Pronto Pro

Started by Robbo, June 10, 2002, 10:51:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbo

Enige tijd geleden was er sprake van dat Philips de verkoop van de Pronto Pro heeft stil gelegd omdat er problemen waren met dit product.

Klopt dit ?  Is het inmiddels verholpen ?  Duurt het daarom zo lang dat Marantz met hun Pro uitkomen ?

Grtz,
Rob

PM

Een probleem ken ik wel... dat is de prijs ;D
Groeten, Peter

J.A.F._Doorhof

Vertel ?
We hebben er al een paar van verkocht, maar ik heb nog geen problemen van de klanten gehoord.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robbo

Quote from: J.A.F._Doorhof on June 10, 2002, 12:01:03Vertel ?
We hebben er al een paar van verkocht, maar ik heb nog geen problemen van de klanten gehoord.

MvrGr.
Frank


Mmm, moet even in m'n archief graaien... Momentje

Grtz,
Rob

Rob_Dingen

Hoi

Ik heb er een maar tot nu toe nog geen problemen

Rob

jaco

Volgens mij was het probleem met de RF mogelijkheden. In USA was de Pro al langere tijd op de markt. Blijkbaar was er Europawijd niet een accoord over de frequentieband die gebruikt wordt voor de RF mogelijkheden van de pronto Pro. Elk land stels zelf frequenties beschikbaar, en ik neem aan dat de Pronto maar op 1 band uitzend. Als dan ik een paar major landen die band niet vrij is brengt men hem niet uit totdat alles geregeld is denk ik.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Hairball

Hi,

Ik was één van de klanten waar Frank het over had :)

Tot op dit moment heb ik geen enkel negatief ding (buiten de prijs) kunnen vinden. Maar ik wel heel eerlijk zeggen dat ik onvoldoende verstand heb van het apparaat om over RF etc. te praten. Bottom line voor mij is dat al mijn apparatuur ermee aan te sturen valt (inclusief cd wisselaar)

Nico
I hate HT.........

Just kidding :)

Robbo

OK,

Ik ben weer een beetje gerust gesteld.

Dan wordt het een set N805'jes & een ProntoPro. Is m'n bonus ook weer goed besteed ;D


Grtz,
Rob

PS Nico, mooi huis !!

Hairball

Robbo bedankt...

Je bent van harte welkom om het eens live te komen zien :)

N.
I hate HT.........

Just kidding :)

Robbo

Daar hou ik je aan !  ;)

Verwacht binnenkort een mailtje.  

Grtz,
Rob