HT Airco

Started by Arno P, July 3, 2004, 23:22:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

Ik weet niet of het bestaat, maar ik was op zoek naar een airco waar zowel de ingang als uitgang via een flexibele buis is uitgevoerd...

Op die manier kan ik het hele ding uit de HT ruimte houden...

Een integrale unit vind ik niets vanwege het geluid en een split unit (hoewel stiller en beter) zou voor mij weer een hoop breekwerk met zich meebrengen en daar zit ik nu ook even niet om verlegen.. ::)

Iemand?

jaco

Arno,
Airco's voor vast installatie zijn in allerlei maten verkrijgbaar. Het is heel gangbaar om met een buizenstelse lucht aan- en af- te voeren.
Je moet dan naar een airco leverancier, en dan hoef je denk ik alleen te weten hoe groot je ruimte is, en hoeveel warmte de complete apprartuur produceerd (BTU)
Dan wordt er zo een model geselecteerd, en die buizen zijn in allerlei maten/lengtes te krijgen (vaak vierkant of rechthoekig om goed te kunnen installaren.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Arno P

Klopt inderdaad..bij bedrijven doen ze niet anders...maar eens even gaan zoeken op internet.. ;)