Cinepro DTC-10

Started by MdB, May 1, 2002, 02:54:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MdB

Hoi Frank,

Is er een electronische gebruikers handleiding (PDF) beschikbaar voor de Cinepro DTC-10?

J.A.F._Doorhof

#1
Nog niet, maar ik heb wel net bevestiging gekregen dat ze half mei gaan uitleveren.

Ik hoop dus rond eind mei hier de eerste exemplaren te hebben. Kan niet meer wachten, dit moet echt een fantastisch product zijn voor een zeer goede prijs. En als je de andere producten van Cinepro als referentie mag gebruiken voor de kwaliteit van de DTC-10 dan wordt het smullen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Heb net een mailtje gekregen van Cinepro.
30 Juni is nu de verwachte release date, ze zijn bijna klaar, maar er was een probleem met de CPU's (en dat is bekend want ook andere merken met dezelfde CPU's lopen vertraging op).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND


MdB

Welk merk processor? Toch geen Intel (inside)?

Voorkeur voor Intel outside!

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MdB

QuoteDe nieuwe Motorolla's.

Kijk, dat is een frisse fabrikant! 8)

J.A.F._Doorhof

Ik heb ook HELE hoge verwachtingen van de DTC-10, dus zodra hij er is, en je hoort niets meer van me, dan weet je wat ik aan het doen ben  8) ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Ik heb ook bij Meridian gevraagd waarom hun upgrade zo lang duurde. Ik dacht ook dat er leverproblemen met de motorola processoren waren, maar dat ontkenden ze. Het gaat bij Meridian langer duren omdat ze alle combinaties van kaarten willen testen met de neiuwe kaarten voordat e upgrades gaan uitleveren.

Dus het zou kunnen dat ze niet de waarheid spreken, maar dat lijkt me niet: het is makkelijker de vertraging op niet leverbare processoren te schuiven dan op eigen vertraging.
Nu wil ik niet zeggen dan cinepro wel onwaarhden spreekt, maar heeft het ook niet te maken met het overlijden van de Erik Ahbrams ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

Persoonlijk denk ik ook dat het met Eric te maken heeft. Aan de andere kant, toen ik hem in September sprak wist hij zeker dat de processor in Januarie gereleased zou worden. Ik heb hem in Maart nog gesproken en toen was het een Motorolla probleem, en omdat die vertraging op liepen heeft hij de kans gegrepen om nog wat laatste aanpassingen te verbeteren, wat dat is weet ik jammer genoeg niet.

We wachten maar rustig af.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MdB

Al enig nieuws over de DTC-10?

Misschien een gebruikerhandleiding in PDF formaat?
Beter duur dan niet te koop.

J.A.F._Doorhof

Nog helemaal niets.
Daarom hebben we voor Meridian gekozen.
Als de DTC-10 wel komt dan zullen we die zeker gaan voeren.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview