Spacebass

Die noemen ze volgens mij "Teasers" (godzilla > museum + kids + dino + dino plat enz..).

Opzich maken ze gewoon reclame...
Geven ze weer wat je kan verwachten..
Ik heb meestal pas achteraf zoiets van, ja nu hebben ze dat eigenlijk verraden...maar omdat ik de context niet weet blijft voor mij dus toch weer verrassend.

Ik zie eigenlijk alleen maar de trailers in de Bios of op TV.
En kijk inderdaad achteraf de extra's, dus incl trailer.
Ik heb overigens vaak met deleted scenes...hè...waarom hebben ze dat eruit gehaald..

Trouwens een pracht trailer van What Lies Beneath..is erg aantrekkelijk in die trailer...die Michelle...