Rubrieken reduceren!

Started by logix, June 11, 2002, 23:28:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eens of oneens?

Eens
13 (76.5%)
Oneens
4 (23.5%)

Total Members Voted: 16

J.A.F._Doorhof

YaBBse heeft nog niet zoveel mods die je kan toepassen, en die ZEKER werken, dus daar is het nog even op wachten. Als ze er zijn dan worden ze direct door me geïnstalleerd don't worry.

De kunst is inderdaad om een board zo overzichtelijk mogelijk te maken. Dit kan soms betekenen dat er toch boards bij komen.

Als er morgen een totaal nieuw onderwerp komt dat een aparte catagorie verreist dan zal dat zeker gaan gebeuren. Ik denk bv in de toekomst aan Tivo achtige systemen, dat kan nergens anders onder.

Maar op dit moment denk ik dat we de basis redelijk goed voor elkaar hebben.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

logix

#26
Frank, kijk maar wat je met die Poll doet!
Verder heb ik niks over je inzet gezegt, je doet je uiterste best, dat weet iedereen, daar is niks mis mee! Er was voor mijn idee iets mis met te veel rubrieken, niet met jouw!!  :D


Grt,
Ruud
 

J.A.F._Doorhof

Maar dan nog de vraag, hoe bevalt het nu ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

logix

Ik moet het je nageven Frank, dat het er nu echt een stuk beter uitziet!!!
Kijk, daarom openende ik dit topic, niet om iemand, of iets pijn te doen (;)) maar gewoon om het beter te krijgen.
Ziet er al echt een stuk overzichtelijker uit, wat betekend meer plezier in het Forum.
Thumbs Up! :D


Grt,
Ruud


PM

Quote from: PM on June 13, 2002, 14:08:59Ik ben het helemaal met Frank eens.. Niet samenvoegen die boards.. het begint nu juist wat overzichtelijker te worden! Goed werk.. (mmm ben benieuwd wat dit met mijn karma doet...  ::)

Ok.. z'n eerste uitwerking heeft t gehad...
Groeten, Peter

SiR-ROUND

Het ziet er wel strak uit zo...

 :D