Wie heeft er een Yamaha DVD-S540? Een vraagje daarover...

Started by PatrickD, July 1, 2004, 23:01:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PatrickD

Voor de bezitters van een Yamaha DVD-S540: zit jullie DVD-lade ook ongeveer 1 à 2 mm naar buiten wanneer hij dicht is?
Bij mij is dit zo en ik vraag me af of dit normaal is.


copyfile

Jip heb ik hier ook is gewoon normaal  ;D Zo ziet het er naar mijn mening ook gewoon uit
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

Randal

Dan heb ik óók een vraagje:

Wat is jullie ervaring met de 540 icm een projector?

Volgens onderstaand persoon niet zo best....

(Heb ik eerder gepost zonder reactie...)

Quote
PietPreciesBigScreen:
Ok, op een gemiddeld TV scherm misschien een leuk plaatje, maar op een bijna 2 meter breed projectie scherm stoor ik me vreselijk aan de lichte randen om de donkere elementen. Heb je hier veel last van dan? Ja, bijvoorbeeld hoog contrast scenes in sneeuw, bijv X-Men II, ondertitels en on-screen display en menu items.

Ook het progressive scan resultaat is niet om over naar huis te schrijven. Een progressive over component speler zoek je juist voor grotere schermen en dan moet dat er wel goed uit zien. Kijk je gewoon op een buis, dan is dit waarschijnlijk een prima apparaat. (een paar weken in bezit)



copyfile

Ik heb hem hem hier ook aan me projector hangen en heb echt niks te klagen ! Beeld is gewoon perfect. Hij is via component aangesloten.
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

TomVD

Als ik m'n 10m profigold component kabel binnen heb zal ik zelf die hoogcontrast scene met de Yamaha S540 -> Epson TW200 op 2 meter breed uittesten en mijn bevinding hier posten.
Want  pietpreciesbigscreen van kieskeurig kan misschien wel negatieve commentaar leveren, dat is slechts 1 mening. Er staat ook niet bij welke kabel of projector hij gebruikt heeft.