Three body problem

Started by J.A.F._Doorhof, March 26, 2024, 09:14:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Voor de liefhebbers van wat meer diepgang in hun sci-fi aanbod kan ik dit van harte aanbevelen.

Een mooie twist op het bekende invasie verhaal.

Mooie karakters met diepgang en fantastisch in elkaar gezet. Mooie spanningsboog en elke aflevering weer een stukje van de puzzel.

Super benieuwd naar S2.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

gerard1

Die komt waarschijnlijk niet.

williams

Heb afgelopen week Dopesick afgekeken en ik denk dat ik nu deze gaat oppakken 😊👍🏻
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

J.A.F._Doorhof

Dopesick was ook fantastisch
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

N1v3K

Quote from: gerard1 on March 26, 2024, 19:02:06Die komt waarschijnlijk niet.
Waarom niet?  :huh2:

Gisteren het hele seizoen in 1 ruk gekeken  :ph34r: ..

gerard1

Naar verluidt kosten de acht afleveringen rond de tweehonderd miljoen euro, een ongekend hoog bedrag voor een streamingsdienst.

Volgens mij stond er in het serie topic iets over deze serie.
Duurde 4 jaar voor S1, het zal dan wel afhankelijk worden van de kijkcijfers denk ik, 200 miljoen is aardig wat voor die paar afleveringen.

J.A.F._Doorhof

Maar dat soort series en films zorgt wel dat de kijkers blijven.

Als ze alles blijven cancellen gaat uiteindelijk iedereen weg. Dat is zo enorm frustrerend.

En kijk wat er met de expanse is gebeurt. Dat is gewoon een geniale serie gebleven.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ghazoo

Over welke hebben we het nu eigenlijk? De USA/EU of de Chinese?

De USA/EU vond ik matig en enorm afgeraffeld en Liam Cunningham in deze rol niet echt geweldig.

 
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Ik hoop dat de Earth-Triolsaris-conflict beter wordt verfilmd.

Robbo

Quote from: gerard1 on March 31, 2024, 17:56:27Naar verluidt kosten de acht afleveringen rond de tweehonderd miljoen euro, een ongekend hoog bedrag voor een streamingsdienst.

Volgens mij stond er in het serie topic iets over deze serie.
Duurde 4 jaar voor S1, het zal dan wel afhankelijk worden van de kijkcijfers denk ik, 200 miljoen is aardig wat voor die paar afleveringen.

Ik vond het een top serie. De beste sci-fi series sinds The Expanse.
Een orgineel en goed in elkaar zittend verhaal. Boeiend, met goede acteurs en prima productie.

200 miljoen ? De zoveelste 13 in een dozijn 2 uur durende Marvel film kost tegenwoordig dat schijnbaar ook al.

Barry2001

Ik probeer het meeste wat aan scifi uitkomt wel te kijken, deze springt er echt bovenuit: topverhaal, prachtige beelden, mocht wat kosten wat ook te zien is. Aanrader!